Mille näytät?
Minua sanotaan taiteilijaksi aika usein. Itse en näe niin. Siihen riittää oma olemus, vähän hapsottavat hiukset auki ja rento vaatetus. Mites muilla?
Kommentit (14)
Komealta nuorelta teiniltä. Itse oikeasti olen lähemmäs 30v.
Suohirviö täälläkin, ehkä vähän artistin kirjolla.
hohto-elokuvan mainoksessa irvistävältä jack nicholsonilta
😆
Olen pullea pygmi terävällä nokalla. Haaleat kuolleen kalan sieluttomat silmät. Minulla on ohuen ohuet ranteet ja valtavat läskiset käsivarret kyynärpään yläpuolelta, kuin kippari Kalle, mutta päinvastoin. Untuvakarvaiset tanakat pakarat ja kutsuvan punaiset huulet. Grrrauh. Kissa mikä kissa.
Mille näytän?
Naapurin muijalle viimeksi.
Ei tykännyt. Ihme muija
Viimeisin kommentti minkä muistan viime vuodelta oli, että näytän ihan nuorelta tyttöseltä. Olen 40 v. Omasta mielestäni näytän ihan tavalliselta, hieman epäsiistiltä, ehkä hiusten ja ihon takia.
Noin niin kuin omasta mielestä aika klassisen näköinen viisikymppinen. Pituutta piirun verran yli 160 cm, paino vähän yli 60 kg, hiukset puolipitkät, tummat ja vähän taipuisat, silmät siniset, kasvot normaalit, ruumiinrakenne normaali liikunnallinen.
Peilille. Joskus miehelle, joskus kissalle, joskus lapsille. Mitä minun piti heille näyttää? Viimeksi näytin lapsille yhden kivan kissavideon.