Treffit sovittu tälle päivälle, nyt mies ghostasi?
Oltiin siis sovittu netissä tapaamani miehen kans et nähdään tänään. Mies vaikutti olevan innoissaan ja kiinnostunut. Ei sovittu vielä aikaa ja paikkaa. Eilen laitoin viestiä moneltako nähdään, mies ei ole edes lukenut viestiä (tiedän että hän on ollut paikalla). Miksi ei voi kommunikoida vaan pitää kadota?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jahtaat niitä komeimpia miehiä niin heillä on hyvin usein haaremi naisia joista valita ketä panee sinä päivänä. Arpaonni ei tällä kertaa osunut sinuun.
Jos mies mätsää ja on jo treffitkin sovittu, niin ei tavallisen näköinen tai edes hieman tavallista paremmannäköinen ghostaa. Sillä sellaisella miehellä ei ole mitään karkkikauppamaista valikoimaa ketä deittailla milloinkin.
Ainoastaan suurimmalla osalla naisista ja pienellä osalla miehistä on. Nämä ovat niitä jotka ghostaa, kun tulee parempi (lue: paremmannäköinen) vaihtoehto eteen.
Tuolta se vaikuttaa. Minä en ole koskaan ghostannut naisia ap:n kuvaamalla tavalla.
-11
Tätä mä jaksan aina ihmetellä. Kohtelen naisia aina täydellisen hyvin ja olen silti ikisinkku. Keitä nämä huonosti käyttäytyvät miehet ovat ja miksi naiset yrittävät juuri heitä?
Ne on meit PankkiiriLääkärei. Miks naiset yrittää meitä, noh, miks paavi paskoo housuu?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset ghostaavat ennen kuin päästään lähellekään treffien sopimista.
Eihän se silloin ole mitään ghostaamista, jos ei enää kerta kaikkiaan halua keskustella. Jos mitään ei edes ole sovittu, silloin keskustelun voi lopettaa ihan yksipuolisella päätöksellä.
Usein naisilla keskustelun lopetukseen on esim.se, että mies alkaa jutella seksijuttuja. Itse ainakin lopetan keskustelun heti, jos mies menee asiattomuuksiin, on törkeä tai syyllistävä.
Tässä oli nyt kuitenkin ihan eri asiasta kyse, kun oli jo edetty siihen vaiheeseen, että oli yhteisymmärrys siitä, että tavataan. Tuossa vaiheessa katoaminen on raukkamaista.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se silloin ole mitään ghostaamista, jos ei enää kerta kaikkiaan halua keskustella. Jos mitään ei edes ole sovittu, silloin keskustelun voi lopettaa ihan yksipuolisella päätöksellä.
Usein naisilla keskustelun lopetukseen on esim.se, että mies alkaa jutella seksijuttuja. Itse ainakin lopetan keskustelun heti, jos mies menee asiattomuuksiin, on törkeä tai syyllistävä.
Tässä oli nyt kuitenkin ihan eri asiasta kyse, kun oli jo edetty siihen vaiheeseen, että oli yhteisymmärrys siitä, että tavataan. Tuossa vaiheessa katoaminen on raukkamaista.
Kyllä se on määritelmän mukaan ghostaamista. Kertoo jotain sinusta ihmisenä, jos pidät tuollaista hyvänä käytöksenä.
-11
Pankkiirilääkäri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jahtaat niitä komeimpia miehiä niin heillä on hyvin usein haaremi naisia joista valita ketä panee sinä päivänä. Arpaonni ei tällä kertaa osunut sinuun.
Jos mies mätsää ja on jo treffitkin sovittu, niin ei tavallisen näköinen tai edes hieman tavallista paremmannäköinen ghostaa. Sillä sellaisella miehellä ei ole mitään karkkikauppamaista valikoimaa ketä deittailla milloinkin.
Ainoastaan suurimmalla osalla naisista ja pienellä osalla miehistä on. Nämä ovat niitä jotka ghostaa, kun tulee parempi (lue: paremmannäköinen) vaihtoehto eteen.
Tuolta se vaikuttaa. Minä en ole koskaan ghostannut naisia ap:n kuvaamalla tavalla.
-11
Tätä mä jaksan aina ihmetellä. Kohtelen naisia aina täydellisen hyvin ja olen silti ikisinkku. Keitä nämä huonosti käyttäytyvät miehet ovat ja miksi naiset yrittävät juuri heitä?
Ne on meit PankkiiriLääkärei. Miks naiset yrittää meitä, noh, miks paavi paskoo housuu?
Miksi naisen pitää saada juuri komea pankkiirilääkäri, miksi ei tavallinen lähihoitajamies riitä?
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas huomaa miten erilaisia me ihmiset olemme. Minä jos sovin treffit, oletan että ne on silloin sovittu. Jos minulla on päivää niitä ennen kova kiire kuten asiantuntijatyössä välillä on myös iltasella, en välttämättä ehdi heti vastata tai haluan rauhassa hetken miettiä mitä paikkaa ehdottaisin treffipaikaksi. Sellainen taas että joku on niin deittailusta katkeroitunut, että heti maalataan piruja seinille ja aletaan kiukutella, on aika iso turn off. Arvostan miehessä rentoutta
Asiantuntijatyössä tottunut, että kun sovitaan tapaamminen, sovitaan myös noin-kellonaika ja että esim keskustassa jossain kahvilassa. Ja että viesteillään sitten iltapäivällä, että mikä kahvila. Sitten voi vielä säätää, että olen sIellä vartin yli koska bussi.
Ettei mitään paikkaa, aikaa eikä viestiä, lukisin että olen ollut varalla ja hänellä on nyt joku kiinnostavampi. Unohtaisin tuon tyypin. Treffiajan mentyä mitkään selitykset ei enää riitä, tuskin ovat totta. Oma mies ei suunnilleen saanut töitä tehtyä ennen meidän eka treffejä, ja huonoa oli keskittyminen minullakin, vilkuilin vain kelloa.
Mites kävi, ap? Kuuluiko tyypistä enää mitään? Toivottavasti et istunut himassa odottamassa koko päivää 😅
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on määritelmän mukaan ghostaamista. Kertoo jotain sinusta ihmisenä, jos pidät tuollaista hyvänä käytöksenä.
-11
Olisiko sitten parempi sanoa suoraan, ”hei, en enää halua keskustella kanssasi” vai mitä näissä tilanteissa kannattaisi tehdä?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
-11
Olisiko sitten parempi sanoa suoraan, ”hei, en enää halua keskustella kanssasi” vai mitä näissä tilanteissa kannattaisi tehdä?
Onko se liian vaikeaa? Ymmärrän, että johonkin vittuiluun tai asiattomaan kommenttiin ei huvita vastata eikä tarvitsekaan, mutta kyllä asialliseen viestiin voi vastata, että ei halua enää jutella, koska toinen ei ole sitä, mitä hakee tms.
Minut kerran ghostattiin, kun kerroin opiskelevani oikeustieteellisessä. Piti mennä treffeillekin, ja tästä tiedustelin samana päivänä kun treffien piti olla, mies poisti. Hmh. Oli vain kertaluontoinen tapaus tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli nyt kuitenkin ihan eri asiasta kyse, kun oli jo edetty siihen vaiheeseen, että oli yhteisymmärrys siitä, että tavataan. Tuossa vaiheessa katoaminen on raukkamaista.Kyllä se on määritelmän mukaan ghostaamista. Kertoo jotain sinusta ihmisenä, jos pidät tuollaista hyvänä käytöksenä.
-11
Ghostaaminen sanana on kokenut melkoisen inflaation. Ilmeisesti siellä netissä ollaan nykyään niin herkillä, että tulee paha mieli kaikesta. Minut on ghostattu kuuden kuukauden tapailun jälkeen. Siitä tuli snadisti ikävä fiilis. Mutta että juttelu loppuu, syystä tai toisesta, ennen kuin on edes mietitty livenä tapaamista? No voi kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli nyt kuitenkin ihan eri asiasta kyse, kun oli jo edetty siihen vaiheeseen, että oli yhteisymmärrys siitä, että tavataan. Tuossa vaiheessa katoaminen on raukkamaista.Kyllä se on määritelmän mukaan ghostaamista. Kertoo jotain sinusta ihmisenä, jos pidät tuollaista hyvänä käytöksenä.
-11
Jos on treffit sovittu, tai kirjoiteltu pitkään molemmat kiinnostuneesti, silloin ghostaaminen on epäkohteliasta. Mutta jos on vasta pari viestiä vaihdettu, eikä toinen ole kiinnostunut, ei voi puhua ghostaamisesta. Ei jokaiselle, jonka kanssa pari viestiä vaihtaa, tarvitse selittää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä ja naisista taitaa olla niin kyllästyneitä sivustoihin ja sovelluksiin, ettei vain kiinnosta kommunikoida aktiivisesti. Itse olen laittanut viestiä, jos koen ettei juttu kiinnostakaan.
Mulla taitaa olla näin. Välillä tulee viestiteltyä enemmän jos on tylsää. Seuraavana päivänä saattaa jo ärsyttää, kun puhelin piippaa. Silloin jätän huomioimatta. Tuntuu ettei saa mitään tehtyä jos pitää olla puhelin kädessä koko ajan. Mulla on kolme teini-ikäistä lasta ja heille vastaan kyllä, joten siinä voi nettituttavuudet katsoa, että olen ollut paikalla, vaikka en mä sitä niin ajattele, että olen jotenkin "paikalla". Se, että vastaan lapselle nopeesti jotain ei tarkoita, että istun puhelin kädessä ja vastaan kaikkiin mitä on tullut. Nyt kun koulut ja harrastukset alkaa niin siellä on vaikka mitä ketjuja niihinkin liittyen.
Totta on, että kyllästymistä on usein ja ei sitä jotenkin edes ajattele, että toinen voi olla tosissaan kiinnostunut. Onhan se jotenkin surullista.
Tossapa se on, kun osa käyttää näitä ihmisiä ajanvietteenä ja joku etsii ihan tosissaan kunnollista suhdetta eikä sitten voi tietää mihin tarpeeseen vastapuoli itseä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä ja naisista taitaa olla niin kyllästyneitä sivustoihin ja sovelluksiin, ettei vain kiinnosta kommunikoida aktiivisesti. Itse olen laittanut viestiä, jos koen ettei juttu kiinnostakaan.
Mulla taitaa olla näin. Välillä tulee viestiteltyä enemmän jos on tylsää. Seuraavana päivänä saattaa jo ärsyttää, kun puhelin piippaa. Silloin jätän huomioimatta. Tuntuu ettei saa mitään tehtyä jos pitää olla puhelin kädessä koko ajan. Mulla on kolme teini-ikäistä lasta ja heille vastaan kyllä, joten siinä voi nettituttavuudet katsoa, että olen ollut paikalla, vaikka en mä sitä niin ajattele, että olen jotenkin "paikalla". Se, että vastaan lapselle nopeesti jotain ei tarkoita, että istun puhelin kädessä ja vastaan kaikkiin mitä on tullut. Nyt kun koulut ja harrastukset alkaa niin siellä on vaikka mitä ketjuja niihinkin liittyen.
Totta on, että kyllästymistä on usein ja ei sitä jotenkin edes ajattele, että toinen voi olla tosissaan kiinnostunut. Onhan se jotenkin surullista.
Mullakin näin, että en oikein ehdi ja jaksa vastailla jatkuvasti. Mutta siksi en seuraa etsikään. Kokeilin kerran, mutta pian sai todeta, että ei tällaseen ole aikaa. Eihän siellä ole järkeä roikkua jos ei ehdi ja jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Minut kerran ghostattiin, kun kerroin opiskelevani oikeustieteellisessä. Piti mennä treffeillekin, ja tästä tiedustelin samana päivänä kun treffien piti olla, mies poisti. Hmh. Oli vain kertaluontoinen tapaus tosin.
Viestistäsi saa kuvan, että itse uskot ghostaamisen liittyvän informaatioon opinnoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas huomaa miten erilaisia me ihmiset olemme. Minä jos sovin treffit, oletan että ne on silloin sovittu. Jos minulla on päivää niitä ennen kova kiire kuten asiantuntijatyössä välillä on myös iltasella, en välttämättä ehdi heti vastata tai haluan rauhassa hetken miettiä mitä paikkaa ehdottaisin treffipaikaksi. Sellainen taas että joku on niin deittailusta katkeroitunut, että heti maalataan piruja seinille ja aletaan kiukutella, on aika iso turn off. Arvostan miehessä rentoutta
Sellaset jotka roikottaa vastauksia, antaa monesti todella itsekeskeisen kuvan itsestään. Käykö mielessä, että toisella voi olla muutakin tekemistä/intressejä kun odotella vastausta toiselta? Mua ainakin vituttaa suunnattomasti ihmiset, joiden kanssa se sopiminen on älytöntä sähläämistä ja säätämistä et ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaset jotka roikottaa vastauksia, antaa monesti todella itsekeskeisen kuvan itsestään. Käykö mielessä, että toisella voi olla muutakin tekemistä/intressejä kun odotella vastausta toiselta? Mua ainakin vituttaa suunnattomasti ihmiset, joiden kanssa se sopiminen on älytöntä sähläämistä ja säätämistä et ei onnistu.
Tämä!
Jos keskustelua edes alkanut, niin teen juuri noin. Laitan toiselle viestin, että aion lopettaa keskustelun. Usein vetoan, ettei meidän keskustelu ole oikein lähtenyt käyntiin. Suurin osa kiittää viestistä ja osa sitten vain poistaa matchin, jos sovelluksesta kyse. Joku harva on alkanut kinuamaan selitystä tai veikkailee syytä. Deittisivuilla koitan vastata kaikille minua lähestyneille kiittäen viestistä mutten usko meistä olevan pariskunnaksi. Toki miehellä niitä viestejä tulee rajoitetusti, joten helpompi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Tossapa se on, kun osa käyttää näitä ihmisiä ajanvietteenä ja joku etsii ihan tosissaan kunnollista suhdetta eikä sitten voi tietää mihin tarpeeseen vastapuoli itseä käyttää.
Toisaalta vaikka hakisit seuraa aidosti ja tosissaan, niin luultavasti meillä kaikilla on muutakin elämää. Toki jos viestittelyssä on toisesta oikeasti jo kiinnostunut, niin haluaakin viestiä ja vaihtaa kuulumisia. Mikäli keskustelut on sellaista satunnaista hyvääpäivääkirvesvartta-viestittelyä, niin ei niihin ole sillein sijoittanut mitään.
Tämä.
Ero miesten kärkiluokan ja naisten enemmistön välillä on ettei lopulta kärkiluokan miehiä riitä elämänkumppaneiksi enemmistölle naisista, ja kärkiluokan miehet tietävät sen.
Siksi enemmistö naisista kelpaa matcheiksi, viestittelyyn, treffailuun ja lopulta panoiksi - mutta ei mihinkään vakavampaan.
Valkkaaminen ei tapahdu millään kiinnostaa/ei kiinnosta-periaatteella. Joku voi olla epäkiinnostava ja yh-äitinä ehdoton ei, mutta omata vaikka kivat tissit. Voisi tuotakin panna. Noin esimerkiksi.
Alkuvaiheessa ilmaistaan kiinnostus koska muuten naiselta ei saa potentiaalisesti mitään. Sen jälkeen aletaan valkkaamaan.