Mitä ihmettä hesen perunoille on tapahtunut? Ne on pottumuusipötkylöitä
Kommentit (14)
Ainahan ne on ollut ihan paskaa mäkin ranuihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne on ollut ihan paskaa mäkin ranuihin verrattuna.
Jep, mietin samaa jo ainakin 15v sitten. Tosin joskus satunnaisesti on ollut parempiakin.
RANSKANPERUNA: peruna, auringonkukkaöljy, kuorrute (muunneltu tärkkelys, riisijauho, dekstriini, hernekuitu, nostatusaineet (E450, E500), dekstroosi, sakeutusaine (ksantaanikumi, herneproteiini), suola). Valmistaja: McCain Foods Europe B.V., Hollanti.
Vierailija kirjoitti:
eu-direktiivit
Oho, EU:lla on ihan erillinen Hese-direktiivi?
McDonalds
Ranskalaiset perunat (Agrarfrost GmbH & Co. KG, Saksa)
Peruna, kovettamaton kasviöljy (auringonkukka- ja rapsiöljy), stabilointiaine (E450), dekstroosi.
Hesen ranskalaiset on ollut jo pitkään pannassa kun muuttuivat jossain vaiheessa niin omituisen makuisiksi. Kuvittelin jo että syy on vain minussa mutta hyvä jos joku muukin on samaa mieltä.
Ne on löysiä lötjäkkeitä ja rakenteeltaan muusia.
En asioi hesessä joten mulle sama miltä ne maistuu. En rahoita hyväksikäyttäjän burgeri paikkaa. Nuoria työntekijöitä käyttävät hyväksi. Mikäli asiaa niin suoraan PAM:iin yhteys mikäli liittyy työasioihin.
Vierailija kirjoitti:
McDonalds
Ranskalaiset perunat (Agrarfrost GmbH & Co. KG, Saksa)
Peruna, kovettamaton kasviöljy (auringonkukka- ja rapsiöljy), stabilointiaine (E450), dekstroosi.
Ohoh mikä ero hesen ranuihin. Ei ihme että mäkissä maistuu paremmalta.
Olen kanssa epäillyt, että Hesen perunat ovat itse asiassa vain perunavalmiste, ja näköjään oikeaan osuin. Maku on jauhoinen ja koostumus mössöä.
Ne on aina ollut heikkolaatuisia, maistuu öljyssä fritatulta huonolaatuiselta perunamuusilta.
Me siirryttiin pari-kolme vuotta sitten lopullisesti hesestä mäkkiin juurikin perunoiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Me siirryttiin pari-kolme vuotta sitten lopullisesti hesestä mäkkiin juurikin perunoiden vuoksi.
BK:ssa on parhaat perunat...
eu-direktiivit