Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko ilmoittautua työväenopistojen kursseille tänä syksynä?

Vierailija
11.08.2020 |

?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, menen AMKiin vikalle vuodelle

Oliko tuo tarkoitus rehvastella, et olet jotenkin parempi? :D

Itse opiskelen yliopistossa ja harrastan noita työväenkursseja :) kuten olen tehnyt koko opiskeluajan.

Vierailija
42/45 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, menen AMKiin vikalle vuodelle

Oliko tuo tarkoitus rehvastella, et olet jotenkin parempi? :D

Itse opiskelen yliopistossa ja harrastan noita työväenkursseja :) kuten olen tehnyt koko opiskeluajan.

Mitä ihmettä? Ei tullut mieleenkään, että hän rehvastelisi. Sanoi vain, mitä tekee. Ja kaikki yliopistolaisethan varmaan käy jossain vaiheessa huvikseen noilla kursseilla. Eläkeläisissäkin on entisiä ties mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduin tänään sekä laulu- että kotitalouskursseille. Haluan myös yhdelle kielikurssille. Keväällä kurssit siirtyivät koronan myötä verkkoon ja se kyllä selvästi karsi osanottajien määrää.

Helsingin työväenopiston kurssitarjonnasta löytyi kyllä vaikka mitä, esim. tämä: https://ilmonet.fi/course/H205766

Vierailija
44/45 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen keskustelu. Opetan itse kansalaisopistossa ja mietin, että pitäisikö ehdottaa opistolle, että tehtäisiin jo tässä kohtaa päätös, että tarjoamani kurssit toteutetaan etänä. Mitä te toivoisitte?

Hankalia tilanteita. Toiset eivät mene lähikurssille, koska tartuntariski. Toiset eivät mene etäkurssille, koska eivät halua räplätä tekniikan kanssa. Eiväthän kaikki edes ole tottuneita käyttämään noita etäkeinoja.

Itse taidan jättää ainakin tämän syksyn kurssilaisuuden väliin. Kevät tuskin parempi.

Vierailija
45/45 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen keskustelu. Opetan itse kansalaisopistossa ja mietin, että pitäisikö ehdottaa opistolle, että tehtäisiin jo tässä kohtaa päätös, että tarjoamani kurssit toteutetaan etänä. Mitä te toivoisitte?

Ehdottomasti online-/etäkurssi, niitä toivoisin minä ainakin syksylle. Eli vastaus ap:n kysymykseen; en ilmoittaudu/osallistu tänä syksynä kansalaisopiston kursseille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi