Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Magicpoks häät

Vierailija
06.08.2013 |

autssss, katsoin blkuussa hääkuvia ja ööööööh.... Classy! Tölkit pöydillä (juodaan suoraan lonkeroa tölkeistä ja muuta tyylikästä:) Hienon näköistä.... :) Olen hirveä, tiedän, mutta mä odotin jotain kunnollista, tyylikästä. Mutta jokainen tavallaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pisti itsellekin silmään, ei kovin tyylikästä istua tölkkimeren edessä.Vähän suomijunttimeininkiä..Kaunis morsian ja kiva blogi muuten:)

Vierailija
2/33 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, melko junttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomihäät, tuotahan se täällä on...

Vierailija
4/33 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin julkkista. Joskus oli muistaakseni ristiäisissä koko suku juhlatamnnet ja ?..Sukkasilllaan. No eihän se haittaa mansessa nääs. On ripustautunut jotenkin omaan sukuunsa ja äitiinsä. Ramppaasiellä ylivieskan perähikiällä alvariinsa. Kaksi lasta ja valkoinen hääpuku...oon ehkä vanhanaikainen

Vierailija
5/33 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se sukattomuus menee kyllä samaan kategoriaan tämän kanssa...:) ja kyllä se haittaa vaikka Utsjoellakin saakka. olen itse myös läheinen perheeni kanssa ja kotona ollessa olin sukuni kanssa tekemisissä enemmän kuin nyt työssä ollessa-oli aikaa ja mahdollisuus reissata. 

Kaikki häät joissa olen itse ollut, on kyllä ollut juomille lasit tai pöytiintarjoilu tai baari. Ei mitään kylmiötä josta itsensuhautellaan tölkit auki... Kyllä minun hädissäni kuului kilinää, ei tölkkeihin suhina :) ne on ne pienet erot tyylikkyydellään ja tyylittömyyden välillä:)

Vierailija
6/33 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä moisia kuvia??eihän hän ole montaa edes blogissaan julkaissut eikä niissä tölkkejä näkynyt v

Vierailija
7/33 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaijai. Nyt iski vähän paha mieli bloggaajan puolesta. Vaikka on kuinka julkinen blogi, niin ei kyllä kovin fiksua ruotia ja haukkua toisen HÄITÄ. Ne on niin henkilökohtaiset ja yksi niistä elämän tärkeimmistä päivistä.

Älkää hei oikeasti viitsikö. Ajatelkaa kerrankin omalle kohdalle.

Vierailija
8/33 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole lukenut tätä kyseistä blogia, mutta ellei nyt ole erikseen hehkuttanut jostain luksushäistä, niin en ymmärrä mikä vika tölkeissä on. Rento meininki vain. Kyllä mä olen ainakin ollut häissä, joissa on ollut juuri tuollaisia tölkkejä tarjolla. Eikä edes ollut wt-häät. Esittääkä mammat nyt vaan hienompia kuin ovatkaan?

Vierailija
10/33 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin siskoni häissä tölkit napsahteli ja rento meno oli muutenkin. Nuorehkon parin häät saakin olla vähän rennommat ja miksi pitäisi jäykistellä ja hienostella tutussa seurassa? Taitaa olla mammat kateellisia toisten onnesta..

Vierailija
11/33 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tyylikkyys ja arvostava käytös ei ole jäykistelyä:)

itse nautin juhlista, joissa etiketti ja tavat ovat kohdallaan.

Vierailija
12/33 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä etiketin mukaan tölkkejä ei saa häissä olla esillä? Mistä te näitä etikettejä luette? Voisitteko antaa suosituksia hyvistä etikettioppaista, joissa näistä asioista puhutaan, jotta osaan sitten järjestää hääni ilman että av-mammalle tulee vaivautunut ja juntti olo.

Vierailija
13/33 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, monet haluavat juoda olutta tai siideriä tölkistä/pullosta, ei lasista. Monissa baareissakin, jos ostat tölkki- tai pullo-oluen, kysytään, että "kaadetaanko lasiin"? On siis eri asia kuin tuoppiolut. Ja ihan varmasti näissäkin häissä on ensin ruokailtu viinilaseineen ja -kaatoineen. Tietysti nuo kuvat ovat pikkutunneilta, varsinaisten muodollisten juhlallisuuksien päättymisen jälkeen.

Itse olen ollut monissa melko isolla rahallakin järjestetyissä häissä, ja kyllä sieltä (baaripisteeltä, tarjoilijan tarjoilemana) on saanut hakea tölkin kouraan ihan siinä missä drinkin tai lasillisenkin.

Itselläni sen sijaan pisti silmään morsiamen tennarit (alin kuva, jossa kaasot nostavat morsianta). Siis onko hän tosiaan yhdistänyt klassiseen merenneitomalliseen valkoiseen hääpukuun tennarit? Mitä ihmettä tällä haetaan, jotain rentoa, pikanttia yksityiskohtaako? Olen varmasti rajoittunut, mutta en ymmärrä, vaikka tölkit ymmärränkin.

Vierailija
14/33 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tennarikuva on varmaan pikkutunneilta myös. nykyisin morsiamilla on usein hääkenkien lisäksi loppuillaksi jotkut rennommat kengät tosi usein juuri jotkut tennarit. kai se tuntuu rennolta ja hauskala idealta, vaikken minäkään sitä ymmärrä. itse hankkisin tarpeeksi mukavat korkkarit tai jos kengät on pakko vaihtaa niin jotkut tyylikkäät balleriinat tai herrainkengät kakkoskengiksi.

Vierailija
15/33 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko keskustelut kaduttamaan? Ihan siksi nostin, että te jotka täällä jaksatte velloa bloggaajien vaatteita, perhetapahtumia, asusteita yms. tajuaisitte jo lopettaa.

Vierailija
16/33 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No et sä sitten paljoa täällä ole palstaillut. Täällä nyt haukutaan milloin kukakin ja milloin mistäkin syystä. Ei kannata ottaa niin vakavasti.

T: toinen Tiina"

Siis miksi ihmeessä te haukutte täällä milloin kutakin ja milloin mistäkin syystä? Siis ihan oikeesti??? Ei maailma mene eteenpäin tälläisellä touhulla. Millaiseen maailmaan ja elämänkatsomukseen te haluatte lapsianne kasvattaa? Tulee mieleen koulukiusaajat - nyt ne vaan on kasvanut isoksi ja saanut lapsia - piiri pieni pyörii ja sitä rataa.

Mietin vielä, että onko näiden palstojen tarkoitus olla julkisia siksi, että vahongoniloksenne toivotte kyseisten henkilöiden löytävän tänne? Mitä se teistä kertoo. Ajanvieton puutetta?

Rauhaa ihmiset ja hyvää elämää!

Vierailija
17/33 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Olen kai sen verran kokematon, kun en ole koskaan ennen törmännyt tähän: urpot vauva-palstalla arvostelemassa bloggaajaan häitä! :D Melkein alkoi hävettää teidän puolestanne.

Tiina

Vierailija
18/33 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 18:11"]

Uskomatonta! Olen kai sen verran kokematon, kun en ole koskaan ennen törmännyt tähän: urpot vauva-palstalla arvostelemassa bloggaajaan häitä! :D Melkein alkoi hävettää teidän puolestanne.

Tiina

[/quote]

No et sä sitten paljoa täällä ole palstaillut. Täällä nyt haukutaan milloin kukakin ja milloin mistäkin syystä. Ei kannata ottaa niin vakavasti.

T: toinen Tiina

Vierailija
19/33 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 18:11"]

Tiina

[/quote]

Pitäisikö sut tuntea, Tiina?

Vierailija
20/33 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te noita kuvia näette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi