Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

11 v. valvoo vieläkin, voi hemmetti!

Vierailija
07.08.2013 |

Ei nuku ei vaikka unta on odottanut sängyssään klo 20.30 asti. Ei täällä pääse muutkaan nukkumaan, ja mun piti mennä vielä suihkuunkin (kohina kuuluu lastenhuoneeseen jos ei ole kunnolla nukahtanut). Ens viikolla alkaa koulu eli mitä tästäkin tulee. Koko kesä on nukkumaanmeno ollut yhtä taistelua ja nyt napsahti tietokonekielto koko loppulomaksi. Olen huomannut että silloin ei ainakaan uni tule jos istuu nenä kiinni koneessa vielä ilta-aikaan mutta aina henno kieltääkään kun ei ole koko päivänä koneella ollut. Mutta tosiaan, nytpä ei mene sitten koneelle päivälläkään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vaikeaa teillä... Mä en ole koskaan ollut hiljaa lapsen nukahtamisen takia, saatikka nyt 11-vuotiaan! Anna kirja käteen ja mene itse nukkumaan. Ei voi olla noin monimutkaista.

Vierailija
22/22 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty käsittämään ihmisiä, jotka pitävät torpan hiiren hiljaisena kun lapset nukkuu! Miksi elämästä täytyy tehdä noin vaikeaa?! Meillä muksut nukkuu, vaikka imuroisin sänkyjensä alta ja hyvä niin! Palvelus se on heillekin, jotteivät sitten vanhemmalla iällä kärsi unettomuudesta sen takia, että on opetettu liian hiljaiseen nukkumaympäristöön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla