Paljonko lähihoitajan nettopalkka 3-vuorotöistä?
Ja tarkoitan nyt ihan tessin mukaista palkkaa, eikä mitään erikoistapauksia?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 13:45"]
Täälllä ap., joka kysyi nettoa, mutta ilmeisesti moni lähäri laittoi bruton, vai?
[/quote]
Niin se netto on tuossa 2000 euron tuntumassa. Ja se on sama, oli sitten päivätyö tai vuorotyö.
Nettoansio, eli käteen jäävä osuus itselläni 11 kokemusvuodella ja henk.kohtaisella palkanlisällä, on 2500-2800€/kk:ssa.
Niin ja 13 tekee vain 2 vuorotyötä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 17:05"]
Nettoansio, eli käteen jäävä osuus itselläni 11 kokemusvuodella ja henk.kohtaisella palkanlisällä, on 2500-2800€/kk:ssa.
[/quote]
Missähän olet töissä, jos noin hyvin jää käteen? Kerropas bruttopalkkasi, koska sehän on varmaan 5 tonnia, jos käteen noin paljon??
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 17:05"]
[/quote]
Missähän olet töissä, jos noin hyvin jää käteen? Kerropas bruttopalkkasi, koska sehän on varmaan 5 tonnia, jos käteen noin paljon??
[/quote]
Yksityisellä puolella töissä terveydenhuoltoalalla pääkaupunkiseudulla, brutto n 3500€. Henk.kohtainen palkanlisä ja vuorolisät nostavat kuukausiansiotani aikas mukavasti ;)
Vaikea sanoa, aika usein yölisät nykyisin annetaan aikahyvityksinä.
Itse teen kahta vuoroa kolmen viikon listassa 7 iltaa, 7 aamua, 7 vapaata. Yksi viikonloppu vapaata listassa. Joku voi arvata (harva) missä olen työssä. Netto palkka kuussa on noin 1800, arkipyhiä kun sattuu listaa useampia noin 1700. Yksi kokemuslisä ja vähän henkilökohtaista lisää.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:30"]
2200-2300
[/quote]
aika kova nettopalkka lähihoitajalle. Olkoonkin kolmivuorotyöstä.
Peruspalkka kuukaudessa kolmivuorotyössä n. 2000 € Siihen sitten ansaitut ikälisät, vuorotyölisät.... Mutta tuo perupalkka on bruttona noin tuo.... yleensä.
Aika pientä palkkaa saatte vuorotyöstä, en kyllä tuolla rahalla lähtisi
LH, netto~3000
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:21"]
Aika pientä palkkaa saatte vuorotyöstä, en kyllä tuolla rahalla lähtisi
LH, netto~3000
[/quote]
vai brutto?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:14"]
Vaikea sanoa, aika usein yölisät nykyisin annetaan aikahyvityksinä.
Itse teen kahta vuoroa kolmen viikon listassa 7 iltaa, 7 aamua, 7 vapaata. Yksi viikonloppu vapaata listassa. Joku voi arvata (harva) missä olen työssä. Netto palkka kuussa on noin 1800, arkipyhiä kun sattuu listaa useampia noin 1700. Yksi kokemuslisä ja vähän henkilökohtaista lisää.
[/quote]
korjaanpa tätä kirjoitustani siis jos arkipyhiä sattuu useampi listaan 2000€
netto, vapaa viikonlopuista tosin voi vain haaveilla....
Peruspalkka on sama riippumatta siitä kuinka monessa vuorossa sitä tehdään. Eli noin 2000 euroa kuussa.
Täälllä ap., joka kysyi nettoa, mutta ilmeisesti moni lähäri laittoi bruton, vai?