Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielsin mieheni vieraita polttamasta parvikkeella tupakkaa

Vierailija
08.08.2013 |

vihaan yli kaiken tupakanpolttoa, se on epäterveellistä, haisee pahalle, sellainen joka polttaa on idiootti mielestäni.
Mieheni loukkaantui ja sanoi että kaverit saa polttaa koska hänkin asuu tässä. Sanoin että voivat mennä kadulle polttaan, viimeksikin olivat tumpanneet pumppeja kukkaruukkuun. Mitä mieltä?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen omilla aivoillani ja poltan röökii silloin kun haluan, koska se on mukavaa ja nautin siitä. 

Vierailija
22/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:33"]Todella kummallista että valistuneena aikana on näin paljon takakireitä tupakoinnin puollustajia. ap[/quote]

Minä en polta, mieheni ei polta jne mutta kyllä meillä terasseilla purkkeja tumppeja varten koska tuttavissamme tupakoitsijoita löytyy. Tupakoinnin aloittaminen on typerää ja mielestäni turhaa, mutta ystävämme joilla tämä pahe on on silti mitä parhaita auttavia empaattisia ihani ystäviä  eikä mielestämme missään muotoa idiootteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asenne tekee ap:stä epämiellyttävän.

Kun tupakoin, kysyin tupakoimattomien luona lupaa tupakoida parvekkeella, kukaan ei kieltänyt.

Nyt kun olen lopettanut raskauden ja imetyksen takia, pyydän itse vieraita menemään ulos tupakalle (asumme pohjakerroksessa, ulos on olohuoneestamme jopa lyhyempi matka ulos kuin parvekkeelle) koska pystyn pysymään erossa tupakasta vain koska on pakko, tupakan tuoksu saa minut haluamaan tupakkaa ja sitten kiukuttaa... =)

Eipä ole vieraat tästä valittaneet.

Vierailija
24/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:43"]miksi ei ole kriminalisoitu? siinäpä kysmys.. pitääkö kaikki olla kriminalisoitu ennen kuin ihmiset osaa ajatella omilla aivoillaan ja tehdä terveitä, oikeita valintoja?[/quote]

Miksi alkoholia ei ole kriminalisoitu? Miksi keskitytään sellaiseen asiaan, jonka käyttö on jatkuvasti vähentynyt ja on ilmeisesti muutenkin vähenemään päin? Taitaa alkoholin käytöllä olla kalliimpia ja ikävämpiä seuraamuksia harteillaan enemmän, kuin tupakalla. Alkoholi on kroppaa todella kuluttava liuotin, jonka vaikutukset kyllä ajan myötä näkyvät ihmisessä.

Taitaa johtua valtion omasta monopolista tämä tämmöinen suvaitsevaisuus....

Vierailija
25/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes kaveeraisi tupakoitsijoiden kanssa! Minulla olisi jatkuva astma, ja jatkuva migreeni sellaisen seurassa. Nyt sentään pysyvät kontrollissa paitsi jos joku moukkapää tulee viereen polttelemaan esim. kaupungilla.

Tupakoitsijat eli vapaaehtoissyöpäpilli-imuttelijat voisivat pikkihiljaa alkaa kunnioittamaan muita ihmisiä!

Vierailija
26/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain heikot ihmiset polttavat

Vierailija
27/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vieraiden polttaa meidän terassilla. am tyhjän vauvanruoka purkin tulleille ja heitän seuraavana päivänä pois. Pesen näitä aina muutamia tupakoitsijoita odottamaan kaappiin. Äitini laittoi kukkaruukkuun ja suuttui, kun kielsin sen. Suuttui myös siitä, että siirsin hänen mökillä ulkona ruokapöydältä pois. Hän ei omalla mökillään aio kävellä viemään tumppeja. Tuhkakuppeja on noin kymmenen metrin välein. Kaikki eivät ymmärrä. :(

Vierailija
28/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 10:02"]

[/quote]

No minä röökaajana ole huomattavasti parempi kuntoinen, kun te keskiverto ihrapallerot.

Läskit on heikkoja. Kuka urpo ahtaa ittensä paskaa täyteen ja haluaa näyttää oksettavalta. Silmät auki uimarannalla. Hyi saatana mitä selluperseitä ja roikkumahoja ootte. Tosi heikkoutta päästää itsensä siihen tilaan. Ja teidän pullan mussuttajien osuus terveydenhuollossa on röökaajia suureempi. Joka toinen teistä möhömahoista sairastuu kakkosdiabetekseen ja tiedättekö makkaraiset kuinka paljon verenpainelääkkeitä korvaa vuosittain?

niin kauan kun mun henki kulkee paremmin ja juoksen teidän ohi mennen tullen, niin aivan turha tulla nyrpistelemään nokkaa tupakoinnistani. Menkää laardit ennemmin juoksemaan.

Vierailija
29/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n vastausten tyylistä voidaan arvata hänen iäkseen noin 15 vuotta :) Aika lapsellista käyttäytymistä ja tilittämistä.

Vierailija
30/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointia ei voi todellakaan alkoholin normaalikäyttöön verrata.Mutta alkoholin liikakäyttö ja tupakanpoltto on sellaista extreme-urheilua että molemmat tuottavat valtiolle huomattavia terveydenhoito kustannuksia.

ap

Vierailija
31/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 10:28"]Tupakointia ei voi todellakaan alkoholin normaalikäyttöön verrata.Mutta alkoholin liikakäyttö ja tupakanpoltto on sellaista extreme-urheilua että molemmat tuottavat valtiolle huomattavia terveydenhoito kustannuksia. ap[/quote]

Läski vielä enemmän!

Vierailija
32/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 10:28"]Tupakointia ei voi todellakaan alkoholin normaalikäyttöön verrata.Mutta alkoholin liikakäyttö ja tupakanpoltto on sellaista extreme-urheilua että molemmat tuottavat valtiolle huomattavia terveydenhoito kustannuksia. ap[/quote]

molemmat myös tuovat valtiolle huomattavasti rahaa, kun hinnat koostuvat pääosin veroista.

Vierailija
33/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm miehesi vieraat? Jos asutte yhdessä, niin eikö kaikki vieraat ole teidän vieraita, olivat sitten miehesi ystäviä tai sinun? Ehkä kannattaisi laittaa vaikka joku vanha kurkkupurkki tmv lasipurkki tuhkikseksi niin ei tarvitse vieraiden karistella tuhkia ympäriinsä. Aikuisia ihmisiä ei voi holhota tupakoinnin vuoksi ja mielestäni on töykeää kieltää jotakuta tupakoimasta. Toki sisätiloissa erijuttu, mutta onko pakko parvekkeelle mennä silloin kun siellä joku tupruttelee?

Vierailija
34/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on wt -touhua. Meillä ei tumppailla kukkaruukkuihin. Kannellinen lasipurkki löytyy pihalta. Pari kessuttelijaa löytyy MIEHEN kavereista. Samoin anoppi tupakoi. Meillä ei siis tumppailla minun kotona ollessani muualle kuin purkkiin. Mies ei ole valitettavasti yhtä tarkka. Ja tiedoksi että laardia ei pahemmin löydy ja lenkilläkin käyn ;) Joten ap; komppaan sua :)

Vierailija
35/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kieltäisin vieraitamme polttamasta parvekkeella sillä se häiritsee minua. Asuntomme raitis sisäilma tulee juurikin parvekkeelta, joten kaikki savut tulisivat sisään. Siispä meillä tupakoijat saavat mennä ulos 5 kerrosta alaspäin, jos on tarvetta. Onneksi tupakoijia ei käy kylässä, eikä oikeastaan kuulukaan ystäväpiiriin. Myöskin ulkona iltaa istuessa toivoisin, että tupakoijat ymmärtäisivät mennä sivummalle mutta usein valitettavasti ne väistävät, jotka eivät polta. Ravintoloiden terasseilla moisen  kyllä ymmärrän mutta yhteisillä piknikeillä tai grilli-illoissa en.

Vierailija
36/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

29) Minä en ole ainakaan mikään mussuttelija, olen entinen kilpaurheilija ja harrastan edelleenkin liikuntaa säännöllisesti, en ole lihava vaan erittäin hyväkuntoinen, itsestäni huoltapitävä, SIISTI (ei haiseva) nainen. Ikää yli 30v.

ap

Vierailija
37/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 10:02"]

[/quote]

No minä röökaajana ole huomattavasti parempi kuntoinen, kun te keskiverto ihrapallerot.

Läskit on heikkoja. Kuka urpo ahtaa ittensä paskaa täyteen ja haluaa näyttää oksettavalta. Silmät auki uimarannalla. Hyi saatana mitä selluperseitä ja roikkumahoja ootte. Tosi heikkoutta päästää itsensä siihen tilaan. Ja teidän pullan mussuttajien osuus terveydenhuollossa on röökaajia suureempi. Joka toinen teistä möhömahoista sairastuu kakkosdiabetekseen ja tiedättekö makkaraiset kuinka paljon verenpainelääkkeitä korvaa vuosittain?

niin kauan kun mun henki kulkee paremmin ja juoksen teidän ohi mennen tullen, niin aivan turha tulla nyrpistelemään nokkaa tupakoinnistani. Menkää laardit ennemmin juoksemaan.

[/quote]

Pata kattilaa.... :)

Vierailija
38/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläily kestää yleensä vain jonkusen tunnin. Kai nyt sen ajan voi olla tupakoimatta, jos kyläpaikassa ei polteta?

Inhoan tupakkaa, mutta onneksi ei kavereissa tai sukulaisissa ole juurikaan polttajia. Jos asuisin kerrostalossa, en kyllä antaisi kenenkään polttaa parvekkeella. Se haju jää pitkäksi aikaa.

Pihalla kyllä voisi polttaa ja purkkikin löytyisi.

Vierailija
39/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä sutjakka röökimuija, kuvittelet vaan olveasi paremmassa kunnossa kuin läskit ei -tupakoijat. Muutama vuosi odotas vaan, niin sun naamasta paistaa kauas kiskotut röökit. Tupakanpoltto ei näy vaan rypyissä, hampaissa, hajussa vaan se paistaa koko olemuksesta. Muutenkin säälittävää kun joku valitsee tupakan jotta pysisi hoikkana, itsetunnossa vikaa. Minulla itselläni ei ole ystäviä jotka polttaa.
ap

Vierailija
40/78 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vieraani jaksoivat asiallisesti (ihan omasta aloitteestaan) mennä hissillä alas ja ovesta ulos taloyhtiön tupakointipaikalle. Miksi ei? Ja miksi tästä pitäisi riidellä? Eikö se nyt ole ihan normijuttu, että yritetään ottaa muutkin huomioon muissakin asioissa? Mollaamatta sen paremmin tupakoijia kuin tupakoimattomiakaan. Isäni poltti ja oli mukava, fiksu tyyppi - ei yrityksistä huolimatta onnistunut lopettamaan. Kuoli vaan liian nuorena, kun sydän petti (sekä alkoholin että tupakan seurauksena lääkäreidem mukaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän