Ei kannata sekaantua vieraisiin
Vaimo kavereiden kanssa mökkireissulla, täällä odotellaan milloin kotiutuu, niin jo alkaa kivat sessiot illan mittaan. On mulla vaan ihana vaimo, paranee vaan joka vuosi. Kivaa kun vaimo palaa kolmen päivän mökkireissulta kotiin, se tietää sitä et makuuhuoneessa vällyt leijailee ensiyön . Meillä ei pihtailla seksiä kummankaan puolesta aloitteen tekee monesti myös vaimo. Juuri viimekerralla vaimo teki aloitteen hyppäämällä päälle, juuri kun olin saanut unen päästä kiinni, otti mulukusta kiinni ja alkoi hieromaan, meni 5sekuntia kun mulukku oli juhlakunnossa ja se oli menoa sitten. Suihinotossa aivan taivaallinen ja sitäkin vaimo usein ehdotta, ja ottaapi myös jos itse ehdotan. Ei se ole mies eikä mikkään joka ei nai vaimoaan aina kun se sitä tahtoo. Mua ihan ihmetyttää et semmoisiakin miehiä muka olemassa et pitävät vaimoaan puutteessa?? Miettikää nyt ihmeessä hyvät ihmiset miksi pitää sekaantua syrjähyppyihin toisen poissaollessa kotoa. Meillä ainakin parhaat panot saadaan, kun toinen on reissussa ja molemmat on sen ajan puutteessa ja suunnittelee minkälaiset temput tekee yllätykseksi puolisolle kun saapuu kotiin. Silloin on kiva tulla kotiin kun toinenkin aavistaa et jotain kivaa on luvassa!! Mutta jos vaan suunnittelee poissaollessa vieraisiin menoa ja toteuttaa semmoista, kotiinkaan ei ole häävi palata. Luottamus on onnellisuuden suhteen kaiken a ja o. Onhan mulla kaunis suomalainen nainen, jota arvostan. Ei nalkuta, pesee pyykit ja osaa huomioida miehen aivan loistavasti, yritän huomioida myös itse vaimoani eri tavoin jopa pari kertaa vuodessa tuon tulipunaruusuja, voi kun se on otettu sen jälkeen. Meillä puhutaan kaikki asiat seksin suhteen auki ja se on minusta tärkeetä. Ei meitä miehiä voi laittaa kovin paljoa luutun varteen ja pyykin ripustukseen, ei todellakaan tunnu miehekkäältä. Miehille miesten ronskit hommat ja homma pelaa ja nainen saa paljon enemmän miehestään. Tasa-arvo ajattelu on saanut aikaan paljon haluttomuutta miesten seksihaluihin. On tää elämä vaan kivaa! kirjoittaja 34v. mies jolla 30v simpsakka vaimo ja 6 tenavaa yhdessä vaimon kanssa. yhdessä 12 vuotta välillä ylämäkiä ja alamäkiä kulkien, kumminkin enemmissämäärin kevyttä almäkeä!
Kommentit (3)
Naisen ei tarvii olla välkky, kunhan on peto sängyssä ja hinkuu alinomaan kullia.
Mullakin on ihana vaimo. Kotiin tullessa on heti ovella vastassa ja halaamassa. Sitten tuo jo ruokaa nenän eteen ja kysellee otanko kaljan. Ruoan jälkeen utelee, että tykkäisinkö suihin otosta. Pyykitkin pesee ja pitää kodin siistinä. Pillua saan aina, kun tekee mieli. Ei elämä voisi olla ihanampaa.