Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tuijottavat maskin käyttäjää?

Vierailija
11.08.2020 |

Pari päivää nyt käyttänyt maskia, ja hitto mitä toljotusta. Eron huomaa selvästi entiseen. Pari kertaa käynyt niin, että joku tuijottaa pitkään, ja sitten supisee ystävälleen/kumppanilleen/tmv jotain, ja tämäkin kääntyy katsomaan. Mutta se tuijottamisen määrä... miksi ihmeessä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Ei mene kauaa kun kukaan ei enää tuijota. Tai sitten voit laittaa aurinkolasit ja burkhan niin kukaan ei ainakaan tunnista sinua vaikka tuijottaisikin.:)

Vierailija
2/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidat tuijotella ihmisiä nähdäksesi tuijottaako ne sinua. Katsovat varmaan sitten ihmeissään että mitä toi maskinaama toljottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat luulla, että olet lähtenyt kipeänä liikkeelle. Mutta pidä vain maskia, hyvä että jotakuta kiinnostaa.

Vierailija
4/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taidat tuijotella ihmisiä nähdäksesi tuijottaako ne sinua. Katsovat varmaan sitten ihmeissään että mitä toi maskinaama toljottaa

Miten en varautunutkaan tähän ennakko-oletukseen? En tuijota muita, katson samassa määrin kun ennenkin. -ap

Vierailija
5/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt vaan tuijottelen kaikkia hölmöllä lehmänkatseellani ja sinä loukkaannut.

Pyydän syvästi anteeksi aiheuttamaani mielipahaa.

Vierailija
6/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nyt vaan tuijottelen kaikkia hölmöllä lehmänkatseellani ja sinä loukkaannut.

Et aiheuta mielipahaa, pidän vain sinua junttina. Erityisesti jos kuulut niihin, jotka toljottaa suu auki.

Vierailija
7/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kehittynyt maskifetissi. Siksi katson. Naiset näyttävät niin seksikkäiltä maski päässä 😛

Vierailija
8/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole sisäistäneet koronan vaarallisuutta. Maskin näkeminen järkyttää heitä. Se on yksi syy, miksi olen käyttänyt maskia jo ennen suositustakin, että ihmiset havahtuisivat koronan vaaraan oikeasti.

Vierailija
9/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kukaan toljota, vaikka maski naamalla kuljenkin.

Vierailija
10/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän muuten maskin kanssa nuorrmmalta, kun roikkkuvat posket eivät näy 😀 Ehkä mua katsotaan sen takia...

Vierailija
11/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin marketissa kuinka keski-ikäinen mies lähti seuraamaan maskin käyttäjää. Näkyi selvästi että käyttäjällä pullotti housussa.

Vierailija
12/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et aiheuta mielipahaa, pidän vain sinua junttina. Erityisesti jos kuulut niihin, jotka toljottaa suu auki.

Itse en ole niin älykäs, että pystyn muodostamaan ihmisestä käsitystä pelkällä vilkaisulla. Onko hän esim. juntti tai ylimaallisen sivistynyt.

Siksi varmaan tuijottelen ihmisiä, heidän mielestään tarpeettoman pitkään.

Suuni pysyy kyllä kiinni, mutta ruokahyllyjen välissä saattaa kuola valua suunpielestä.😁

Vierailija
13/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sitä kuvittelee muiden katsovan koska itse tulee vilkuiltua enemmän muiden reaktioita, jos tekee jotain epänormaalia.

Kyllä minä olen nähnyt varsinkin apteekissa asiakkailla maskeja naamalla. Enkä ole tuijottanut, mutta saatan toki vilkaista hieman normaalia pidempään, että onko tuo joku tuttu jota en vaan heti tunnista.

Vierailija
14/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. 10 wuotta sitten tuijotin ihmettelin, että mikä Michaela Jackson tämä tautipelkääjä oikein on.

Zinc

Silloin uutisoitiin huonosti coronasta ..

Vierailija
15/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen korona aikoja moni ihminen luuli kasvojensa peittäjiä terroristeiksi- tai muuten hulluiksi ihmisiksi.

Vierailija
16/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaista lähtien ei kukaan tuijota. He, jotka eivät käytä maskeja, ovat tuijotuksen kohteena.

Vierailija
17/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuijotetaan vaikkei olekkaan maskia. Itse kyllä ihmettelen maskin tarvetta ja pitämistä kun en mene sellaisille paikoille joissa etäisyyttä ei voi pitää. 

Ajatelen että reppanoita jotka kaipaavat uskoa ja plaseboa mieleen. Missä ap muuten käytät niitä, ulkona kenties?

Vierailija
18/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat ujoa, häpeilevää kansaa. Häpeävät erottua joukosta. Esim. iäkäs isäni ei suostu käyttämään maskia, koska häpeää sitä, jos muut katsovat. On mieluummin käymättä missään. Kertoo kaiken meistä.

Vierailija
19/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torstaista lähtien ei kukaan tuijota. He, jotka eivät käytä maskeja, ovat tuijotuksen kohteena.

Odotatko jo että pääset syylistämään?

Vierailija
20/29 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan koska käytät sitä kuitenkin väärin joko leuan alla tai muuten vaan hypistelet sitä etkä kuitenkaan ole taittanut rautalankaa nenän päällä. Ja myös vähän säälin sua jos kuvittelet sen avulla säästyväsi tartunnalta 😂