Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eväitä töissä kuljettavat...

Vierailija
07.08.2013 |

Mitä teillä on mukana? Uusia ideoita etsin. Meillä ei ole kuin kotipizza järkevän matkan päässä ja se kotipizzaksikin huonotasoista. 

Mulla on usein salaattia eri höystöillä, mutta jotain muuta voisi vaihteeksi laittaa. Koetan välttää valmisruokia. Pastoja en halua syödä, ne väsyttää iltapäivällä. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 on oikeassa ja voit myös työntää oman ruokasi samaan mikroon jääpala naisen kanssa :)

Vierailija
22/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpalanaiselle voi myös asiallisesti sanoa, jos ei itse huomaa toimintansa vaikutusta muiden ruokailuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan pakastekeitot on hyviä. Maksaa reilun euron, ja sulaa sopivasti aamupäivän aikana. 

Mikä on kukkakaalitortilla..?

Vierailija
24/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä otan töihin mukaan lounaaksi edellisen päivän päivällistä, tai siteen teen jonku salaatin tms. Lisäksi minulla on töissä hätävarana nuudeleita, tölkkipapuja, tonnikaalaa ja näkkileipää.

Vierailija
25/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 21:25"]

Veikkan voileivän syöjää duunariks?

[/quote]

Minullakin on joskus voileipä eväänä mukana.

t. ylempi toimihenkilö

Vierailija
26/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edellispäivän ruokaa, siis se "lihaosuus". Sen ympärille kasaan joko salaattilisukkeen, siis vaikka näin: salaatti, tomaatti, oliivi, mozzarella tai keitän aamulla mukaan parsakaalia ja otan mukaan pari salaatinlehteä tai nappaan avocadon. En syö perunaa juuri koskaan. Enkä leipää aterialla. 

Tai sitten otan keittoa, taas edellispäivältä kotoa.

En osta nykyään eineksiä töihin juuri koskaan. On yhtä nopeaa kasata kokoon ateria yllämainituilla tavoilla. Kun pesen hampaita, parsakaalini kiehuu kattilassa, jos olen sen meinannut unohtaa :) Se on helppo ja nopea, toisin kuin peruna.

Kahvin kanssa saatan syödä 70% suklaata muutaman palan tai pähkinöitä tai joskus esim. kylmäsavulohivoileivän. Tai leipomaani marja- tai omena tms. piirakkaa.

Vierailija
27/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 22:01"]

Mikä on thaikuutio? 

Kysyy kiinnostunut

[/quote]

http://www.kitchenjoy.fi/

Vierailija
28/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 21:25"]

Veikkan voileivän syöjää duunariks?

[/quote]

Minullakin on joskus voileipä eväänä mukana.

t. ylempi toimihenkilö

[/quote] En puhunutkaan sinusta...

Vierailija
29/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oma-aloitteellisuutta peliin. Meillä oli sama ongelma, tai pahempi. Ruokatunti alkoi tiettynä klo aikana. Mikrolla jonoa. Mä istuin keittiön vieressä, joten aamulla laitoin ruuan lautaselle ja 5 min ennen kävin laittaa ruuan mikroon. Pari v sitä katseltiin ja kerran menin työmatkalla kirppiksen ohi ja ostin 5 eurolla mikron. Seuraavalla viikolla toisen. Nyt ei ole enää jonoja. Ja meillä kiellettiin ne pakastekuutiot. Sanottiin tule vähän aikaisemmin töihin ja anna sulaa vaikka 2 min mikrossa ja lounaaseen asti jääkaapissa.

Puhumalla asiat selviää.

Vierailija
30/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voileivänsyöjä duunari on sairaanhoitaja. Toki ylemmät toimihenkilöt sitten syövät meillä aina rahkaa ja anasta.

Vierailija
31/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjä mikroja saa 5 - 10 e:lla. Pyytäkää työnantajaa ostamaan muutama sellainen, tai ostakaa kahvikassasta tms.

Vierailija
32/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on karppeja liikenteessä :D

Kirjotteleekohan täällä joku meidän työpaikalta? Monilla usein eväänä salaattia tai jotain muuta tosi kevyttä. Silti ylipainoa 20-30 kiloa? Joku ei täsmää. Tai sitten syövät töissä tosi kevyesti ja kotona syövät kaiken minkä käsiinsä saavat.

Vierailija
33/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 23:03"]

Kirjotteleekohan täällä joku meidän työpaikalta? Monilla usein eväänä salaattia tai jotain muuta tosi kevyttä. Silti ylipainoa 20-30 kiloa? Joku ei täsmää. Tai sitten syövät töissä tosi kevyesti ja kotona syövät kaiken minkä käsiinsä saavat.

[/quote]

Meillä osa on ihan tämän myöntänyt. Päivällä syödään terveellisesti ruokaisaa salaattia tai kotiruokaa ja ilta puputetaan telkan ääressä pullaa, karkkia, jäätelöä tms.

Vierailija
34/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastetun annoksen voi ottaa edellisenä iltana jääkaappiin ja jättää jo töihin mennessä huonelämpöön, niin on sitten jo sulannut ja lämpenee mikrossakin nopeammin kuin jäinen.

Vierailija
35/46 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä ainakin laihdutin karppaamalla ihannepainooni ja olen siinä pysynyt jo vuoden ajan. Työkaverit aina ihastelee terveellisiä aterioitani, mutta silti kauhistellaannkarppaamista! :) Ja tietävät kyllä, että karppaan.

t. 27 (parsakaalin keittäjä)

Vierailija
36/46 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuantähteitä, joko yhdeltä tai useammalta aterialta.

Usein illalla väännettyjä lisukkeita, esim. paistettuja kasviksia lisäksi.

M32

Vierailija
37/46 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

"Karppiruoka" on vaan niin helppoa evästä! Mä olen viimekuukausina tuonut töihin omat eväät ja se on vaan jotenkin niin helppoa ottaa jääkaapista pari eilisen jauhelihapihviä mukaan  ja laittaa lisukkeeksi salaattia / vihreitä papuja tai parsakaalia. En noudata mitään erityistä ruokavaliota, tuo vaan on kätevää. :) Välipalaksi saatan syödä banaanin ja illalla jätskiä telkkarin ääressä.

Vierailija
38/46 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:15"]

"Karppiruoka" on vaan niin helppoa evästä! Mä olen viimekuukausina tuonut töihin omat eväät ja se on vaan jotenkin niin helppoa ottaa jääkaapista pari eilisen jauhelihapihviä mukaan  ja laittaa lisukkeeksi salaattia / vihreitä papuja tai parsakaalia.

[/quote]

Yhtä helppoa kuin edellisen päivän pihvin lämmittäminen on edellisen päivän riisin tai perunan lämmittäminen :).

En kyllä karppiruokaa yhtään halveksu, puhun vain tuosta helppoudesta.

Vierailija
39/46 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Juu, ei uskoisi, kuinka läskejä ihmiset oikeasti ovat :D

Mutta toisaalta näinhän se on, että lihavat ne onkin jatkuvasti jollain kuurilla. Hoikkien ei tarvitse sitä tehdä

Vierailija
40/46 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla usein eväänä salaattia tai jotain muuta tosi kevyttä. Silti ylipainoa 20-30 kiloa? Joku ei täsmää. Tai sitten syövät töissä tosi kevyesti ja kotona syövät kaiken minkä käsiinsä saavat.

[/quote]

NIin tai sitten on ollut iät ja ajat huonot elämäntavat ja ne kilot on tulleet.

Jos niistä haluaa terveellisesti eroon elämäntapamuutoksella eikä millään dieetillä, niin ne kilot myös lähtee hitaasti.

Nimim. yks salaattia mutustava läski