Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryyppään vitutukseen.

Vierailija
08.08.2013 |

Siksi olen hereillä tähän aikaan.  Mä kaipaan oikeesti elämää. Mies tekee töitä liki kellon ympäri ja on lähes aina tulossa tai menossa.  Se on kontaktissa ihmisiin. MInä olen ollut vuoden verran työtön ja erkaantunut vähin erin lähes kaikista ja kaikesta. Se nakertaa sisintä ja tekee menoista vaan vaikeampaa.

Mies kyllä niin sanoo, että kyllä hän ymmärtää, että ei ole kiva olla vaan kotona ja olla vaan työtön. Niin ja mies ymmärtää, mutta ei kuitenkaan ymmärrä.

Tänään mä sit tartuin pulloon ja siksi valvonkin nyt. Vituttaa.

Sellainen hetki, että tuntuu et tää elämä ei ole mua varten, eikä ole elämisen arvoista.

Ei töitä, ei rahaa (mihinkään ylimääräseen), eikä aina kaikkeen välttämättömään. Ääh en oikeesti jaksa listaa kaikkea mikä vaivaa.

Ehkä piti vaan päästä purkamaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ja onko ne miehen tulot niin pienet, ettet mitään voi tehdä?

MÄ KYLLÄ ymmärrän tilapäiset rahapuutteet ihan todella hyvin, kärsitty siitä jo parisen vuotta. Pian hanat aukee...

'Yleensä niin kait tapaa käydäb muillekin?

Vierailija
2/20 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää keksiä kaikkea sellaista mitä voit tehdä ilman miestäsikin. Käy kirjastossa, taidegallerioissa, rannalla kävelyllä, puistossa piknikillä (sama se missä ne lounaansa syö, vai mitä?). Ota tavoitteeksesi nauttia jokaisesta päivästä kuin se olisi lomaa.

Jouduin joskus yksinhuoltajaksi ja hyödynsin tuota aika paljon. Museoissakin on ilmaispäiviä, kannattaa selvittää ne. Uimahallin käyttö on tosi edullista työttömälle.

Tsemppiä! Pullo jääköön huomenna ja alat nauttimaan! Keitä teetä, käperry viltin alle ikkunan ääreen ja katso miten lehdet tanssii tuulessa ja sateessa, tunnin jälkeen olet raukea kuin mikä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat ekat kuukaudet työttömänä oli ihan jees. Sellasta pidennetttyä lomaa. Kuitenki sitä töitä haeskellen. Mä olen aina ollut reipas ja tunnollinen. Ahkera. Se syö, kun sitä työtä ei ole.

Pikku hiljaa on kaikki kiinnostus kadonnut. Siis mennä ihmisten ilmoille. Ahdistaa jo ne jos tulee joku tuttu ja kysyy joko oot saannu töitä.

Mies on paljon poissa kotoa. Tekee pitkää päivää. Verottaja tosiaan vie osan.

Ei naurata tämä tilanne ja tämä tilapäistä, kun ei tiedä kauanko tätä kestää.

Se työttömälle edullista ei aina ole sille työttömäller kuitenkaan edullista.

ap

Vierailija
4/20 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vanhainkotiin auttelemaan. Kuulet siellä mielenkiintoisia asioita menneistä päivistä ja saat itsekin ulkoiluseuraa.

Vierailija
5/20 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. Mene vaikka työväenopiston kurssille. 

Vierailija
6/20 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vain otsikkoon: Et ole ainoa, syyt voi olla eriä mutta tervetuloa kerhoon.

Vierailija
7/20 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy minnesotan infossa,alat käsittään itsees.pullo sua kuljettaa,et sinä pulloo.

Vierailija
8/20 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän. Toivottavasti et ole masentumassa. Hanki jotain aktiviteettia, nyt alkaa työväenopistoissa taas kaikki kurssit. Opiskele jotain itseäsi kiinnostavaa tai jotain ihan uutta. Pahin on jos lannistut kokonaan ja menetät ilosi. ota tämä jakso sellaisena kehittämisen kautena. Siihen sinulla on nyt tosi hyvin aikaa. Jossain vaiheessa saat taas töitä :)

Vierailija
9/20 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä pullosta löydy vaan pullon avulla se elämä katoaa.

Vierailija
10/20 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oåetko kertonut miehellesi tästä?

Vierailija
11/20 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep.

Täällä minä tänä iltana ryyppään vitutukseen. Oon vaan niin hyväuskonen hölmö että oon taas yksin, kun voisin olla viettämässä huippukivaa viikonloppua.

Vierailija
12/20 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjösin äsken mutta jatkan juomista. Ei ole ydinperhettä eikä trampoliinia pihalla.

Vierailija
13/20 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep.

Täällä minä tänä iltana ryyppään vitutukseen. Oon vaan niin hyväuskonen hölmö että oon taas yksin, kun voisin olla viettämässä huippukivaa viikonloppua.

No, otan osaa. Mä ryyppään yksin siksi, että en enää ole hyväuskoinen hölmö.

Vierailija
14/20 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi olen hereillä tähän aikaan.  Mä kaipaan oikeesti elämää. Mies tekee töitä liki kellon ympäri ja on lähes aina tulossa tai menossa.  Se on kontaktissa ihmisiin. MInä olen ollut vuoden verran työtön ja erkaantunut vähin erin lähes kaikista ja kaikesta. Se nakertaa sisintä ja tekee menoista vaan vaikeampaa.

Mies kyllä niin sanoo, että kyllä hän ymmärtää, että ei ole kiva olla vaan kotona ja olla vaan työtön. Niin ja mies ymmärtää, mutta ei kuitenkaan ymmärrä.

Tänään mä sit tartuin pulloon ja siksi valvonkin nyt. Vituttaa.

Sellainen hetki, että tuntuu et tää elämä ei ole mua varten, eikä ole elämisen arvoista.

Ei töitä, ei rahaa (mihinkään ylimääräseen), eikä aina kaikkeen välttämättömään. Ääh en oikeesti jaksa listaa kaikkea mikä vaivaa.

Ehkä piti vaan päästä purkamaan.

Ja pullo ratkaisee kaikki ongelmat?

Mikä  estää sua hakemasta töitä, nythän on työvoimapula?

Vierailija
15/20 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis vuotta vanha.

Vierailija
16/20 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oeln yrittänyt turhaan hakea aupa mun alkohlsmmin.....

Vierailija
17/20 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ryypännyt nyt kaksi viikkoa. Ihan hyvää tekee ajatella, että huomenna loppuu tämä. Miehen työnantaja tulee maanantaina tekemään yhtä hommaa meille kotiin ja mua tarvitaan siinä hommassa. . Eli mun pitää olla kuosissa. Ei kiinnosta v***uakaan onko aloitus sata vuotta vanha vai pari vuotta. Näillä mennään. Todella vaikeaa lopettaa juopottelu. Luultavasti joudun ottamaan yhteyttä päihdeklinikkaan tms. Mutta se on huomisen murhe. Surkea elämä on anyway.

Vierailija
18/20 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala yrittäjäksi. siivouspalvelut ja esim. vanhusten hoito.

Vierailija
19/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut torstaista kävinäsken abcltä kaksi mäyriötä lisää. Huoneenlämpösenä niitä tässä juon.

Vierailija
20/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oeln yrittänyt turhaan hakea aupa mun alkohlsmmin.....

Mistä olet hakenut apua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi