Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset tuttavat? Meillä menee näin, onko ihan outoa? Millaisia me?

Vierailija
08.08.2013 |

- tuttavista kukaan ei tupakoi

- kenelläkään tuttavalla ei ole tatuointia

- tuttavilla ei ole tapana viellää baari-iltoja

- häissä ei ole ollut alkoholitarjoilua, paitsi onnittelumalja

- uskonnolliseen yhdyskuntaan emme kuulu, eikä tuttavat

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taitaa olla yhteiset tutut :)

Vierailija
2/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ainakin mieleen, että sulla on aika suppea tuttavapiiri. Mä tunnen ihmisiä ihan laidasta laitaan, yhteistä nimittäjää heillä ei ole - muuta kuin se, että mä tunnen heidät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaan olette saaneet seuloa, jos kellään ei ole edes tatuointia.

Mä olen eräässä Suomen suurimmista yrityksistä töissä ja tehtävässä, jossa tapaan todella paljon työntekijöitä.

Kyllä täällä on johtajista lähtien varmaan n. 80% ainakin jokin pieni tatuointi jossain, yleensä ovat vain paikoissa, joista ne eivät näy (nilkka, selkä).

Vierailija
4/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kolmosen kanssa.

Kovin kuulostaa tasapäiseltä porukalta.

Itse ainakin tykkään siitä, että kaveri- ja tuttavapiiri on todella monipuolista, löytyy ihmisiä ihan laidasta laitaan, yritysjohtajasta työttömään, absolutistista alkoholistiin jne jne.

Vierailija
5/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin tuttavilla sellaisia, joiden kanssa olen aktiivisesti tekemisissä. Ei esim. Ihan pelkät hyvän päivän naamatutut. Soittelua, kyläilyä tai sukulaisuus. T. Ap.

Vierailija
6/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:33"]

Tarkoitin tuttavilla sellaisia, joiden kanssa olen aktiivisesti tekemisissä. Ei esim. Ihan pelkät hyvän päivän naamatutut. Soittelua, kyläilyä tai sukulaisuus. T. Ap.

[/quote]

Ei muuta asiaa ollenkaan. Edelleen sellaisissa ihmisissä on ainakin mulla tosi erilaisia ihmisiä, ja sen lisäksi myös eri-ikäisiä.  Mun ystävissä, siis ihan oikeasti ystävissä, ikähaarukka on välillä 13 - 65.

3

Vierailija
7/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan normaaleja ihmisiä, jos ovat jo vähän vanhempia eikä juuri teini-iän ohittaineita, mutta ei alkoholitarjoilua häissä. Se on jo vähän outoa, jos kyseessä ei ole todelliset jättihäät pienellä budjetilla. Lähes kaikissa häissä, joissa ollen ollut, on ollut ruoan kanssa viinitarjoilu, vain helluntailais-hääjuhla oli poikkeus.

Hämmentävää, että ap on päässyt tutkimaan kaikki lähipiiriin kuuluvat niin tarkkaan, ettei varmasti kenelläkään ole tatuointia piilossa.

Vierailija
8/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meidänkään tuttava/ystäväpiiri ole noin tasapäistä. Löytyy poromiehistä kansainvälisten suuryritysten johtajiin, on ituhippiä, alkoholistia, absolutistia, osa ei kuulu kirkkoon, muutama entinen jehovantodistaja, joku polttaa, joku toinen ei, on yksihuoltajaa, uusperheellistä, suurperheellistä, homoja ja lesboja ja ties mitä :D

Vierailija
9/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olkoon, voititte parhaimmat kaverit palkinnon.

Vierailija
10/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tässä ammateista tai seksuaalisesta suuntautumisesta tai perhekoosta puhui?

Vierailija
11/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:43"]

kuka tässä ammateista tai seksuaalisesta suuntautumisesta tai perhekoosta puhui?

[/quote]

Minä. Eikö olis saanu? Oliko jossain joku kielto tai pieni präntti?

Vierailija
12/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:42"]

[/quote]

Minusta taas AP voitti tylsimmät kaverit palkinnot. Vanhahtavilta konservatiiveiltä kuulostaa porukka.  Siis että kukaan ei juo koskaan mitään, kuin ehkä sen onnittelumaljan edes juhlissa (enkä todellakaan tarkoita mitään että pitäisi juoda kalsarikännejä), KUKAAN ei siis kukaan kaveripiiristä tupakoi, juo, tai käy ikinä baareissa, ei edes juhlien jatkoille mennä ravintolaan (eli baariin)? Hyvät juhlathan tietää siitä, että porukka ei malta lopettaa, vaan sittten siirrytään kivaan ravintolaan. Meillä tuttavaporukka välillä jättää lapset hoitoon (ei pieniä lapsia, alakoululaisia) ja sitten vietetään aikuisten kesken esim. rapujuhlia, pyöreitä synttäreitä, tohtorin väitösjuhlaa jne. Ja silloin juodaan mutta ei kännätä, ja aina on ollut kivaa! Saattaapa joku maljapuheitakin innostua pitämään. Jatkoille asti on kaikki lähteneet kaveriporukkaan muodostuneeseen "kantaravintolaan" Hgin ydinkeskustassa.

Vierailija
13/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ap:n tutut tuntuu normilta, mutta täällä palstalla roikkuessa on jo varmaan hyvinkin epänormia. Täällähän on kaikki kukat täydessä kukassa. Ei kaikki juo, polta ja piirtele itseensä.

Vierailija
14/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tämän palstan tatuointikammo tai -vastenmielisyys.

Minulla on kaksi pientä tatuointia, olen johtavassa asemassa oleva liikenainen, mutta ne jäävät piiloon vaatteiden alle. Pidän niitä näkyvillä lähinnä rantalomilla tai kotosalla.

Olen huono käyttämään koruja, joten siksi hankin pari tatuointia koruiksi.

Vierailija
15/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kertomiesi juttujen perusteella yritätte joko olla parempia ihmisiä tuttavapiireineen kuin oikeasti olette, tai sitten olette aika hitsin tylsiä ihmisiä :D

(syvissä vesissä ne petollisimmat ja kieroimmat kalat uivat) ;D

Vierailija
16/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä etenkin jos ap on ihan valinnut kavereikseen vaan näitä tyyppejä.

Jos jollain on esim. tatuointi, niin hän ei sitten kelpaakaan kaveriksi, tai erotetaanko joku kaveriporukasta, jos ottaa tatuoinnin tai juo lasin viiniä? Tai alkaa tupakoimaan..?

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:42"]

[/quote]

Minusta taas AP voitti tylsimmät kaverit palkinnot. Vanhahtavilta konservatiiveiltä kuulostaa porukka.  Siis että kukaan ei juo koskaan mitään, kuin ehkä sen onnittelumaljan edes juhlissa (enkä todellakaan tarkoita mitään että pitäisi juoda kalsarikännejä), KUKAAN ei siis kukaan kaveripiiristä tupakoi, juo, tai käy ikinä baareissa, ei edes juhlien jatkoille mennä ravintolaan (eli baariin)? Hyvät juhlathan tietää siitä, että porukka ei malta lopettaa, vaan sittten siirrytään kivaan ravintolaan. Meillä tuttavaporukka välillä jättää lapset hoitoon (ei pieniä lapsia, alakoululaisia) ja sitten vietetään aikuisten kesken esim. rapujuhlia, pyöreitä synttäreitä, tohtorin väitösjuhlaa jne. Ja silloin juodaan mutta ei kännätä, ja aina on ollut kivaa! Saattaapa joku maljapuheitakin innostua pitämään. Jatkoille asti on kaikki lähteneet kaveriporukkaan muodostuneeseen "kantaravintolaan" Hgin ydinkeskustassa.

[/quote]

Vierailija
17/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tatskattomuusjuttu ettei kaveerata sellaisten kanssa, menee vähän siihen naurettavaan pississarjaan kuin että: "mä en voi olla kaveri sellaisten kanssa joilla on selluliittia".....

Vierailija
18/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen, että elämäänsä vakiintuneet aikuiset ihmiset harvemmin alkaa esim poltta tai juoda ilman jotain suurta elämän tragediaa. 

Vierailija
19/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:31"]

Tarkkaan olette saaneet seuloa, jos kellään ei ole edes tatuointia.

Mä olen eräässä Suomen suurimmista yrityksistä töissä ja tehtävässä, jossa tapaan todella paljon työntekijöitä.

Kyllä täällä on johtajista lähtien varmaan n. 80% ainakin jokin pieni tatuointi jossain, yleensä ovat vain paikoissa, joista ne eivät näy (nilkka, selkä).

[/quote]

Täällä työpaikalla täytyy olla nuorta porukkaa, jos 80% on tatuointi. Tai sitten työpaikka on tosi pieni, jolloin otos on pieni tai sellaisella alalla (esi. ravintola-ala, viihdeala). Jos olisit töissä esim. pankissa, niin tatuointeja ei juurikaan olisi.

Vierailija
20/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on ystäväpiirit teillä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan