Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vaatekoko häiritsee

Vierailija
11.08.2020 |

Siis olen ruvennut tapailemaan tosi mukavaa, ikäistäni miestä (30v). Mies on ehkä pari senttiä itseäni pidempi, mutta hyvin laihan oloinen vaikka käy myös salilla. Eilen tuli puheeksi vaatteiden ostaminen, ja hän kertoi käyttävänsä s-koon vaatteita, joskus jopa xs-kokoa. 🤔🤔😮 itse en pidä itseäni lihavana ollenkaan, mutta silti käytän L-kokoa naisten vaatteissa. Tuosta on jäänyt muutamaksi päiväksi hyvin epävarma tunne pääkoppaan ja tuntuu, että nyt mies jatkuvasti tarkkailee jenkkakahvojani, enkä tiedä haluanko hetkeen seksiä harrastaa ainakaan ilman peittoa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans yhden kuukauden ajan suhde todella hoikkaan ja rimpulaan mieheen. Jälkeenpäin en ymmärrä mitä hänessä näin ja vähän jopa ällöttää nyt kun mietin. Tunsin itseni myös hänen rinnallaan todella laardikasaksi (mitat 160cm ja 60kg) ja jotenkin jättiläiseksi. Hän oli 10cm pidempi ja painoi varmaan saman verran plus oli tosi hintelä ja harteeton. 

Että jos sinulla on tuollaisia tuntemuksia niin löydät varmasti kyllä sellaisen jonka kanssa tunnet olosi hyväksi.

Vierailija
2/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaatekoot on numeroina päällysvaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat voi jumlta...

Vierailija
4/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelma. Ihmisiä on eri kokoisia. Itse olen xs-s. Olen muodokas. Mieheni M-Kokoa. Sä et todellakaan ole pieni nainen, jos käytät L- koon vaatteita.

Vierailija
5/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kans yhden kuukauden ajan suhde todella hoikkaan ja rimpulaan mieheen. Jälkeenpäin en ymmärrä mitä hänessä näin ja vähän jopa ällöttää nyt kun mietin. Tunsin itseni myös hänen rinnallaan todella laardikasaksi (mitat 160cm ja 60kg) ja jotenkin jättiläiseksi. Hän oli 10cm pidempi ja painoi varmaan saman verran plus oli tosi hintelä ja harteeton. 

Että jos sinulla on tuollaisia tuntemuksia niin löydät varmasti kyllä sellaisen jonka kanssa tunnet olosi hyväksi.

Se mies oli ihan normaalipainoinen, sinä et.

Vierailija
6/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eroatte. Kyseinen mies ansaitsee naisen, joka on poistunut kivikautisesta luolastaan, eikä epävarmuuttaan vertaa kokoaan miehen kokoon.

Vierailija
7/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vaatekoot on numeroina päällysvaatteissa.

M = 50 ja L = 52, paitsi farkuissa suositaan tuumakokoja kuten 32 tuumaa. Tosin joskus on hankala löytää sitä sopivaa kokoa kun niissä pikkulapuissa on kaiken maailman maiden numerot rinnakkain. Miehenä haluan että paidat ja takit saavat olla vähän väljempiä että ne eivät ota hartioista kiinni mutta housut mieluiten joustavia stretchfarkkuja, joissa on 1-2 % elastiinia. Suosin itse ns. kivijalkakauppoja, sillä haluan kokeilla niitä vaatteita ja kenkiä, sillä numerot ovat usein vain suuntaa-antavia.

Vierailija
8/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mies oli ihan normaalipainoinen, sinä et.

60 kg : (1,60 x 1,60) = 23,4 Body Mass Index. Hän on normaalipainoinen, sillä BMI on alle 25.

2,00 metriä pitkä henkilö voisi painaa 100 kg, jolloin hänen olisi vielä normaalipainoinen (BMI= 25). Tosin Suomestakin löytyy useita alle kaksimetriä pitkiä henkilöitä, jotka painavat yli 100 kilogrammaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän