Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni läpsäisi minua riidellessä - mitä teen?

Vierailija
06.08.2013 |

Riitelin mieheni kanssa ja nyt sattui jotain mitä ei ole ikinä ennen sattunut, mieheni läpsäisi minua poskelle. Yritin rauhoittaa häntä, mutta hän jatkoi karjumista, lähdin menemään. Olen ihan paniikissa, mies on tärkein ihminen maailmassa jota rakastan ihan suunnattomasti, mutta miten enää pystyn luottamaan häneen? En tiedä miten tästä pitäisi mennä eteenpäIn... Hän oli vihainen, mutta miten voi itsehillintä pettää näin!!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 08:01"]Provo tai ei, mutta miksi kukaan ei puhu anteeksi pyytämisestä mitään...[/quote]

Mitä "anteeksi" tarkoittaa? Joskus lapsena muistan kuulleeni siitä, mutta näin aikuisiällä en himo-AV-friikkinä ole termiin törmännyt. Mitä se tarkoittaa, auttakaa joku!

Vierailija
22/24 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi ap:n moraalinen opetus nyt ihan napakymppi ole, kun yleensä mies on sen 20% isompi kooltaan ja voiman suhteen ero on vielä isompi. Lyöminen on aina  täysin väärin, mutta teini-ikäiseen asti lasten fyysiset raivarit eivät mua pelota erityisemmin kuten ei naistenkaan hyökkäykset (ilman aseita).

On ihan eri asia kokea fyysistä väkivaltaa niin paljon itseään isommalta, että tilanteesta ei pääse irti omin voimin. Vaikka en tietenkään hyväksy minkäänlaista väkivaltaa, en suhtaudu naisen ensimmäiseen läpsyyn yhtään niin vakavasti kuin miehen ekaan lyöntiin. Kumpaakin olen kokenut, ja erityisen ihania muistoja noista ole jäänyt. Ero on kuitenkin selvä.

t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi vähän samallalailla. Mies kimpaantui yhtäkkiä nollasta sataan ja läpsäisi avokämmenellä kahdesti käsivarteen. Oli ihan selvinpäin. Välittömänä reaktiona aloin itkemään josta mies alkoi huutamaan. Ne silmät oli vihaa täynnä. Tuntuu että vaan flippas yhtäkkiä. Miten ei pysty ihminen yhtään hallita itseään? Eihän tässä mitään käynyt ja itkukin oli ylireagointia mutta ne miehen silmät.. tuntuu kuin olisin vierasta ihmistä katsonut.

Vierailija
24/24 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Olinko eka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän