Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä petti netissä

Vierailija
05.08.2013 |

Aloitetaan nyt vaikka siitä, että itse olen 17-vuotias ja poikaystäväni on 18. Ollaan serusteltu kohta vuodenpäivät ja asutaan yhdessä. Poikaystäväni jättää usein facebookinsa auki, enkä voi vastustaa kiusausta käydä vähän urkkimassa. Joskus harvoin on ehkä pientä flirttiä ollut naisystävien kanssa, tai sitten olen itse hysteerisenä niin vain päätellyt. En ole ollut aikoihin kotikotona yötä, mutta muutama päivä sitten olin. Ihmettelin kun poikaystävältä ei illan mittaan yhtään viestiä, ennen puoltayötä tuli kuitenkin "sori kulta kun en oo laittanut viestiä, oon vaan pelannut kokoajan". Tämän mun yökyläreissun jälkeen poikkis on ollut ihmeen ystävällinen ja super kiltti mulle. 

Tänään aamulla poikkis oli autokoulussa ja ajattelin käydä koneell tsekkaamassa sähköpostini. poikaystävältäni oli unohtunut auki sivusto Alastonsuomi. Jokainen voi itse käydä katsomass minkälainen sivusto on kyseessä.. Kävi ilmi, että poikkis on lähetellyt viestejä kymmenille naisille sinä yönä kun olin kotona. Ja viestit eivät olleet vain pientä flirttiä vaan "Voi kunpa pääsisin nuolemaan sinua", "panisin", "Tuu tänne niin panen sua niin paljon kun haluat", "en halua mitään muuta kun sinut. Viesteistä ilmeni myös että kuvia on lähetelty puolin ja toisin. Skypestä on myös puhuttu, mutta en tiedä onko skypessä videokeskusteluja sitten todellisuudessa käyty. 

No samantien lähti soitto poikaystävälle huutojen kera. Hänen vastaus asiaan on "en tiiä miks tein niin, anteeks". Hän on nyt koko illan itkeslellyt ja vannonut ettei enää koskaan tee niin. En vain tiedä pystynkö enää luottamaan. Pitäisikö unohtaa koko asia ja toivoa parasta vai jättää poikaystävä.. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ns. kaksoistutkinnon voi vaihtaa pelkästään joko lukio-opintoihin tai ammatillisiin opintoihin. Vaihto voi tapahtua kesken opintojen. Heti alkuvaiheessa muutoksen tekeminen riippuu siitä, onko kaikilla ko. ryhmässä kaksoistutkinto-opinnot ja onko tilaa pelkän perustutkinnon suorittavien ryhmässä.  Selvitä tilanne ja ko. oppilaitoksen käytänteet ottamalla yhteyttä opinto-ohjaajaan ja/tai kansliaan.

Sinun kannattaa ehkä kuitenkin vielä miettiä, kokeilisitko kuitenkin ensin   kaksoistutkinto-opintoja ja päättäisit  vasta myöhemmin,  mitä teet. Silloin ei jää  "harmittamaan", kun et kokeillut ja  olisitko menestynyt ko. opinnoissa.

Tsemppiä opintoihisi!

Raimo -opo

Vierailija
2/5 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuorilla vieras houkuttaa ihan varmasti. Oisitte kattoneet vähän aikaa tuntemuksia ennen kuin muutitte yhteen. Huh huh. Ei tule pysymään sinulle uskollisena loppuelämää. Erotkaa ja palatkaa yhteen, kun poika on 28-vuotias. Silloin voi haluta jo sitoutua rehellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se paska! Mä "annoin" omalle ukolle anteeksi sen että oli samaisella sivustolla akkoja vikittelemässä,lähetteli kuvia ja kaikkee inhottavaa,oli myös samaan aikaan jossai sexcity tai vastaavaa sivulla ja oli sinne laittanut myös minusta arkaluontoisia kuvia ja tekstissä luki "kaverin kanssa pientä kivaa".Nämä tapahtuivat kun olin lasten kanssa käymässä mummilassa reissulla.Nyt en siiten luota siihen ihmiseen pätkääkään ja aina kun menee koneelle tai töihin tai kauppaan,niin aattelen et menee panemaa jotain tai netissä hakee seuraa....

Vierailija
4/5 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raimo-opopa sen sanoi :D

Vierailija
5/5 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen ehdottomasti. Toi on jotain niiiiin kuvottavaa etten kauheempaa tiedä. Haleja sulle.. olet vielä niin nuorikin. Hirveä pojankuvatus sulla poikaystävänä