Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinattiin käydä lasten kanssa herkuttelemassa loman päätteeksi..

Vierailija
07.08.2013 |

niin eihän me hemmetti päästä tästäKÄän yhteisymmärrykseen.. Esikoinen haluaa vain pizzaa, ei missään nimessä hampurilaista. Keskimmäinen haluaa ehdottomasti hampurilaista, ei missään nimessä pizzaa. Pienin haluaakin vain ja ainoastaan irtojäätelöä, mikään muu ei kelpaa.

Huoh... tekis mieli perua koko homma, en tod. meinaa kiertää kaikkia paikkoja läpi. Käykö kellään muulla näin? Tänään en onnistu diplomatisoimaan tätä hommaa näköjään, ts. käydään tämän kerran tuolla ja toisen kerran sit siellä..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:22"]

Kuka teillä päättää, lapset vai aikuiset?

[/quote]

Yleensä meillä päättää aikuiset, mutta tämän kerran, kun on niin lapsiin liittyvä tapahtuma käsillä (siis tuo koulun alku, loman päättyminen) niin ajateltiin antaa heidän päättää. Näin.

Minkä minä sille voin, että on kolme lasta ja kolme mielipidettä. Tänään ei kompromissia näy ainakaan vielä, mutta eipä tästä olla vielä minnekään lähdettykään.

ap

Vierailija
22/32 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että jos yhteisymmärrystä ei tule, ette mene minnekään ja kukaan ei saa mitään. Varmasti alkaa ääni muuttumaan kellossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:30"]

Sano että jos yhteisymmärrystä ei tule, ette mene minnekään ja kukaan ei saa mitään. Varmasti alkaa ääni muuttumaan kellossa...

[/quote] Tätä minäkin suosittelen. Meidän lapset käyvät usein hauskankuuloisia neuvotteluja kun joutuvat päättämään mitä elokuvaa katsovat.

Vierailija
24/32 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa aina laatuhetki yhden kanssa, kolmena eripäivänä.

Vierailija
25/32 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä mentäisi mihinkään, jos herrasväki ei pääsisi yhteisymmärrykseen. Itkupotkuraivoajat eivät saa siitä palkintoa.

Vierailija
26/32 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle se ABC ei kelpaa?

Vierailija
27/32 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli suomennettuna lapsille voi luvata vaikka mitä, mutta kaiken saa vain äidin ehdoilla? Ensin ap kirjoittaa "meinattiin käydä lasten kanssa herkuttelemassa loman päätteeksi", mutta sitten alkaakin tulla reunaehtoja eli tarjolla ei ole herkkuja lainkaan vaan ainoastaan äidin vallankäyttöä.

Ette te aikoneet käydä herkuttelemassa! Sanoit noin lapsille, koska tiesit, että jokaiselle lapselle herkku on eri asia. Nyt sait lapset riitelemään keskenään ja voit sitten sanoa, että ei mennä, kun ette  ole ihmisiksi (suomennos: ette tee, mitä minä käsken).

Olin kolme kesää töissä huvipuistossa ja opin inhoamaan kaltaisiasi äitejä! Haluat vain kaikille pahan mielen, jotta voit syyllistää lapsia.

Vierailija
28/32 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että sä teet tästä nyt vaikean. Varmasti löytyy paikka missä noi toiveet voi yhdistää. Ja jos ABC ei kelpaa niin ajakaa se 50 km. Älä sinäkin nyt rupea vetämään itkupotkuraivareita.

Vierailija
29/32 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakisin syötävät sieltä abc:ltä ja menisin puistoon muksujen kanssa. itse voisin samalla hakea jostain kunnollisen salaatin, niin olisi äidillekin mieluisaa syötävää.

Vierailija
30/32 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:43"]

[/quote]

Eli suomennettuna lapsille voi luvata vaikka mitä, mutta kaiken saa vain äidin ehdoilla? Ensin ap kirjoittaa "meinattiin käydä lasten kanssa herkuttelemassa loman päätteeksi", mutta sitten alkaakin tulla reunaehtoja eli tarjolla ei ole herkkuja lainkaan vaan ainoastaan äidin vallankäyttöä.

Ette te aikoneet käydä herkuttelemassa! Sanoit noin lapsille, koska tiesit, että jokaiselle lapselle herkku on eri asia. Nyt sait lapset riitelemään keskenään ja voit sitten sanoa, että ei mennä, kun ette  ole ihmisiksi (suomennos: ette tee, mitä minä käsken).

Olin kolme kesää töissä huvipuistossa ja opin inhoamaan kaltaisiasi äitejä! Haluat vain kaikille pahan mielen, jotta voit syyllistää lapsia.

[/quote]

Höp höp, nyt sekoitat kaksi eri kirjoittajaa keskenään. Minä, ap, en ole perunut päätöstä lähteä. Olen itse lapsena saanut äidiltä nippukaupalla turhia lupauksia, joita ei koskaan lunastettu. En halua omille lapsilleni samaa.

Mies tuli juuri kotiin ja pienen keskustelun jälkeen lähdemme iltapäivällä ajamaan sen 50 km paikkaan, josta saa sekä pizzaa että hampurilaisia, paitsi sen irtojäätelön joutuu etsimään vielä erikseen. Jokainen miltei tyytyväinen..

ap

Vierailija
31/32 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raxiin

Vierailija
32/32 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen sellaiseen ravintolaan kuin minulle sopii. Lapset sitten saavat sen valikoimista etsiä mieleistään syötävää ja mutinoita jos ilmenee niin jätskit jäävät syömättä. Hyvin toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi