Yhtäkkiä kaikki vanhat heilat ottaneet yhteyttä. Miksi?
En tajua, miten aivan yllättäen 4-5 vanhaa tuttavuutta on lähettänyt viestiä, että olisi kiva tavata. Yhdestä en ollut kuullut yli 10 vuoteen mitään! Tapailen harvakseltaan erästä miestä, joten en oikein osaa suhtautua...
Mitä olette tehneet tai tekisitte tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (26)
Av-mammalle kaikki entiset tuttavuudet onkin vain "panoja", jotka on parasta unohtaa, ja av-mamma muistetaan vain "panona", johon otetaan yhteyttä vain hätätilanteessa. Kun av-mamma hoitaa asiansa hyvin, hän ei tietenkään halua kuulla noista entisistä "panoistaan".
Sanoisin, että av-mammalla on aika surkea ihmissuhdehistoria, jos ensimmäinen asia mikä tällaisessa ketjussa tulee mieleen, on ne "panot".
Miulle kävi tässä kesällä samanlailla. Useampi vanha tuttavuus otti yhteyttä kun erosin. Muutan niistä tapasinkin, joukossa ex-poikaystävä vuosien takaa. Vietettiin hauska ilta yhdessä jutellen mitä on vuosien aikana tapahtunut ja nauraen. Sellaisen illan voisin viettää uudestaankin. Ainahan niille voi vastata kohteliaasti, sieltä voi löytyä joukosta vaikka tuleva hyvä ystävä, ikinä ei tiedä :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:05"]
Av-mammalle kaikki entiset tuttavuudet onkin vain "panoja", jotka on parasta unohtaa, ja av-mamma muistetaan vain "panona", johon otetaan yhteyttä vain hätätilanteessa. Kun av-mamma hoitaa asiansa hyvin, hän ei tietenkään halua kuulla noista entisistä "panoistaan".
Sanoisin, että av-mammalla on aika surkea ihmissuhdehistoria, jos ensimmäinen asia mikä tällaisessa ketjussa tulee mieleen, on ne "panot".
[/quote]
Sä voit sössöttää tuota idealisoitua paskaa sydämesi kyllyydestä, mutta totuus on se, ettei mies ota naispuoliseen ex-tuttuun yhteyttä jos hän ei koe edes mahdollisuutta päästä läheisempään kanssakäymiseen. Välttämättä taustalla ei ole seksisuhdetta, mutta mahdollisuus siihen voi miehen mielestä olla olemassa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:05"]
Av-mammalle kaikki entiset tuttavuudet onkin vain "panoja", jotka on parasta unohtaa, ja av-mamma muistetaan vain "panona", johon otetaan yhteyttä vain hätätilanteessa. Kun av-mamma hoitaa asiansa hyvin, hän ei tietenkään halua kuulla noista entisistä "panoistaan".
Sanoisin, että av-mammalla on aika surkea ihmissuhdehistoria, jos ensimmäinen asia mikä tällaisessa ketjussa tulee mieleen, on ne "panot".
[/quote]
Sä voit sössöttää tuota idealisoitua paskaa sydämesi kyllyydestä, mutta totuus on se, ettei mies ota naispuoliseen ex-tuttuun yhteyttä jos hän ei koe edes mahdollisuutta päästä läheisempään kanssakäymiseen. Välttämättä taustalla ei ole seksisuhdetta, mutta mahdollisuus siihen voi miehen mielestä olla olemassa.
[/quote]
Joo, mutta eihän se tarkoita, että nainen on jokin vanha pano tai että mies haluaa vain panoa. AP kirjoitti, ettei ollut kyse panoista. Mutta sekin oli av-mamman mielestä jotenkin järkyttävää, että olikin kyse platonisista suhteista. AP oli siis todella kieroutunut tapaus :D
Ette voi olla tosissanne, kun väitätte, että miehet haluavat vain seksiä? Eikö teillä todellakaan ole miespuolisia YSTÄVIÄ? Sääliksi käy...
Ei se ole kateutta, että tietää kuinka miehet ajattelevat. Naiivit tyttöset :)