Jos nyt saisit tyttären, mikä hänelle tulisi nimeksi?
Mielellään mahdolliset toiset nimetkin, mutta etunimikin riittää :)
Kommentit (99)
Vagina voisi olla kiva nimi, sitten voisi kutsua Ginaksi tai Giinaksi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 14:14"]
Aura Maria Kristiina
[/quote]
Homeinen haisulijuusto lapsen nimeksi? Olen järkyttynyt!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 14:11"]
Emma Matilda Adolfiina
[/quote]
Adolfina Hitleriina???
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 14:20"]
Ester tai Anna.
[/quote]
Ester tai Esteri kiva.
Meidän tyttären luokalla on muuten nyt 7 Anna-nimistä, kaikki Suomeen muuttaneet Ania, Anjuska tms nimiset venäläistytötkin ovat vaihtaneet nimensä Annaksi, samoin rinnakkaisluokalla monta ja siellä pari somalityttöä ovat nyt Anna-nimisiä kun oikeat pitkät vaikeat nimensä alkoivat A:lla kun tulivat Suomeen.
Linda tai Lilja, toinen nimi Karoliina
Meille tulisi varmaan Matilda. Ja toivottavasti vielä tuleekin :) Kyseinen nimi sekä oma että miehen suosikki.
Luulen että odotan nyt tyttöä, ja luulen, että nimi tulee olemaan jotakin tämän tapaista: Elsa, Elna, Selma, Ilsa, Elise tai joku -nja-nimi. Ehkä myös Helga/Helka tai Hulda, Tilda olisi ihana mutta ehkä se on vähän liikaa dildon kuuloinen... Toinen nimi on vaikeampi, joku "hienompi" ja pidempi kuitenkin.
Aika samantyylisiä nimiä tässä on siis ollut muillakin. Mun mielestä alkaa olla jo väärin puhua muotinimistä, kyse on enemminkin nimitrendeistä. Joku harvinainenkin nimikin voi kuulostaa "ihan samalta kuin muutkin", vaikka on vain samanoloinen. Meilläkin on pojalla O:lla alkava lyhyt nimi, mun mielestä ei varsinaisesti mitenkään kovin erilainen kuin vaikka se suosittu Onni.
Vagina on OIKEASTI kaunis nimi, jos ei ajattele sen tarkoittavan alapäätä.
Olisin itsekin mieluusti Vagina Virtanen :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 14:32"]
Nita
[/quote]
Mun joka toisella kaverilla on koira jonka nimi on Nita. Ja sitten on yks ihmisnita mutta se ei oo täyspäinen.
Vagina on OIKEASTI kaunis nimi, jos ei ajattele sen tarkoittavan alapäätä.
Olisin itsekin mieluusti Vagina Virtanen :)
[/quote]
Ja Vaginaa ei lyhennettäis Ginaksi eikä Giinaksi, vaan lausuttaisiin mexicolaisittain raflaavan venyvästi Vahiina!
Ihan oikeasti: Isla Vendela.
Mutta lapsiluku on täynnä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 14:35"]
Nita
[/quote]
Mun joka toisella kaverilla on koira jonka nimi on Nita. Ja sitten on yks ihmisnita mutta se ei oo täyspäinen.
[/quote]
Mä en tunne ketään Nitaa. Mulla taas Anut ja tällaset on poissuljettuja vaik niitä ei enää kukaan anna ku aina joku entisvuosien yleisistä nimistä on ei-täyspäinen.
Yhdessä terrierilehdessä oli juttua siitä miten nykyään on muotia antaa koiralle ihmisnimi. Jos mä sit vastavetona annan ihmiselle koiran nimen :D
Kupari Kierukka Ylläri.
Eli toivottavasti ei petä :D
Anni Linnea *ntytär. Antaisin mummon mukaan nimeksi Anni Helena, mutta, mielleyhtymä vehnäjauhoon on ihan liian vahva.
Olivia, Katarina, Charlotte .. :) meillä kylläki ruotsin kielinen sukunimi
Vilja.