Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielsin mieheni vieraita polttamasta parvikkeella tupakkaa

Vierailija
08.08.2013 |

vihaan yli kaiken tupakanpolttoa, se on epäterveellistä, haisee pahalle, sellainen joka polttaa on idiootti mielestäni.
Mieheni loukkaantui ja sanoi että kaverit saa polttaa koska hänkin asuu tässä. Sanoin että voivat mennä kadulle polttaan, viimeksikin olivat tumpanneet pumppeja kukkaruukkuun. Mitä mieltä?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee toinen tupakoiva järkyttymään APn barbaarisia tapoja. Lapset huutaa hyihyi ja haukkuu toisiaan ällöksi tapojen perusteella. Itse en tunge bussipysäkille, oville tai muuallekkaan kulkuväylille tupakkani kanssa. Enkä myöskään polta tungoksessa, koska en halua sohia muita savukkeellani.

Tupakointi on minulle tapa rentoutua ja lähteä kaltaisiasi ihmisiä pakoon. Kukaan ei ihmettele, jos joku menee tupakkatauolle, mutta lähdeppä muuten vaan hortoilemaan jonnekkin piiloon APn kaltaisia käytöstavat unohtaneita ja tuomitsevia paviaaneja.... Poltan myöskin parvekkeellani, niinkuin muutkin täällä talossa asuvat.

Uskon, että naapuri tiedostaa ilmanraikastimien olemassaolon tai avaa vaikka parvekkeettoman puolen ikkunan asunnostaan, jos savu tulee sisälle. Mikäli naapurilta moiset niksit uupuvat, niin ostan vaikka sitten sille semmoisen hajua neutralisoivan aqua mistin, jos se tänne tulee valittamaan. Vaikka en edes tupakoisi, niin pitäisin parvekkeella vieraiden varalta tuhkakuppia. Samasta syystä minulla on sokeripaloja kaapissa, vaikken niitäkään itse käytä. Ei vie paljoa tilaa ja yleinen kohteliaisuus on eri asia, kuin kynnysmattona oleminen. Heittäisin itse vierailijani ikkunasta ulos, jos yrittäisi sisällä polttaa ja edellytän myös, että parvekkeen ovi suljetaan, kun tuohon mennään savukkeelle. Asuntoni haisee tolulle, raikkaalle pyykille ja lushin saippuoille. Missä se jumalasi nyt on?

Vierailija
42/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 11:27"]sinä sutjakka röökimuija, kuvittelet vaan olveasi paremmassa kunnossa kuin läskit ei -tupakoijat. Muutama vuosi odotas vaan, niin sun naamasta paistaa kauas kiskotut röökit. Tupakanpoltto ei näy vaan rypyissä, hampaissa, hajussa vaan se paistaa koko olemuksesta. Muutenkin säälittävää kun joku valitsee tupakan jotta pysisi hoikkana, itsetunnossa vikaa. Minulla itselläni ei ole ystäviä jotka polttaa. ap[/quote]

kyl oot tyhmä. En kai mä röökiä valitse että hoikkana pysyisin. Osaan liikkua ja syödä terveellisesti. Ja ihan turha lässyttää, että näkyy rööki olemuksessa. Ei muuten näy. Todennäköisesti näytän nyt nelikymppisenä nuoremmalta kuin ap. Ja wt.kään en ole. Maksan myös veroja todennäköisesti enemmän kuin ap. Minulla on pääkaupukiseudulla ihan ikioma piha taloni ymprillä, missä voin sauhutella... Ei tarvi kököttää parvekkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 10:01"]

Minä en edes kaveeraisi tupakoitsijoiden kanssa! Minulla olisi jatkuva astma, ja jatkuva migreeni sellaisen seurassa. 

[/quote]

Taitaa olla todella paha astma... migreeniä epäilen asenteesi aiheuttamaksi. Minulla on tupakoivista astma vain silloin, kun tupakoivat tai vajaata minuuttia aikaisemmin tupakoivat ja tulevat heti minulle puhumaan. Ja yleisesti ottaen allergiani on koettu ja todettu hyvinkin vahvoiksi. 

Vierailija
44/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 10:01"]

Minä en edes kaveeraisi tupakoitsijoiden kanssa! Minulla olisi jatkuva astma, ja jatkuva migreeni sellaisen seurassa. 

[/quote]

astma ja migreeni psykosomaattista huomionhakua!

a todella paha astma... migreeniä epäilen asenteesi aiheuttamaksi. Minulla on tupakoivista astma vain silloin, kun tupakoivat tai vajaata minuuttia aikaisemmin tupakoivat ja tulevat heti minulle puhumaan. Ja yleisesti ottaen allergiani on koettu ja todettu hyvinkin vahvoiksi. 

[/quote]

Vierailija
45/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky sentäs.. 43.. Miten olet tietämätön ja white-trash maalaismuija. sinä et näe minua sieltä etkä voi olla tosissasi väittäessäsi ettei tupakka vaikuta mitenkään sinun vanhenemiseen ja ulkonäköön!!! kukaan ei voi olla noin tyhmä! Kylläpäs vaan muuten tuo ulkonäkö tuntuu olevan sinulle hyvin tärkeä asia..
ap

Vierailija
46/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain typerykset polttavat. Todella typerät polttavat tupakoimattomien parvekkeella. Yököttävä haju ei lähde millään pois.

Vierailija
47/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 13:37"]

Vain typerykset polttavat. Todella typerät polttavat tupakoimattomien parvekkeella. Yököttävä haju ei lähde millään pois.

[/quote]

Kyllä se lähtee jos satunnaisesti tupakoi. Kymmenien vuosien jatkuva tupakointi on eri asia.

Ei kaverin auto esim haise yhtään vaikka satunnaisesti siellä tupakoikin.

Vierailija
48/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: jos ensin opettelisit kirjoittamaan kuten sivistynyt ihminen, tekstisi on kamalaa luettavaa. Asennevammaasi tuskin voidaan korjata.

Vierailija
49/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat: laittaisitteko ilmanraikastimen naapuriparvekkeelle vastasyntyneen vaunuihinkin? Siis ainakin meillä vauva on päiväunilla parvekkeella ja sinne tuo savu sitten menee. Kuka on niinsydämetön, että altistaa vauvan syövälle? Ilmanraikastin ei asiaa muuksi muuta, päinvastoin sekin on allergiaperheen kauhustus. Vauvamme joutuu siis nukkumaan sisällä, jotta naapurimme saa tupakoida omalla parvekkeellaan. 

Vierailija
50/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 14:04"]

Tupakoitsijat: laittaisitteko ilmanraikastimen naapuriparvekkeelle vastasyntyneen vaunuihinkin? Siis ainakin meillä vauva on päiväunilla parvekkeella ja sinne tuo savu sitten menee. Kuka on niinsydämetön, että altistaa vauvan syövälle? Ilmanraikastin ei asiaa muuksi muuta, päinvastoin sekin on allergiaperheen kauhustus. Vauvamme joutuu siis nukkumaan sisällä, jotta naapurimme saa tupakoida omalla parvekkeellaan. 

[/quote]

minäminäminä ja minunvauva.

Itseäni ei paskan vertaa kiinnostaisi naapuriparvekkeella nukkuva vauva tai muut ihmiset. Jos savu haittaa, pitää kai nukkua sisällä - kuten muissakin maissa lapset nukkuvat. Tai muuttaa omakotitaloon. En ylipäänsä ymmärrä, miksi kerrostaloihin muuttaa kaltaisiasi terveysterroristeja ja naapureista häiriintyviä ihmisiä?

Vierailija
51/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 14:04"]

[/quote]

Ulkona vauvasi altistuu kuitenkin vaikka mille. Luuletko oikeasti että ilma on puhdasta kunhan siinä ei haise naapurin tupakka?

Et kai myös sitten päästä ikinä lapsesi ulos teepaidassa ja sortseissa? Et kai ole niin sydämetön että altistat lastasi syövälle?

Vierailija
52/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanraikastimet ovat terveydelle myös haitallisia, kuka suosittelee sellaisia tupakanhajun peittämiseksi? Ihmiset ovat jo niin luonnosta vieraantuneita että kaikki keinohajusteet ,(siis ei raikas ilma) on normaalia.

Vierailija
53/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 10:02"]

vain heikot ihmiset polttavat

[/quote]

No minä röökaajana ole huomattavasti parempi kuntoinen, kun te keskiverto ihrapallerot.

Läskit on heikkoja. Kuka urpo ahtaa ittensä paskaa täyteen ja haluaa näyttää oksettavalta. Silmät auki uimarannalla. Hyi saatana mitä selluperseitä ja roikkumahoja ootte. Tosi heikkoutta päästää itsensä siihen tilaan. Ja teidän pullan mussuttajien osuus terveydenhuollossa on röökaajia suureempi. Joka toinen teistä möhömahoista sairastuu kakkosdiabetekseen ja tiedättekö makkaraiset kuinka paljon verenpainelääkkeitä korvaa vuosittain?

niin kauan kun mun henki kulkee paremmin ja juoksen teidän ohi mennen tullen, niin aivan turha tulla nyrpistelemään nokkaa tupakoinnistani. Menkää laardit ennemmin juoksemaan.

[/quote]

Ahah. Hieno tilitys. Kuitenkin ainakin minun ystävissäni ja tuttavissani nimenomaan ne tupakoitsijat ovat myös niitä lihavia ja suurin osa huonokuntoisia. Myöskin aika outo oletus, että kaikki täällä kirjoittelevat savuttomat olisivat "makkaraisia".

Vierailija
54/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No minä röökaajana ole huomattavasti parempi kuntoinen, kun te keskiverto ihrapallerot.

Läskit on heikkoja. Kuka urpo ahtaa ittensä paskaa täyteen ja haluaa näyttää oksettavalta. Silmät auki uimarannalla. Hyi saatana mitä selluperseitä ja roikkumahoja ootte. Tosi heikkoutta päästää itsensä siihen tilaan. Ja teidän pullan mussuttajien osuus terveydenhuollossa on röökaajia suureempi. Joka toinen teistä möhömahoista sairastuu kakkosdiabetekseen ja tiedättekö makkaraiset kuinka paljon verenpainelääkkeitä korvaa vuosittain?

niin kauan kun mun henki kulkee paremmin ja juoksen teidän ohi mennen tullen, niin aivan turha tulla nyrpistelemään nokkaa tupakoinnistani. Menkää laardit ennemmin juoksemaan.

[/quote]

Halveksin ja pilkaan tupakkaa polttavia siinä kuin hihhuleita tai muita ääliöitä.

Haiset pahalle ja näytät naurettavalta syöpäkääryle huulessasi.

Onneksi teet yhteiskunnalla suuren palveluksen ja kuolet monta vuotta nuorempana kuin viisaammat.

Pidäpä nyt tauko ja käy röökillä -ne jutut keuhkoahtaumataudeista tms ovat varmasti valetta. Mene jo! KÖH KÖH!!!

Vierailija
55/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 14:36"]

[/quote]

[/quote]

Halveksin ja pilkaan tupakkaa polttavia siinä kuin hihhuleita tai muita ääliöitä.

Onneksi teet yhteiskunnalla suuren palveluksen ja kuolet monta vuotta nuorempana kuin viisaammat.

Pidäpä nyt tauko ja käy röökillä -ne jutut keuhkoahtaumataudeista tms ovat varmasti valetta. Mene jo! KÖH KÖH!!!

[/quote]

Katkeruutesi myrkyttää sinut sisältä tehokkaammin kuin mikään syöpäkääryle.

Vierailija
56/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa kuinka orjuuttava tupakka on ja kuinka itsekkäitä tupakoitsijat ovat!
Muut saa kärsiä, lapset kuolla tupakansavuun, taikka kuolla muihin kemikaaliäklötyksiin kunhan tupakoitsija saa rauhassa röyhytellä siellä missä ikinä huvittaa.
Lisäksi tupakoitsijan on pakko itselleen uskotella että itseasiassa tupakka huulessa hän viehättävämpi ja seksikkäämpi.. tulee mieleen ne entisajan mainokset :D))

ap

Vierailija
57/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 14:52"]Huomatkaa kuinka orjuuttava tupakka on ja kuinka itsekkäitä tupakoitsijat ovat! Muut saa kärsiä, lapset kuolla tupakansavuun, taikka kuolla muihin kemikaaliäklötyksiin kunhan tupakoitsija saa rauhassa röyhytellä siellä missä ikinä huvittaa. Lisäksi tupakoitsijan on pakko itselleen uskotella että itseasiassa tupakka huulessa hän viehättävämpi ja seksikkäämpi.. tulee mieleen ne entisajan mainokset :D)) ap[/quote]

Et altista lastasi millekään mikä olisi sille vaarallista?

Vierailija
59/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joko provo tai täysi sekopää.

Vierailija
60/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 14:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Katkeruutesi myrkyttää sinut sisältä tehokkaammin kuin mikään syöpäkääryle.

[/quote]

En ole katkera, miksi olisin?

Enhän minä polta.

Voin nauraa ääliöiden aikaiselle kuolemalle muutenkin, usko pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan