Sukkahousut sortsien alla
Sukkahousut sortsien alla helteellä on omituinen yhdistelmä. Säärikarvoja ei ole jaksanut ajella tai pahat suonikohjut?
Kommentit (11)
Vaikka muoti olisi mennyttä niin kai niitä vaatteita saa silti pitää.
Ja sitten kun niitä sukkahousuja ei ole, niin taivastellaan, että miten toi nyt kehtaa noilla selluliitti/mustelma/miten vaan virheellisillä jaloillaan käyttää shortseja, eikö hävetä.
Itse en niitä sukkahousuja käytä, mutta mun mielestä joillekkin sopii oikein hyvin. Varsinkin syksyllä.
Käyttäähän monet pitkiä housujakin helteillä. Ei ne sukkahousut ole yhtään ihmeellisemmät. Ja oikeasti aika harvalla on niin hyvässä kunnossa olevat sääret, että ne näyttäisi paremmilta ilman sukkahousuja.
ihan yhtä kamalan näköistä, kuin shortsit ja legginssit.
Eipä tuo nyt näin miehenä ihan pahalta yhdistelmältä näytä :)
Joo en kans ymmärrä. Näyttää tosi typerältä.
Helteellä vähän outoa joo. Ihan hyvän näköistä muuten. Nuorten juttuhan tuo on, heillä tuskin suonikohjuja. Mutta niin, paksut mustat sukkahousut kesällä.. Taidan olla itse kalkkis.
Vanhukset siellä taas purnaa, kun ei nuorten pukeutumisesta mitään ymmärrä.
Toiset pitää pitkiä kalsareita sortsien alla :/
Eikös tuo muoti ole jo mennyttä? Onneksi...
Sama keskustelu ollut käynnissä maailmallakin jo jonkin aikaa....
http://allthingssoleful.wordpress.com/2010/11/30/shorts-over-tights/
Helteellä näyttää vähän järkyltä. Enemmän teinien juttu. Mutta syksyllä/keväällä esim. tweed-shortsit tummien sukkahousujen kanssa ihan OK, kunhan osaa yhdistellä. Käytetäänhän lyhyiden hameidenkin kanssa sukkiksia. Ja onhan sukkahousuja (onneksi) muitakin kuin mustia....