Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni läpsäisi minua riidellessä - mitä teen?

Vierailija
06.08.2013 |

Riitelin mieheni kanssa ja nyt sattui jotain mitä ei ole ikinä ennen sattunut, mieheni läpsäisi minua poskelle. Yritin rauhoittaa häntä, mutta hän jatkoi karjumista, lähdin menemään. Olen ihan paniikissa, mies on tärkein ihminen maailmassa jota rakastan ihan suunnattomasti, mutta miten enää pystyn luottamaan häneen? En tiedä miten tästä pitäisi mennä eteenpäIn... Hän oli vihainen, mutta miten voi itsehillintä pettää näin!!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene parin metrin päähän miehestä, ota pari juoksuaskelta ja hyppää ilmaan kohottaen kankkua mieheen päin ja pieraise oikein kunnon paukku ja sano, siinä sulle.

Vierailija
2/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsäset takaisin. Tasapeli. Sitten keitätte kahvit ja syötte vähän pullaa. Mumsmums. Mussusuut sitten pussaa ja kaikki on taas hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli se asia, joka sai miehen hermostumaan? Tuskin löi ilman syytä?

Vierailija
4/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on nyrkkeilymatsin vuoro seuraavaksi.

Vierailija
5/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja vastauksia! Noin ei tehdä. Se tulee pahenemaan. Sano miehellesi kun hän on rauhoittunut, että seuraavan kerran jälkeen seuraus on ero. Tuo ei käy. Jos se kerta tulee, toimit sen mukaan.

Vierailija
6/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nössömammoja täällä AV:lla tänään oikein on? Tosi AV komentaa: JSSAP !!

Vierailija
7/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lyönti on vaikein, toinen menee jo vanhasta tottumuksesta, sorry ap, JSSAP Väkivaltainen suhde ei toimi, ei koskaan.

Vierailija
8/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen katkaissut jutun ensimmäiseen läpsäisyyn. Oli sellainen läpsäisy, että oli poski kipeä vielä seuraavana päivän.

Yleensä noista seuraa, et läpsäsyt pahenee ja seuraavaksi tulee jo nyrkkiä ja murtuu leukaluu.

Vierailija
9/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jatkaa ukkosi kanssa, kysy siltä, miten se meinaa estää tuon lyömisen tapahtumasta ikinä uudelleen. Joku muu kuin "lupaan ja vannon" -vastaus sun on saatava, koska muuten hän hakkaa sinut lähitulevaisuudessa, kun taas "napsahtaa" ja "yhtään en tajua mikä muhun meni". Joko terapiaa tai perusteellinen keskustelu että hän ymmärtää motiivejansa, anteeksipyyntö ei enää riitä siinä vaiheessa kun lyömisrajan yli on menty. Sen jälkeen vaaditaan  toimintaa.

Helpointa tollanen paska on jättää.

t. mies

Vierailija
10/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh heh onpa tosi hauskaa. Tarina on täys provo, minä tein alkuillasta aloituksen tänne, jossa kyyneleet silmissä kerroin minun ja mieheni riidasta ja nyt tämän ketjun ap on muokannut aloitustani. Yritätkö ap olla hauska vai?? T. se toisen ketjun ap

Vierailija
11/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua mies läpsäs/löi kerran riidellessä.Ei vissiin osannu kuvitellakkaan et mä osaan ja uskallan puolustautua miestä kohtaan,ja vetäsin ihan täysiä turpaan sitä.Siihen se sohvalle kaatu,en tiedä kaatuko kovasta iskusta vai siitä et meni hämilleen.Mut leukaa piteli ja hiljeni.Katsoin suoraan sitä silmiin ja sanoin et antaa olla viimenen kerta ko mua löi,ja menin parvekkeelle tupakalle.

Vierailija
12/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:28"]

mua mies läpsäs/löi kerran riidellessä.Ei vissiin osannu kuvitellakkaan et mä osaan ja uskallan puolustautua miestä kohtaan,ja vetäsin ihan täysiä turpaan sitä.Siihen se sohvalle kaatu,en tiedä kaatuko kovasta iskusta vai siitä et meni hämilleen.Mut leukaa piteli ja hiljeni.Katsoin suoraan sitä silmiin ja sanoin et antaa olla viimenen kerta ko mua löi,ja menin parvekkeelle tupakalle.

[/quote]

T.lapsena isänsä pahoinpitelemänä ollu,ja päätti et ku kotoo pääsee pois,niin kukaan ei enää väkivaltaa käytä mua kohtaan.

Vierailija
13/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jätät sen miehen. Niin ainakin minä tekisin - yksikään mies ei minua lyö ilman että katkaisisin välit. Näin olen omalleni kertonut jo seurusteluvaiheessa 20 vuotta sitten eikä ole vielä tähän päivään mennessä edes yrittänyt läpsäistä. Seinään on reiän jos toisenkin joskus suutuspäissään kyllä tirvaissut, mutta ikinä ei ole minua edes uhkaillutkaan. Naisia lyövät (tai läpsivät) miehet eivät ole mitään miehiä vaan selkärangattomia niljakeluusereita.

Vierailija
14/24 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 23:07"]

Tietysti jätät sen miehen. Niin ainakin minä tekisin - yksikään mies ei minua lyö ilman että katkaisisin välit. Näin olen omalleni kertonut jo seurusteluvaiheessa 20 vuotta sitten eikä ole vielä tähän päivään mennessä edes yrittänyt läpsäistä. Seinään on reiän jos toisenkin joskus suutuspäissään kyllä tirvaissut, mutta ikinä ei ole minua edes uhkaillutkaan. Naisia lyövät (tai läpsivät) miehet eivät ole mitään miehiä vaan selkärangattomia niljakeluusereita.

[/quote]

Hah! Ei uhkaillutkaan? Eikös toi seinän hakkaaminen just ole sitä uhkailua?

Vierailija
15/24 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:27"]

No heh heh onpa tosi hauskaa. Tarina on täys provo, minä tein alkuillasta aloituksen tänne, jossa kyyneleet silmissä kerroin minun ja mieheni riidasta ja nyt tämän ketjun ap on muokannut aloitustani. Yritätkö ap olla hauska vai?? T. se toisen ketjun ap

[/quote]

no en todellakaan yritä olla hauska vaan todistaa juuri sinulle, sen toisen ketjun ap, että tekosi oli todella väärä, kun löit miestäsi ja tulit sitten vinkumaan ymmärrystä ja sympatiaa av-mammoilta. Sairainta tässä oli se, että sinua kehotettiin omassa ketjussasi vain pyytämään anteeksi ja jatkamaan elämää. 

Tässä näet, mikä on samojen av-mammojen reaktio, kun tilanne on toisinpäin ja lyöjänä mies. Tässä sinulle vastaus siihen, mitä sinun miehesi kannattaisi sinun kanssasi tehdä: Juosta ja helvetin lujaa. 

Tämän ketjun ap 

Vierailija
16/24 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat iskun vastaan niinkuin miehet ottavat naisilta.

Naiset vaativat tasa-arvoa kaikeassa asiassa, niin myös läpsyt pitää ottaa vastaan niinkuin miehet ottavat ilman mutinoita.

Älä itke.

Vierailija
17/24 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 21:05"]

Outoja vastauksia! Noin ei tehdä. Se tulee pahenemaan. Sano miehellesi kun hän on rauhoittunut, että seuraavan kerran jälkeen seuraus on ero. Tuo ei käy. Jos se kerta tulee, toimit sen mukaan.

[/quote]

No ei tuokaan kyllä ihan pidä paikkaansa. Itselle kävi kerran samalla tavalla. Riitelimme ja tunnetusti meillä naisilla on sanansäilä hallussa paremmin kuin miehillä, niin mies hermostui totaalisesti ja läppäsi minua poskelle. Hämmästyin ensin sanattomaksi ja enempää harkitsematta läppäsin takaisin. Vähän aikaa hämmästyneenä katseltiin toisiamme, jonka jälkeen kumpikin rauhoittui ja lopulta tilanne alkoi naurattaa.

Oli ensimmäinen kerta, kun tällaista tapahtui yhteisen taipaleemme aikana (25 v.) Eikä sen jälkeen ole koskaan tapahtunut uudelleen. Mies on aina ollut rauhallinen luonteeltaan ja minä kipakampi. Ei kannata riidellessä päästää tilannetta liian pitkälle, niin että harkintakyky pettää, kun kiihdytään liikaa.

Vierailija
18/24 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:28"]

[/quote]

ihana wt-perhe! 

Vierailija
19/24 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, mutta miksi kukaan ei puhu anteeksi pyytämisestä mitään...

Vierailija
20/24 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 07:41"]

No otat iskun vastaan niinkuin miehet ottavat naisilta.

Naiset vaativat tasa-arvoa kaikeassa asiassa, niin myös läpsyt pitää ottaa vastaan niinkuin miehet ottavat ilman mutinoita.

Älä itke.

[/quote]

Juuri näin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän