Kommentit (760)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, katotaanko myöhemmin tota yhdessä?
Esimies?
En edes ole. Joskus tuntuu siltä, että tehtäväni ovat. Paljon pitää junioireita opastaa. Softa-alalla työskentelen. Joskus huvittaa nuo termit kun minua 29 vuotiasta sanotaan senioriksi.
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin toimittamaan hakemukseen vielä tiliotteet viimeisen kahden kuukauden ajalta.
Kela etuuskäsittelijä
"Huomenta" (jopa siinä keskipäivällä, kun itse aloittanut työt 5:30), "Moro", "Moi" ja "Aijaa, mä menen tekemään".
Yks hyvin yleinen on myös "Olen täällä vain ___, mene kysymään työntekijöiltä tuolta päin. :)"
Vierailija kirjoitti:
Kasvomaskit on valitettavasti loppu.
ministeri olikose pekonen
"Moi!" ja "Olisiko teillä henkilöllisyystodistusta?". En työskentele Alkossa enkä kaupassa/kioskissa/kahvilassa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Tuleeko maitovaraa?
-Ei, valitettavasti ei oo pehmistä :-/
- Kuittii?
Miksi sitä pehmistä on niin vaikea saada nykyään oikeen mistään? Softis ei ole sama asia.
Onko laitteet kalliita pitää vai onko taustalla jokin sopimusasia? 731
Nii-in, voi olla vaikea löytää Valion tuotetta Ingmannin kioskelta. Valio: Pehmis, Ingman: Softis, Hesburger: Pehmyt jne.
Ja kyllä, laitteet on erittäin kalliita vuokrakoneita, mutta ne ei ole Pehmis-merkkisiä eikä laitteen merkki vaikuta siihen mitä pehmytjäätelömassaa siihen voidaan käyttää. Yleisimmät merkit on amerikkalainen Taylor ja italialainen Carpigiani, jonka kylkeen lätkitään firman oman pehmytjäätelön tarrat.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta!
EI saa sylkeä!
ÄLÄ huuda!
Haluatko maitoa?
Tuletko tänne?
Mikä tahansa lounaspaikka, jossa käy paljon työmiehiä, rekkakuskeja ja teinipoikia syömässä makkaraperunoita. Koettu on.
"Jees, hoidetaan asap"