Lue keskustelun säännöt.
klassista, mutta niin hivelevää :) ...
07.08.2013 |
Keväällä mies petti. Myönsi olevansa ihastunut ja en keksiny muuta kun erota. Samaan aikaan hyvä naapurini aloitti uudelleen treenaamisen (entinen fitness-harrastaja) ja sai houkuteltua minutkin. Purin kaiken paskan salilla ja treenasin verenmaku suussa 5 krtaa vkossa. Perehdyin myös ravintoon ja löysin uutta sisältöä elämään.
Eilen sen tajusin... Näytän helvetin hyvältä :D. Näin exän pitkästä aikaa ja se ei pystyny edes sanomaan mitään. Tuijotti vaan haavi auki. Sen vieressä ollut homssuinen pullukka kysyi mieheltä kipakasti "ja kukas toi oli?"
Äsken tuli sit txtviestiä... "ikävä!" no, mulla ei. Heh.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hienoo!! Mä elän etäsuhteessa(jo 4v) miehen kans ja jotenkin väljähtäneeltä tuntuu suhde. Olen epäillyt josko hänellä olis muutakin säätöä kun tuppaa olee kuulema niin kiire töissä jne. Olen aina ollut hoikka ja ihan hyvän mallinen, tosin vähän isorintainen, mutta nyt päätin käyttää "ylijäämä"aikani kuntoiluun ja kävin koko kevään(+alkukesän) salilla ja nyt kun olen nähnyt valokuvia itsestäni ei voi todeta muuta kuin vau!! Mies taasen kesällä kerännyt vatsaa kilon pari eli eipä ikävä juuri vaivaa vaikka emme tapailisikaan.
HYVÄ ME!