Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä on nettotulot kuukaudessa??

Vierailija
06.08.2013 |

Mitetimme mieheni kanssa työajan muuttamista osa- aikaiseksi, mutta samalla mietityttää, että kuinka sitä pärjätään. Meillä on nettotulot 6300kk, siis yhteensä. Asuntolainaa on 60 000 jäljellä ja maksamme sitä 1200,- kk. Muita lainoja ei ole. Kaksi lasta. Jos olisit minä, siirtyisisitkö osa- aikaiseksi?? Meillä on jäänyt pari tonnoa säästöön joka kuukausi. Sitten ei enää jäisi, mutta olisi myös muuta elämää, kuin työ.....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu ihan siitä, paljonko sitä palkkaa sitten osa-aikaisena teille jää ja paljonko ovat pakolliset menonne. Laske ne niin asia selviää, eihän me täällä sitä voida tietää!

Vierailija
2/5 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne ja kun asuntolainamme on maksettu (48.000 jäljellä) siirtyy mieheni tekemään osa-aikaista työtä. Hyvin tullaan pärjäämään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtyisin osa-aikaiseksi samantein.

Vierailija
4/5 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä, miksei miehesi.... tuleeko riitaa kun toinen saa olla kotona lasten kanssa ja toinen raataa niska limassa.

Jotain vuorottelua ja tasa-arvoistamista voisitte myös miettiä?

Muuten olen sitä mieltä ettei terve ihminen työtä kaipaa, palkkaa kylläkin :) 

Vierailija
5/5 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nettotulot on noin 3200, miehen 2100. Lainaan menee 1300e, säästöön n 1000e kuussa. Muutoin en ymmärrä mihin loput rahat menee, yhtiövastikkeeseen ja vakuutuksiin kaiketi.

muutoin tekisin osa-aikaista mutta olen kohta jäämässä äitiyslomalle joten koitan saada rahaa säästöön. Hoitovapaan jälkeen olisi sitten tarkotus tehdä n 80%työaikaa kun esikoinen menee kouluun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi