Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puistozumbassa outoa touhua?

Vierailija
05.08.2013 |

Olin siellä tokaa kertaa, tosi hyvää kesäliikuntaa, ei siinä mitään. Mutta huomasin siinä että tämä ohjaaja (jtummapintainen) katteli minua useasti, ja sitten kun lähdin sieltä niin hän iski silmää.- :D tuli vähän urpo olo ja mietin kehtaako sinne enää mennä edes. En ole kiinnostunut tälläisitä tapaukista ollenkaan..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa flirtata monille, joten älä nyt sen takia jätä menemättä. Et vain kiinnitä huomiota. Se, että jatkat zumbaa, ei tarkoita sitä että rohkaisit häntä.

Vierailija
2/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuntuu että on oikeasti kiinnostunut..,. se on noloa, olen ujo ihminen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli lisännyt minut seurattavien listalle Facebookissa, kun laitoin tykkäyksen hänen zumbasivuilleen..
ap

Vierailija
4/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 09:30"]minusta tuntuu että on oikeasti kiinnostunut..,. se on noloa, olen ujo ihminen. ap[/quote]

No vaikka olisin oikeasti kiinnostunut, niin eihän hän väkisin sua ota?? Eihän? Ja tuskin pistää sinut huomion kohteeksi kesken zumban, niin että kaikkien huomio kiinnittyisi?

Vierailija
5/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen takia kannata yöuniaan menettää. Pieni flirtti kuuluu näiden zumbaohjaajien "toimenkuvaan" eikä sitä pidä ottaa tosissaan. Jos et ole kiinnostunut, älä ole huomaavinasikaan. Jos ei muu auta, niin mene jonkin naisen ohjaamalle tunnille. 

Vierailija
6/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan pelkään tuollaisia tyyppejä, lisäksi kun tyyppi sytytä ollenkaan. Pelkään että hänestä tulee maanvaiva.

ap

Vierailija
7/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on sellainen kokemus, että heittävät flirttiä monelle ja jos ei sitten muille silmää iskekään niin ei hän välttämättä mitenkään tosissaan ole. On ehkä saattanut katsoa että olet nätti mutta ei tee asian eteen muuta? Olen ajatellut että heidän kulttuuri vain on erilainen, avoimempi. Olet vain peruskohtelias. :)

Vierailija
8/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toki käynyt muidenkin ohjaajien tunneilla, eikä kukaan ole ollut mitnekänä tunkeileva, normaali meininkiä.. mutta tämä siis, todella kummallista.
Eikö teillä muilla ole mitään samanlaisia kokemuksia?

ap

Vierailija
9/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän ketä tarkoitat. Yleensä vanhemmat zumbapuumat pyörii hänen ympärillään.Ole huolti, et sinä siihen väliin pääsiskään ;)

Vierailija
10/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien hymyileminen ja ystävällisyys on ollut epänormaalia? Ja mistä lähtien se on ollut "tummapintaisilta" kielletty? Jos et halua olla kyseisen tyypin kanssa tekemisissä, niin sitten et käy hänen tunneillaan. Näin yksinkertainen se asia on.

Vierailija
11/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään ystävällisyyttä ole, en minä mikään tyhmä ole. Hän on kiinnostunut selvästi.

ap

Vierailija
12/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin liikuntaharrastuksen samanlaisen ohjaajan vuoksi. Tuli aina siihen viereen tuijottamaan, ja kiva tehdä esmes vatsalihasliikkeitä kun toinen tuijottaa ihan avoimesti persettä. Koin sen tosi häiritseväksi, ja vaikea sitä on sanoa, että paini v**n kun toinen näennäisesti vaan yrittää ohjata. En ole ainoa, joka lakkasi käymästä siellä sen vuoksi, että ohjaaja oli rasvainen ja painostava.

Vierailija
13/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 10:26"] Hän on kiinnostunut selvästi. ap[/quote]

Entä sitten? Oletko pahasti pettynyt, jos väitän ettei se johda mihinkään?

Vierailija
14/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki, ota se tykkäys pois FB:stä ja suhtaudu häneen torjuvasti. Eiköhän se riitä kylmentämään äijän flirtti-innostuksen...

Joissakin kulttureissa flirttaillaan päivänpiristykseksi, mutta ei niihin tarvitse lähteä mukaan, jos ei huvita tietenkään. Ei sinun tarvitse ketään mielistellä.

Vierailija
15/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Jumpat ja kuntosalit eivät ole iskupaikkoja, ja on kiusallista, jos niissä joku flirttailee, varsinkin, jos kyseessä on ohjaaja ja noinkin suorat elkeet. Olen ehkä tiukkapipo, mutta mielestäni vähän epäammattimaista ohjaajalta. Muutkin joutuvat työssään olemaan tarkkoja korrektiuden rajoista ja monessa työssä ammatillinen uskottavuus menisi silmäniskuista.

Vierailija
16/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tällanen puistozumba on? 

Vierailija
17/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aloitukset on hauskoja, koska monet vastaukset ovat tyyliä "ei se mitään yritä sua iskeä, luulet vaan" ikään kuin aloittajan tarkoitus olisi imarrella itseään sillä, että joku jumppamaikka flirttailee. :D Jumppamaikan luulisi ammattilaisena ymmärtävän rajat, joista on syytä pitää kiinni. 

Vierailija
18/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuttu tyyppi.. Tiedän että sama tyyppi on tapaillut ainakin yhtä asiakastaan, naimisissa molemmat.

Vierailija
19/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS se on siis se sama tyyppi.. Mutta kerrankos sitä sattuu.

18.

Vierailija
20/28 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 09:33"]hän oli lisännyt minut seurattavien listalle Facebookissa, kun laitoin tykkäyksen hänen zumbasivuilleen.. ap[/quote]

:D

Sori, etten ota juttuasi ihan tosissaan tuon kommentin jälkeen.