Treffit sovittu tälle päivälle, nyt mies ghostasi?
Oltiin siis sovittu netissä tapaamani miehen kans et nähdään tänään. Mies vaikutti olevan innoissaan ja kiinnostunut. Ei sovittu vielä aikaa ja paikkaa. Eilen laitoin viestiä moneltako nähdään, mies ei ole edes lukenut viestiä (tiedän että hän on ollut paikalla). Miksi ei voi kommunikoida vaan pitää kadota?
Kommentit (39)
Osa miehistä ja naisista taitaa olla niin kyllästyneitä sivustoihin ja sovelluksiin, ettei vain kiinnosta kommunikoida aktiivisesti. Itse olen laittanut viestiä, jos koen ettei juttu kiinnostakaan.
Odota nyt hyvä nainen.
Ei aina ehdi vastata heti ja voi olla tullut joku muu kenties elintärkeä viesti joka on kuitenkin pitänyt katsoa.
Minut taas ghostannut ainakin kymmenen naista. On kyllä todella halpamaista ja lapsellista touhua. Ei olisi hankala laittaa vaikka viestiä, että "kiitos, mutta ei kuitenkaan kiitos". Ei tarvitsis toisen jäädä ihmettelemään.
Odota max klo 12, ja jos sen jälkeen ottaa yhteyttä, niin vastaa vaan, että kerkesit valitettavasti sopia muuta, kun ei vastannut aiemmin. Tällöin hän ehdottaa uutta aikaa tai ei. Sinua ei jää harmittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä ja naisista taitaa olla niin kyllästyneitä sivustoihin ja sovelluksiin, ettei vain kiinnosta kommunikoida aktiivisesti. Itse olen laittanut viestiä, jos koen ettei juttu kiinnostakaan.
Mulla taitaa olla näin. Välillä tulee viestiteltyä enemmän jos on tylsää. Seuraavana päivänä saattaa jo ärsyttää, kun puhelin piippaa. Silloin jätän huomioimatta. Tuntuu ettei saa mitään tehtyä jos pitää olla puhelin kädessä koko ajan. Mulla on kolme teini-ikäistä lasta ja heille vastaan kyllä, joten siinä voi nettituttavuudet katsoa, että olen ollut paikalla, vaikka en mä sitä niin ajattele, että olen jotenkin "paikalla". Se, että vastaan lapselle nopeesti jotain ei tarkoita, että istun puhelin kädessä ja vastaan kaikkiin mitä on tullut. Nyt kun koulut ja harrastukset alkaa niin siellä on vaikka mitä ketjuja niihinkin liittyen.
Totta on, että kyllästymistä on usein ja ei sitä jotenkin edes ajattele, että toinen voi olla tosissaan kiinnostunut. Onhan se jotenkin surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla näin. Välillä tulee viestiteltyä enemmän jos on tylsää. Seuraavana päivänä saattaa jo ärsyttää, kun puhelin piippaa. Silloin jätän huomioimatta. Tuntuu ettei saa mitään tehtyä jos pitää olla puhelin kädessä koko ajan. Mulla on kolme teini-ikäistä lasta ja heille vastaan kyllä, joten siinä voi nettituttavuudet katsoa, että olen ollut paikalla, vaikka en mä sitä niin ajattele, että olen jotenkin "paikalla". Se, että vastaan lapselle nopeesti jotain ei tarkoita, että istun puhelin kädessä ja vastaan kaikkiin mitä on tullut. Nyt kun koulut ja harrastukset alkaa niin siellä on vaikka mitä ketjuja niihinkin liittyen.
Totta on, että kyllästymistä on usein ja ei sitä jotenkin edes ajattele, että toinen voi olla tosissaan kiinnostunut. Onhan se jotenkin surullista.
Lisään vielä, että toki tuo, että on treffit jo sovittu on eri asia. Silti voi olla, että mies ei vaan ole ehtinyt/jaksanut vastata. Odottaisin vielä hetken ja sit keksisin muuta. Painostaminen on ahdistavaa, mutta sekin on väärin, että ei kunnioita sun ajankäyttöä, olettaa, että sä istut kotona varalla. Vaikka ei olisi mitään muuta tekemistä sanoisin, että nyt ei enää sovi, ja katsoisin mitä tapahtuu seuraavalla kerralla (jos sellainen tulee).
Miksi te luotatte internet väkeen? Tämän palstan perusteella 99% ihmisistä on täysiä narsistisosiopaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sitten tinderissä, jos et edes hae sieltä mitään, kyllästyttää, et ehdi vastailla ja tulee surullinen mieli?
Olisiko fiksumpaa jos vaikka keskittyisit lapsiksi sen sijaan, että tuhlaat toisten aikaa siellä tinderissä?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Tuo on veemäistä. Itseltäni menee maku, jos joku toimii noin.
Osa noista katoaa kokonaan ja kohteliaimmat saattavat sitten laittaa viime tipassa jonkun tekosyyselitysviestin, että "ai sori kun yllättäen tuli muuta". Kyllä aikuinen ihminen osaa hoitaa asiansa niin, että vastaa ajoissa eli silloin illalla, kun laitoit sen viestin, että huominen ei käy. Ja sopia jatkosta. Tuo on vaan ikävää käytöstä.
Yleensä naiset ghostaavat ennen kuin päästään lähellekään treffien sopimista.
Tinder tulille ja uusii treffei tulille.
Kiireinen ja saattoi tulla muuta kiinnostavampaa menoa. Itsekin kokenut tämän.
Vierailija kirjoitti:
Mut ghostannut yli 40 miestä, en kuollaksenikaan ymmärrä tuollaista toimintaa mutta hyvin yleistä on. Next!
Katsos kun eivät yleensä puhu siellä netissä totta, eivät välttämättä omilla kuvillaankaan. Suuri osa on jo suhteessa ja nämä "sankarit" vielä silti jaksaa pyöriä deittisivustoilla hiujaamassa muita.
Hän todennäköisesti kävi jo kiinnostavammilla treffeillä ja ei halua sotkea sitä treffailemalla sinua.
Kun jahtaat niitä komeimpia miehiä niin heillä on hyvin usein haaremi naisia joista valita ketä panee sinä päivänä. Arpaonni ei tällä kertaa osunut sinuun.
Jos mies mätsää ja on jo treffitkin sovittu, niin ei tavallisen näköinen tai edes hieman tavallista paremmannäköinen ghostaa. Sillä sellaisella miehellä ei ole mitään karkkikauppamaista valikoimaa ketä deittailla milloinkin.
Ainoastaan suurimmalla osalla naisista ja pienellä osalla miehistä on. Nämä ovat niitä jotka ghostaa, kun tulee parempi (lue: paremmannäköinen) vaihtoehto eteen.
Vierailija kirjoitti:
Kun jahtaat niitä komeimpia miehiä niin heillä on hyvin usein haaremi naisia joista valita ketä panee sinä päivänä. Arpaonni ei tällä kertaa osunut sinuun.
Jos mies mätsää ja on jo treffitkin sovittu, niin ei tavallisen näköinen tai edes hieman tavallista paremmannäköinen ghostaa. Sillä sellaisella miehellä ei ole mitään karkkikauppamaista valikoimaa ketä deittailla milloinkin.
Ainoastaan suurimmalla osalla naisista ja pienellä osalla miehistä on. Nämä ovat niitä jotka ghostaa, kun tulee parempi (lue: paremmannäköinen) vaihtoehto eteen.
Tuolta se vaikuttaa. Minä en ole koskaan ghostannut naisia ap:n kuvaamalla tavalla.
-11
Vierailija kirjoitti:
Jep. Me PankkiiriLääkärit valitaan ketä me panetaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta se vaikuttaa. Minä en ole koskaan ghostannut naisia ap:n kuvaamalla tavalla.
-11
Tätä mä jaksan aina ihmetellä. Kohtelen naisia aina täydellisen hyvin ja olen silti ikisinkku. Keitä nämä huonosti käyttäytyvät miehet ovat ja miksi naiset yrittävät juuri heitä?
Tässä taas huomaa miten erilaisia me ihmiset olemme. Minä jos sovin treffit, oletan että ne on silloin sovittu. Jos minulla on päivää niitä ennen kova kiire kuten asiantuntijatyössä välillä on myös iltasella, en välttämättä ehdi heti vastata tai haluan rauhassa hetken miettiä mitä paikkaa ehdottaisin treffipaikaksi. Sellainen taas että joku on niin deittailusta katkeroitunut, että heti maalataan piruja seinille ja aletaan kiukutella, on aika iso turn off. Arvostan miehessä rentoutta
Mut ghostannut yli 40 miestä, en kuollaksenikaan ymmärrä tuollaista toimintaa mutta hyvin yleistä on. Next!