Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hobby Hallista tilaaminen

Vierailija
04.08.2013 |

Jos ostan esimerkiksi 4 eri tuotetta, tuleeko kaikista erikseen laskut erissä maksamista varten vai onko tuotteiden hinnat laskettu yhteen ja jaettu eriin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikseen tulivat ainakin aiemmin. En ole nyt pariin vuoteen tainnut tilata.

Vierailija
2/4 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muilla kestänyt tilauksen tulo kohtuuttoman kauan? Olen muutamia kertoja tilannut tuolta, ja aina on kestänyt viikkokausia. Nytkin olen odottanut viisi viikkoa pakettia... helvetti vieköön. Ja tilatessa on ollut kuitenkin maininta "varastossa", eli sen mukaan pitäisi tavaraa olla saatavilla. Tilaan paljon vaatteita myös Englannista ja sieltä tulee paketti parhaimmillaan alle viikossa. Taitaa meikäläiseltä loppua tilaaminen tuolta puljusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kans vuosiin enää tilannu Hobbarista, en kyl muista enää, miksi lopetin.. Mutta laskuista Sen verran, että mulle aina pääosa tavaroista tuli kerralla ja laskulla oli ne kaikki yhdessä, paitsi harvemmin tilatut matot ja joku kumivene ;) ne oli erikseen.. 

Vierailija
4/4 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaa tavaroita joihin on laittanut että haluaa maksaa erissä, tulee kaikista erikseen laskut, postikulut on vain toisessa. Juuri pari viikkoa sitten tilasin, ja tavarat tuli n. viikossa. Mulle on yleensä aina tullut nopeasti, joskus jopa kolmessa päivässä, jos on joku tuote loppunut äkillisesti, niin ovat kyllä ilmoittaneet erikseen että tuote myöhästyy.