Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei:) Vaihtaisitko työpaikkaa tässä tapauksessa?

Vierailija
06.08.2013 |

Nykyinen työ on leppoisan tuttua ja olen siinä aika hyväkin. Ylenemismahdollisuudet ovat melko rajalliset (yläpuolellani on kolme porrasta, joista kaksi tavoiteltavissa ja ensimmäinen todennäköinen aika pian). Työ on joustavaa ja antaisi hyvät mahdollisuudet perheen perustamiseen. 

Toinen työ olisi haastavaa ja uutta. Onnistuessani voisin yletä melko nopeasti korkealle ja paljon vaikutusvaltaisempaan asemaan kuin nykyisessä duunissa. Työ olisi sitovampaa eikä lasten aika olisi lähiaikoina. 

Mua ehkä houkuttelisi uusi paikka (jota mulle on käytännössä tarjottu), mieheni haluaa, että pysyn nykyisessä. Mitä tekisit? 

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa todella epävarmalta asemastaan. Toisen uralla etenemisen vastustaminen, jos kumppani _itse_ sitä toivoo on todella huolestuttava piirre parisuhteessa.

Vierailija
42/58 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sellainen purkaus. Mieheni on naimisissa itse valitsemansa naisen kanssa. Hänellä on kaikki lain suoma vapaus häipyä ja siittää joku täti tiineeksi. Veikkaanpa, että mies ei ole lähdössä mihinkään :) Hänellä on asiat ihan hyvin. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:16"]

Oho, sellainen purkaus. Mieheni on naimisissa itse valitsemansa naisen kanssa. Hänellä on kaikki lain suoma vapaus häipyä ja siittää joku täti tiineeksi. Veikkaanpa, että mies ei ole lähdössä mihinkään :) Hänellä on asiat ihan hyvin. 

ap

[/quote]

Mitä miehesi haluaa? Naisen, jonka kanssa voisi perustaa perheen. Mitä hänellä on? Nainen, joka tykkää seksistä. Ja joka hetken mielijohteesta voi suostua lapsentekoon, ja hetken päästä katuu eikä tietäisi mitä tehdä jos tulisikin raskaaksi.

Veikkaanpa että miehesi  kyllä lähtee kun tajuaa että ei tule saamaan niitä lapsia sinun kanssasi.

Vierailija
44/58 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa todella epävarmalta asemastaan. Toisen uralla etenemisen vastustaminen, jos kumppani _itse_ sitä toivoo on todella huolestuttava piirre parisuhteessa.

[/quote]

Hän on sanonut vain mielipiteen, ei vaatimuksia. Hänellä on kyllä hyvät perustelut, mutta  niin on mullakin.

ap

Vierailija
45/58 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:20"]

[/quote]

Hän on sanonut vain mielipiteen, ei vaatimuksia. Hänellä on kyllä hyvät perustelut, mutta  niin on mullakin.

ap

[/quote] Mies ei myöskään halunnut että lähtisit ulkomaille, koska tiesi miten siinä käy.. ja niinhän siinä kävikin.

Ja nyt mies ei halua että vaihdat työpaikkaa, koska tietää että lapset jää haaveeksi....

Harmi että tämä tilaisuus ei tullut ennen häitä....

Vierailija
46/58 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan mahdotonta pysyä työasiassa?

ap

Vierailija
47/58 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 01:19"]

ap

[/quote]

Mitä miehesi haluaa? Naisen, jonka kanssa voisi perustaa perheen. Mitä hänellä on? Nainen, joka tykkää seksistä. Ja joka hetken mielijohteesta voi suostua lapsentekoon, ja hetken päästä katuu eikä tietäisi mitä tehdä jos tulisikin raskaaksi.

Veikkaanpa että miehesi  kyllä lähtee kun tajuaa että ei tule saamaan niitä lapsia sinun kanssasi.

[/quote]

Aiheen piti olla työ... Mun mieheni on sitten tosi uskottavasti teeskennellyt itsekin pitävänsä seksistä. Sitähän voi harrastaa ilman lapsentekoaikeitakin. Kyllä hän sen perhekuvionsa vielä saa, älä huoli. Pitää vain hetki malttaa. Pitää myös korostaa, että mieheni ei ole mikään imurinvarressa viihtyvä kotimies. Siksikin rohkenen laittaa omat uratoiveeni kaiken edelle. 

ap

Vierailija
48/58 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissähän olet parhaimmillasi, joten puhutaan nyt siitä kun itse otit esille sen missä olet hyvä =D

Vierailija
49/58 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mahdollisuutta ottaa esimerkiksi virkavapaata joksikin aikaa? Jo esimerkiksi puolen vuoden virkavapaan aikana ehdit hyvin kokeilla uutta työtä ja todeta, kumpi paikka on sinua varten. Jos uusi houkuttaa - luovut vanhasta virasta. Jos taas huomaat, ettei uusi työpaikka ollutkaan sinua varten, voit aina palata vanhaan. Have your cake and eat it too. ;)

Jokatapauksessa, onnea valintaasi! Kuulostaa, että teillä on miehesi kanssa joka tapauksessa hyvä dynamiikka ja olet varma parisuhteesi osalta, joten miehesi varmasti tukee lopulta päätöstäsi, valitsit kumman paikan hyvänsä. :)

Vierailija
50/58 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö veneenmyynti isukin firmassa enää nappaa muruseni? ;)

Vierailija
51/58 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa asioissa olen pyöritellyt päätäni Murun ratkaisuille ja järkeilyille, mutta tällaisessa asiassa olen Murun kanssa samoilla linjoilla. Työssä vietetään elämässä hemmetin paljon aikaa, joten kyllä sen työn tulee olla sellaista, että se on mielekästä ja tarjoaa haasteita. Jos haluaaa muksuja, niin kyllä asioilla on taipumus järjestyä. En siis torppaisi työtarjousta pelkästään sillä verukkeella, että ehkä jossain vaiheessa haluaa lapsia hankkia. Eri asia olisi, jos olisi raskaana parhaillaan tai haluaisi raskautua välittömästi.

Mies ei ainakaan meillä valitse minun duunipaikkaani. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että lähtisin hommiin Kiiminkiin ihan vain uhmapäissäni, keskustelematta. Lähiseuduilla saa mielestäni valita ihan minkä duunin haluaa.

Vierailija
52/58 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 23:11"]

Seksissähän olet parhaimmillasi, joten puhutaan nyt siitä kun itse otit esille sen missä olet hyvä =D

[/quote]

Kuules! Voisin nimetä montakin asiaa, jossa olen hyvä. Mä olen erittäin hyvä ystävä, mulla on tyylitajua (ainakin omasta mielestäni) ja työhön liittyviä taitoja on paljon (en luettele yksityisyyden vuoksi) jne.  En nyt tavoita, mistä tulee käsitys minusta+hyvästä seksistä. Se liittyy toki moniin ihmissuhteisiin, mutta enköhän ihan tavis sillä saralla ole ja parhaat ominaisuuteni ovat henkisiä. Eikä tämäkään liity työhön... Palataanpa aiheeseen. Olen saanut monia hyviä vastauksia. 

ap

Vierailija
53/58 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 19:54"]

Ketjun mies! Oletko tosiaan sitä mieltä, että koska mieheni on sekä uraorientoitunut että perhehaaveilija, olen minä vaimona se, jonka pitää joustaa? Itse asiassa, kun nyt mietin, miehelläni se suurempi ratkaisun paikka on. Ei mulla ole ongelmaa. Mä voin aina siirtää lastenhankintaa itselleni sopivampaan hetkeen. Ei missään ole määrätty, että mies saa kaiken ja nainen luopuu. Hah, naurettavaa. Sait mut tuohtumaan ikiaikaisine käsityksinesi. 

ap

[/quote]

Ei, sinun ei tarvitse joustaa, jos et halua. Sen sijaan voisit olla puolisollesi rehellinen ja kertoa, että laitat oman urasi perheen ja miehesi uran edelle. Miehillä perhe vaikuttaa positiivisesti uralla etenemiseen, joten on täysin ymmärrettävää, että miehesi olisi valmis lastenhankintaan jo nyt. Naisten uraan perheellä on usein päinvastainen vaikutus eli nainen ei pystykään taiteilemaan uransa ja lastensa välillä. Sitten ollaan katkeria, kun lapseton tai miespuolinen kollega vie ylenemismahdollisuudet nenän edestä. Jos haluat sekä uran että perheen, tarvitsisit puolisoksesi miehen, jolla ei itsellään ole urahaaveita ja joka "viihtyy imurinvarressa".

Vierailija
54/58 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että itse todella haluaisit tätä uutta työtä, joten suosittelen vaihtamaan. Ei niitä hyviä tilaisuuksia välttämättä tule aina vastaan.

Vierailija
55/58 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet myös hyvä huomiohuorana <3

Vierailija
56/58 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/58 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mies mitä aiot tehdä?

Vierailija
58/58 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootko jo päättänyt vaihdatko työpaikkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän