Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajat.. laihtuuko tällä? söin eilen näin:

Vierailija
08.08.2013 |

- Aaamulla kahvia iso kuppi, maitoa,
- sitten palanen leipäuustoa.
- välipalana kahvikaakao.
- lounaalla salaattia + kalaa.
- illallilnen karppileipä palanen (yksi siivu) ja 5 kalkkunanakkia.
- teetä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihdu, koska et pysty kauaa olla tuolla ruokavaliolla. Vai mitä luulet, pystytkö syödä noin puoli vuotta?

Vierailija
2/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihdu, tuo on ns. kituuttamista. Lisää kasviksia ja hyviä rasvoja nyt ainakin. Avokadoa esim.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhäkö joku vielä karppaa?

Siinä on kyllä maailmankaukkeuden rasittavimpia vouhotuksia, joka spämmäsi keskustelupalstatkin jokusen vuoden ihan oksetukseen asti. Yhtä kiihkofanaattista kuin jonkun uskonnon ristiretket.

Vierailija
4/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aio puolta vuotta laihduttaa.. Ainakaan eilen mulla ei ollut nälkä.
Söin siinä salaatissa avocadoa.

ap

Vierailija
5/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan aiot laihduttaa? Kuinka kauan laihdutustuloksen pitäisi pysyä??

Vierailija
6/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdut tuolla jos pystyt syömään noin vähän. Kyllähän sitä laihtuu jos koko ajan on reilusti miinuskaloreilla. Jos haluat laihduttaa jotenkin terveellisesti, niin lisää ruokamäärää reilusti. Vaikka munakas tai jogurttia marjoilla tms. aamuun, iltaan reilu päivällinen/illallinen isolla kasalla vaihtelevia vihanneksilla. Rasvaa myös sekaan.

Vierailija
7/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmh, olen hieman ruostunut tässä, mutta... Aika yksipuoliselta kuulostaa, tosin tuossahan on vain yhden päivän ruoka joten aika suppea otos ellet tosiaan syö noin tasan joka päivä.

Liian vähän kaloreita, liian vähän rasvaa, kuulostaa olevan aika paljon hiilareita suhteessa rasvaan. Sehän tosin riippuu siitä paljonko hiilareita olen suunnitellut syöväsi.

Vähän kuulostaa napostelulta, toki siinä on se salaatti + kala. TOKI tämä nyt itsekkäästi pohjautuu omiin mieltymyksiini, mutta varsinaisen ruuan pitäisin lämpimänä. Ja ruokarytmin niin että varsinaisia aterioita olisi n kolme, sehän täysin riippuu ihmisestä että mikä sopii kellekin. Joten taas HUOM, tämä sopi itselleni silloin aikoinaan.

Aamu:

Iso kuppi kahvia ja reilu luraus kermaa

Esimerkiksi pekonia ja vaikka kananmuna lisäksi TAI

karppileipä (itsetehty, ei kaupan ostettu) runsailla kasviksilla

Erittäin usein join vain sen kahvin, pari kupillista

Päivä:

Kukkakaaligratiinia (okei, siihen tuli aina kukkakaalia sekä parsakaalia) TAI kukkakaalimuusia (tuli myöskin parsakaalia ja pinaattia) TAI esim lantturanskiksia TAI kesäkurpitsa"pastaa"

+ Jokin liha, esim leivitettyä kalaa TAI uunikalaa (olen kalaihminen)

Ilta

Mitähän söin iltaisin? En nyt ihan muista. Mutta onhan noita vaihtoehtoja. Turkkilaista jugurttia. Pikkurullia joissa on juustoa ja metukkaa. Karppileipä. Pähkinöitä. Jos edes tarvitsee. Karppilounas on ravitseva ja runsas.

Monesti kyllä fuskasin ja päivä koostui runsaasta kermakahvista, raaoista kananmunista 4 kpl, ja paljosta pekonista. Joskus sitä vain on laiska. Siemenet ja pähkinät on pop.

Ja joo kyllä, laihduin yli 12 kg, rasvaprosentti laski huimasti ja onnistuin kohottamaan kuntoani reilusti. Samaten kolesterolit olivat oikein mainiot, kokonaiskole rajoissa, HDL korkea. Verensokeri rajoissa. Olen pahoillani siitä etten muista tarkkoja arvoja.

Vierailija
8/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ajattelin lisätä tähän rahkaa ja marjoja vielä illalla. Haluan laihduttaa vain noin 3 kg.
Muuta en aio lisätä, ei mitään isoja päivällisiä, en usko että niin laihtuu.

ap

Vierailija
9/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 8 lisää...

Näyttäähän nuo kasvikset vähäisiltä tuossa minunkin viestissäni mutta siihen pääruokaan tungin niin paljon kasviksia että se 500g tai lähes todellakin täyttyi joka päivä. Samaten päivän aikana kertyi kalorit, ja niin vähän hiilareita että pysyin ketoosissa.

Vierailija
10/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen laskemaan makroja ruoastasi, esim. Finelin sivuilla (www.fineli.fi) eniten ja vähiten -sivulla. Grammamäärät rasvasta, hiilarista ja prodesta. Ja kuuntelemaan kehoasi, mikä hiilarimäärä sopii parhaiten. Ja neloselle: kyllä, jotkut vielä karppaa ja karpattu on ennen sitäkin kun ruokavalio sai mediassa huomiota. Joillekin se vain sopii parhaiten tavaksi syödä :)

Vierailija
11/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 8 vinkeistä.. :)

ap

Vierailija
12/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta, jos ap haluaa karpata, kannattaa tutustua tarkemmin aiheeseen. Tuo ruoka ei kuulosta karppaukselta, vaikkakaan määriä ja muita "yksityiskohtia" ei tullut esille.

Vierailija
13/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:31"]

Yhäkö joku vielä karppaa?

Siinä on kyllä maailmankaukkeuden rasittavimpia vouhotuksia, joka spämmäsi keskustelupalstatkin jokusen vuoden ihan oksetukseen asti. Yhtä kiihkofanaattista kuin jonkun uskonnon ristiretket.

[/quote]

AIka monikin karppaa, mutta ne kellä se on elämäntapa, ei vouhkaa siitä. Jännä vaan että karppaus häiritsee ei-karppeja aina ihan kamalasti. Esim sukulaiset näkee vaivaa, jos ei kylässä syö pullaa ja kakkua! Eivätkä usko, että ei tee edes mieli.

Vierailija
14/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän minä tutustun tarkemmin aiheeseen :D en ala mitään kirjoja lukeen ja kursseja käymään aiheen tiimoilta. haluan vaan laihtua nopeasti 3 kg ja thats it.

ap

Vierailija
15/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina sanotaan, että tuollaisella ruokavaliolla ei pysy kauaa? Pitääkö kaikkien olla jotain himosyöppöjä, eikä kukaan muka voi syödä vähän? Minä syön päivässä varmaan vähemmän kuin ap, oon syönyt jo pitkään. Mahalaukku tottuu pieniin annoksiin eikä ruokaa tee mieli koko ajan. 

Vierailija
16/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kilot eivät pysy poissa jos aiot laihduttaa ne vippaskonsteillla ilman faktatietoa. Miten sitten syöt kun olet lopettanut älyttömän diettisi?

Vierailija
17/17 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:46"]täällähän minä tutustun tarkemmin aiheeseen :D en ala mitään kirjoja lukeen ja kursseja käymään aiheen tiimoilta. haluan vaan laihtua nopeasti 3 kg ja thats it. ap[/quote]

Jos "karppaat" tietämättä mitä ja miksi teet niin jos et laihdukkaan älä syytä karppausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä