Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut kymmenen kiloa, enkä huomaa sitä itsessäni :(

Vierailija
08.08.2013 |

Faktoja: Reilun kahden kuukauden aikana laihduttanut 10 kiloa, normaalipainon ylärajalta painoindeksiin 23. En huomaa laihtumista lainkaan peilistä. Tuntuu, etten ole laihtunut ollenkaan. Näytän omasta mielestäni ihan samalta kuin kesän alussa, vaikka vaaka ja osa vaatteistakin kertoo ihan muuta.

Mies on kyllä ehdottomasti huomannut positiivisen muutoksen, mutta miksi minäkuva ei tule mukana? Olen ajatellut laihduttaa vielä noin viisi kiloa. Onko vaarana, että vielä viidenkin kilon jälkeen tunne on sama, ikuinen "läski"? Sarkastisesti, sitähän tietysti av:n mittapuulla olenkin, kun painoindeksi ei ole 19...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain karu totuus että 10kg ei näy kun painoa on se 180kg. Vielä joutuu hiukan odottaa että painonpudotus näkyy suurissa laardimäärissä.

Vierailija
22/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 07:59"]

Faktoja: Reilun kahden kuukauden aikana laihduttanut 10 kiloa, normaalipainon ylärajalta painoindeksiin 23. En huomaa laihtumista lainkaan peilistä. Tuntuu, etten ole laihtunut ollenkaan. Näytän omasta mielestäni ihan samalta kuin kesän alussa, vaikka vaaka ja osa vaatteistakin kertoo ihan muuta.

Mies on kyllä ehdottomasti huomannut positiivisen muutoksen, mutta miksi minäkuva ei tule mukana? Olen ajatellut laihduttaa vielä noin viisi kiloa. Onko vaarana, että vielä viidenkin kilon jälkeen tunne on sama, ikuinen "läski"? Sarkastisesti, sitähän tietysti av:n mittapuulla olenkin, kun painoindeksi ei ole 19...

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 14:06"]

Sehän on vain karu totuus että 10kg ei näy kun painoa on se 180kg. Vielä joutuu hiukan odottaa että painonpudotus näkyy suurissa laardimäärissä.

[/quote]

Et sitten jaksanut edes aloitusta lukea :-)

Vierailija
24/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]onneksi siitä ylipainosta pääsee eroon. typeryydestä harvemmin.

Vierailija
25/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskakkosella jäi aamulla tabletit ottamatta. Surullista, mutta totta. Yritähän huomenna muistaa paremmin

Vierailija
26/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joku vissiin hukannut aapisensa, kun ei osannut aloitusta tavata loppuun asti? ;D

Joo mutta tosiaan, minäkuva tulee muutos vasta jälkijunassa. Minulla oli sama ongelma, tosin pudotin noin 40kg, kauheasti kaikki kehuivat miten olen laihtunut jne. mutta itse näin peilissä edelleen sen saman superläskin (tosin ylipainoinen olin edelleen, mutta kuitenkin huomattavasti pienempi kuin ennen) ja vaatteiden osto oli yhtä tuskaa, raahasin sovituskoppiin niitä XXXXXXXXXL/50-54-telttoja ja vinguin kun eivät nämä nyt oikein istu, että mikä vittu mättää määmäämää...no eivät ne tosiaan varmaan istu, jos oikea koko oli jotain xl/44. :D

Vierailija
27/27 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:43"]

Mulla ainakin tuollaisessa kyse on myös siitä, että ei kropan malli muutu. Saman mallinen se kroppa on, lihavampana vain vähän paksumpi versio ja laihempana kapeampi versio samasta kropasta. Mutta ne muodot ja mittasuhteet pysyy melko samoina. Ei se laihtuminen siksi niin kamalasti näy peilissä. Sen huomaa parhaiten just tosta mainitsemastasi, että vaatteet mahtuu taas hyvin päälle.

[/quote]

tuo on totta. Vaikka laihtuisin 20kg niin en saa sitä ampiaisvyötäröä mikä on kaikkien kadehtima. Mutta ehkä saan sellaisen kropan jolla kehtaan taas mennä uimarannalle bikineissä vaikka onkin vähän löysää nahkaa ja tasapaksu vyötärö niin ei olisi niin pömppömahaa tai niin isoa röllöä. Itsetuntoni paranee.

[/quote]

Samaa mieltä. Itse olen noin vuoden aikana hiljalleen tiputellut 10 kiloa, eikä sitä erityisemmin huomaa, sillä minulla on oikeasti se tiimalasivartalo, eikä läskiä ole koskaan ollut paljon, vaikka painoa onkin ollut "liikaa". Tällä ruumiinrakenteella en myöskään koskaan voi olla siro tai erityisen hoikka.

Luulen, että AP:n kannattaisi ostaa jokin hyvin istuva vaate, siitä sen eron huomaa, vielä kun muistaa suoristaa ryhdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän