Inhokkisanat
Aloitan :
- teeppari
- broisku
- "ylimalkaan" käytettynä sanan "ylipäätään" tilalla
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 15:21"]
- pylly
- pyllynalus
- vittu
[/quote]
Mitenkäs sana "pyllyri" uppoaa? :D
[/quote]
Mitä toi edes tarkoittaa??
Päikky päiväkodista puhuttaessa. Aarg.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 15:21"]
- pylly
- pyllynalus
- vittu
[/quote]
Mitenkäs sana "pyllyri" uppoaa? :D
[/quote]
Mitä toi edes tarkoittaa??
[/quote]
Liukuria. :D En tiedä miten yleinen sana, mutta omasta lapsuudesta muistan, kun perhepäivähoitaja kutsui sellaista yhden istuttavaa liukuria pyllyriksi. Sillä pystyi laskemaan pyllymäkeä.
Tän ketjun innoittamana muistin taas tuon sanan pyllyri ja alkoi naurattamaan, vaikka se on minusta aika typerä sana.
Poskihoito,ihan kauhee sana,mies kun sanoo sen ei tee mieli kuin mojasta!!
IHAN TOTTA!!! Anoppi käyttää joka välis, NIIN raivostuttavaa...
Noi on kauheita! Paitsi tollasta muruttelua en oo kuullut. Kamalia on myös innovaatio ja tunnettuus. Ja se kun käytetään alentuva-sanaa alentava-sanan tilalla.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 19:15"]
aikuistenoikeesti
eeppistä
jaxuhali
parhautta
JA mikä kauheinta: MURU! Mitä kuuluu MURU, sanottuna melkein vieraalle työkaverille. YÖÖÖÖK!!!
[/quote]
Simmut, suukki, pääkky (esim laita pääkky tyynyyn) ja kaikki muu lapselle lässytys.
Korvamato on kans paha.
Etupylly, tahtotila, voimaantua ja tunnahtaa.
JA nyt kun aiheessa ollaan, niin voisiko joku mulle selittää että mitä tahtotila ja tunnahtaa edes tarkoittaa, en keksi miten koskaan voisin niitä käyttää??
Mua naurattaa kemistinä taas tuo tisle-sana, mulle ihan arkipäiväinen termi, miten voi ärsyttää :)
kärrytellä. en tiedä miksi ärsyttää, mutta en vaan voi käyttää tota sanaa. ap:n teeppari ärsyttää kans.
Mukulat kun puhutaan lapsista ja "meidän neiti" lapsesta ilman sarkastista sävyä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:15"]
JA nyt kun aiheessa ollaan, niin voisiko joku mulle selittää että mitä tahtotila ja tunnahtaa edes tarkoittaa, en keksi miten koskaan voisin niitä käyttää??
[/quote]
varmaan se tahtotila on semmosta, että tää on meidän tavoite, mut ei sit kuitenkaan tiedetä, että päästäänkö sinne eli jaksetaanko panostaa ihan tarpeeks??
Pyllymaakari