APUA!! Ensimmäiset rypyt 24 vuotiaana, mitä teen?? :)
Ihan oikeasti järkytyin aamulla kun huomasin että molemmissa silmäkulmissa on rypyt!!
Ilmeisesti kesän lämpö ja kuumuus + huonosti nukutut yöt ovat tehneet tehtävänsä.
En ole koskaan käyttänyt mitään voiteita naamalla kuin sillon tällön perusrasvaa. en siis myöskään meikkaa.
Sanokaa nyt hyvät ihmiset mitä mun pitää alkaa käyttää jos en halua mummoutua hetkessä? :)
Ja hei minkä ikäisenä ryppyjä noin yleensä alkaa tulla? Entä milloin itse huomasit ensimmäisen ryppysi?
T: silmänympärysvoidettako kehiin.
Kommentit (3)
Meikkaaminen ja aurinko vanhentaa ihoa ja saa ryppyjä aikaiseksi. Ei nainen meikkiä tarvitse. Saat nukkua 10 minuuttia pitempään ja työaikasi on tehokkaampaa kun ei tarvitse käydä vartin välein tarkistamassa, onko meikit pysynyt naamassa. Vesisade ja hellekään ei ole enää painajainen, koska voi nauttia siitä, että on lämmin tai kesäsade valuu kasvoilla.
Pari vuotta sitten tuli pieniä ryppyjä silmäkulmaan, nyt olen 40v.
Olen yrittänyt nukkua kunnolla. En ole koskaan tykänyt maata auringossa enkä ole polttanut.
Nämä ilmeisesti painavat aika paljon koska muut elämäntavat ovat retuperällä. Minäkään en ole kovin ahkera rasvan käyttäjä.
Älä makoile auringssa, älä tupakoi, vältä runasasta valvomista. Muista puhdistaa ja rasvta kasvot päivittäin äläkä nohda kaulan rasvausta:)
Toivoa on vielä ilmassa, älä hätäile.
Mites muilla?