Uudet nimipäivät 2015
Ensin: ei, en löytänyt haulla keskustelua tästä. Olen varma, että sellainen jo on, mutta kun ei löydä niin ei löydä.
Ja sitten asia: Onko jossain julkistettu mille päiville nimet on sijoitettu? Googlettelin, mutten löytänyt.
Kommentit (17)
Kalenteriin lisättävät suomalaiset tyttöjen nimet:
Aava, Annu, Enna, Iisa, Isabella, Isla, Janni, Juuli, Kiira, Melissa, Mimosa, Mirella, Nanna, Nadja, Nita, Pipsa, Saaga, Sarita, Seela, Stella, Taika, Vanessa
Suomalaiset poikien nimet: Eemi, Hugo, Jooa, Joose, Kasper, Kimi, Luka, Milo, Nooa, Noel, Okko, Paulus, Peetu, Robin, Sasu, Sisu, Tiitus
Kalenteriin lisättävät suomenruotsalaiset tyttöjen nimet:
Alicia, Amelie, Ann, Belinda, Bianca, Cassandra, Elina, Evelina, Ira, Isabel, Janica, Jasmine, Jenna, Jill, Josefin, Kira, Krista, Lenita, Lilja, Liv, Livia, Melina, Melinda, Melissa, Miranda, Mette, Michelle, Milla, Mira, Molly, Nadja, Nea, Nelly, Nicole, Simone
Kalenteriin lisättävät suomenruotsalaiset poikien nimet:
Amos, Eddie, Elliot, Ian, Janne, Jean, Jeremias, Jerry, Jesse, Jimmy, Kalle, Ken, Lasse, Marco, Maximilian, Melvin, Milton, Nico, Noel, Viggo, Ville, Wilmer
Eemi milo aava kiira seela kimi... Ilta-sanomissa oli juttua
Jee!
Meidänkin keskimmäinen saa nimipäivän.
Hyvä veikkaus että se tulee olemaan 12.4. ;-)
Mun kummatkin tytöt sai nimipäivän :D
tavallan kiva, meidänkin molemmat tytöt sai nimipäivän sitten juuri, mutta toivottavasti nyt ei liikaa yleisty, haluttiin kuitenkin nimi ´mitä kaikilla ei ole ja nyt kun se on kalenterissa...
suomenruotsalaisissa on paljon sellaisia nimiä jotka iät ja ajat olleet suomalaisten kalenterissa. mikähän järki tuossa on?
meidän poika ei saanut nimipäivää...
Meidän tänä kesänä syntynyt poika sai nimipäivän :)
Eikö tosiaan Pipsalla ole ollut ennen nimipäivää?
Nyt on kaikilla meidän perheessä nimipäivä, kun kuopuskin sai nimensä kalenteriin.
Eipä osunut vielä yksikään tytön kolmesta nimestä:( Olkoon sitten ilman nimipäiviä.
Mä tunnen yhden Janni-pojan. Nyt sitten viimeistään tulee vakiintumaan tytön nimeksi.
Nyt mun kaveri kyllä pettyy... On aina pitänyt ylpeilyn aiheena sitä, ettei kummankaan lapsen nimi ole kalenterissa. Nyt sitten on toisen nimi, kun Kimi lisättiin kalenteriin.
Päivallä kuulin radiosta pitkän haastattelun aiheesta. Jollain almanakka sivulla piti olla. Monen nimenpäivän tuo haastateltava ( nimeä en muista, tehnyt näiden eteen töitä kuitenkin) perusteli hyvi! Kuten Sisu kalevalanpäivänä, Annu Annan päivänä, Taika Tarun päivänä ja Noel jouluaatonaattona. Nämä jäi mieleen.