Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

outo mies

Vierailija
06.08.2013 |

Saisko mielipiteitä tai jos jollain omaa kokemusta. Tapasin nykyisen mieheni yli vuosi sitten molemmille tuli ero tapaamisen jälkeen. Yhdessä ollaan oltu ja asuttu siitä asti. Itse olen eksäni kanssa ns. hyvissä väleissä ja keskustellaan asiallisesti esim. lapsien hoidosta ym. en kaipaa eksää muistelen joskus meidän yhteistä aikaa lämmöllä lähinnä mutta ei muuta. Mies taas ei tunnu jollain tasolla pääsevän eroon entisestä vaimostaan, ero ollut riitaisa ja sitä on puitu koko meidän yhdessäolo aika heidän taholtaan. Hänen entisensä yritti kaikin tavoin saada miehen itselleen, ei onnistunut mutta mies jaksaa yllättää, nyt olen huomannut, että meidän suhteessa toistetaan kaikki asiat mitä hän on edellisessä liitossa tehnyt. Me käydään samoissa paikoissa missä he kävivät, tämä usein selviää vasta jälkikäteen, syödään miehen ehdotuksesta samoja ruokia mitä tottui syömään eksänsä kanssa, ollaan jopa käyty "fiilistelemässä" heidän entisen kotinsa pihalla. Tai mies fiilisteli. Tämä miehen entinen tuntuu olevan kaikkien asioiden takana kummittelemassa. Mitä tämä on? mies kuitenkin väittää suhteen olevan käsitelty hänen puoleltaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa muuta kuin että sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
2/4 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuulostaa siltä, että mies on vähän autisti... siis pitää samoja tapoja yllä koko ajan eikä pysty niitä muuttamaan... ihmisen on aika vaikea muuttua. Miksi hän erosi entisestään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, jos löytyy hyvä ravintola ja ruoat, eikai se mitään "fiilistelyä" ole jos sinne menee jonkin muun kanssa?

Näin minä ainakin teen.Myös samoissa kivoissa paikoissa käyn.Enkä haikaile yhdenkään exän perään.

Eikö se sanontakin kuulu ettei kannattaisi heittää lasta pesuveden mukana...

Sori kun sanon (ihan ystävyydellä), mutta kuulostat vähän vainoharhaiselta tämän suhteen.Ehkä oot joutunu liikaa katselemaan miehesi ja exän riitaisia välejä ja stressaat siksi (ja mielikuvitus laukkaa).

Vierailija
4/4 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen vaimo jätti hänet.