onko normaalia miesten suusta..
varattu mies illanvietossa miesporukalla...katselevat naisia, puhuu kuumista mirreistä, hyvistä perseistä, liikkuvasta lihasta...täytyisikö olla mustasukkainen vai onko se ihan normaalia "miesten käytöstä"??
Kommentit (21)
Miehet nyt eivät voi sille mitään, että pitävät muitakin naisia kauniina tai seksikkäinä kuin sitä omaa vaimoa/tyttöystävää. Ja kaveriporukassa nyt on aina helpompi alkaa arvostelemaan ja "esittämään", senhän nyt jokainen ihminen ymmärtää. Jos et kestä sitä, niin pahempi homma...
On ihan normaalia.
Ei poikkea siitä mitenkään kun naislauma lähtee baanalle "tyttöjen kesken" ja sitten pahimmassa tapauksessa ne alkavat oikeasti huutelemaan nuoremmille miehille perään.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 22:11"]
On ihan normaalia.
Ei poikkea siitä mitenkään kun naislauma lähtee baanalle "tyttöjen kesken" ja sitten pahimmassa tapauksessa ne alkavat oikeasti huutelemaan nuoremmille miehille perään.
[/quote]
En ole ikinä törmännyt moiseen, mutta olen törmännyt usein miesten vastaavaan puhetapaan naisista.
Itse pidän kyseistä puhetapaa töykeänä ja moukkamaisena. En itsekään arvostele miehiä tuohon tyyliin. En usko, että mieheni puhuisi naisista tuohon tyyliin, mutta avioeroa en moisesta ottaisi.
Tuota tehtiin kun ei vielä ollut perhettä ja oltiin nuoria. Silloiset tyttöystävät oli toki näreissään. Voi toki jotkut tehdä tuota vanhemmallakin iällä, mutta mielestäni melko moukkamaista..
Töykeää ja moukkamaista ehkä, mutta osa ihmisistä nyt vain on sellaisia. Ja toisaalta, tässä on menty oikeasti jo tasa-arvon suhteen pikkuisen överiksi: monet naiset käyttäytyy ihan oikeasti noin. Todennäköisesti veressä on tuolloin hieman promilleja, eikä ehkä olla niin kauhean ryppyotsaisesti liikenteessä. Myös miehillä saattaa noihin liittyä kevyt vitsailu, eli todennäköisesti vain harvat harrastaa tuollaista vakavalla mielellä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 22:15"]
On ihan normaalia.
[/quote]
En ole ikinä törmännyt moiseen, mutta olen törmännyt usein miesten vastaavaan puhetapaan naisista.
Itse pidän kyseistä puhetapaa töykeänä ja moukkamaisena. En itsekään arvostele miehiä tuohon tyyliin. En usko, että mieheni puhuisi naisista tuohon tyyliin, mutta avioeroa en moisesta ottaisi.
[/quote]
Kesäiset terassit ja siellä +40 naisten kokoontumiset on kaikkein pahimpia ja juuri se lauma on sitä joka arvostelee ohikulkevat miehet "kyllä mä tuota panisin/sillä on samanlainen perse kuin sillä sun miehen kaverilla/oi mikä namu tuolta tulee".
niin..siis ajattelin lähinnä, että täytyisikö olla huolissaan, että tuollainen voisi johtaa pettämiseen?en usko että mieheni pettäisi, mutta en ehkä olisi uskonut että hän myöskään puhuisi "mirreistäkään", noin niinku vieraita naisia "ihastellessa"...keskenään siis puhuivat, ei minulle toisista noin ole sanonut...-ap
niin..siis ajattelin lähinnä, että täytyisikö olla huolissaan, että tuollainen voisi johtaa pettämiseen?en usko että mieheni pettäisi, mutta en ehkä olisi uskonut että hän myöskään puhuisi "mirreistäkään", noin niinku vieraita naisia "ihastellessa"...keskenään siis puhuivat, ei minulle toisista noin ole sanonut...-ap
Miehekkäät miehet puhuvat noin, marjanpoimijat varmaan vähemmän. Tämä on sitä hintaa, joka pitää maksaa kun ei tyydy nössöön.
No kerro ap:lle nyt samantien pettääkö "miehekkäät miehet" myös? Sitähän hän halusi tietää.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 22:33"]
Miehekkäät miehet puhuvat noin, marjanpoimijat varmaan vähemmän. Tämä on sitä hintaa, joka pitää maksaa kun ei tyydy nössöön.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 22:29"]
[/quote]
Mistä tiedät, että noin puhuivat, jos et itse ollut paikalla?
Ihan normaalia. Jos miehet ei katso naisia ja niiden perseitä niin mies ei ole normaali.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 22:15"]
On ihan normaalia.
[/quote]
[/quote]
Kesäiset terassit ja siellä +40 naisten kokoontumiset on kaikkein pahimpia ja juuri se lauma on sitä joka arvostelee ohikulkevat miehet "kyllä mä tuota panisin/sillä on samanlainen perse kuin sillä sun miehen kaverilla/oi mikä namu tuolta tulee".
[/quote]
Yleensä näissä +40v naislaumoissa, joissa tuollaista juttua liikkuu on ainakin osa porukan naisista eronneita ja nykyisiä "puumia" (säälittävää) ja siksi heittävät rasvaisia juttuja, koska luulevat olevansa vielä kuumaakin kamaa.
En tiedä, onko normaalia, mutta ainakin moukkamaista on. Itse en moista ukkoa jaksaisi katsella.
Ap, miten ihmeessä kuulit miehesi jutustelua, jos et ollut läsnä? Ja joo, kuulostaa aika harmittomalta poikien juomisjutuilta, tuskin kovin vakavissaan moisia juttelevat, alkaa vaan se seksuaalinen halu heräämään kun saa alkoholia koneeseen ja sitten voi turvallisesti kaukaa vähän kommentoida "mirrejä", kun kuitenkin se oma nainen kotona on se, jonka vierestä haluaa herätä...älä stressaa ap tuollaisesta, ellei sinun läsnäollessasi erehdy tuollaisia höpöttämään, silloin mies on täysi idiootti ja juntti - ellei sitten kehu sinua kuitenkin enemmän ;) Asiat ovat niin tilannesidonnaisia, eihän tuollaista ns. fiksummassa illanvietossa tapahdu, mutta sellaisessa "poikien kanssa viihteellä" -meiningissä voi olla ihan harmitonta hupia. Katsoa saa, mutta koskeminen on täysin eri juttu.
Me puhutaan noin välillä jopa ihan vaan oman miehen kanssa, bongaillaan naisia, kehutaan tissejä tai persettä.
Ja kun ollaan porukalla liikenteessä, niin usein naiset ja miehet "arvostelevat" naisia yhdessä.
Joten takuuvarmana ne miehet tekee sitä myös keskenään.
Se on harmitonta ja hyväntahtoista. Ei siellä kukaan ole menossa iskemään, ei puhu edes niin ääneen, että puheenkohde kuulisi sitä, kunhan nyt lätisevät.
Jos siis huudellaan, niin se on moukkamaista, keskenään nyt puhutaan vähän mitä sattuu.
Samoin muuten puhutaan myös autoista, miehistä, moottoripyöristä ja milloin mistäkin.
No jaa a, riippuu ihan piireistä, vajakit on aina tuollaisia.
No en tykkäis jos oma mies puhuisi noin,enkä pidä sitä normaalina.