Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bee Gees

Vierailija
10.08.2020 |

Keskustelua kyseisestä yhtyeestä. Huippu yhtye, täytyy kyllä sanoa!

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää Barry jäljellä.

Vierailija
2/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikireät Bee Gees-farkut aiheuttavat kimeän äänen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barry Gibb💕 Ap

Vierailija
4/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää Barry jäljellä.

Niinpä☹️ muut kuolleet jo vuosia aiemmin.. Ap

Vierailija
5/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon hyviä biisejä kyllä eri genreissä ja usealla vuosikymmenellä. Myös Barbra Streisandin Guilty-levy on samalla tavalla hyvä, vähän kuin Bee Geesin sivuprojekti, koska oli niin paljon samoja tyyppejä mukana.

6/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko näillä kaikilla tekohampaat? Tätä mietin lapsena useasti.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
7/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Secret Love, You Win Again, How Deep Is Your Love

Suosikki kappaleita nämä, ja monia muitakin hyviä kappaleita!💕

Ap

Vierailija
8/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon hyviä biisejä kyllä eri genreissä ja usealla vuosikymmenellä. Myös Barbra Streisandin Guilty-levy on samalla tavalla hyvä, vähän kuin Bee Geesin sivuprojekti, koska oli niin paljon samoja tyyppejä mukana.

Näinpä. Ap

Vierailija
9/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä teki kappaleita ja esiintyi, mahtava saavutus! Ap

Vierailija
11/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuossa tallessa äidin vanha C-kasetti, Saturday Night Fever soundtrack :D Kuuntelin sitä jo yläasteella, 8. luokalla. 

Vierailija
12/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari juttua voisin sanoa. Se Barryhan on ollut ihan jumalainen...siis huh! Mihin kappaleisiin suosittelisitte tutustumaan lähemmin, jos haluaa laajentaa niistä eniten tutuimmista?

Vierailija
13/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuossa tallessa äidin vanha C-kasetti, Saturday Night Fever soundtrack :D Kuuntelin sitä jo yläasteella, 8. luokalla. 

Parhaimpia soundtrackeja, mitä on. 👌Ap

Vierailija
14/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin kauan sitten kun töllöstä tuli Saturday Night Fever. Vieläkin menee se musiikki tunteisiin ja nousee nuoruuden muistot pintaan. Kävin aikoinaan sen leffassa katsomassa useamman kerran ja ostin levyn. Musta tuli hirveä Bee Gees ja John Travolta fani ja oon sitä edelleen.

Vierailija
15/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari juttua voisin sanoa. Se Barryhan on ollut ihan jumalainen...siis huh! Mihin kappaleisiin suosittelisitte tutustumaan lähemmin, jos haluaa laajentaa niistä eniten tutuimmista?

Jooh, Barry..niin jumalainen.. Uu.. Mut itse suosittelen You Win Again ja Secret Love kappaleisiin tutustumaan, jos eivät ole tuttuja entuudestaan. Ap

Vierailija
16/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin kauan sitten kun töllöstä tuli Saturday Night Fever. Vieläkin menee se musiikki tunteisiin ja nousee nuoruuden muistot pintaan. Kävin aikoinaan sen leffassa katsomassa useamman kerran ja ostin levyn. Musta tuli hirveä Bee Gees ja John Travolta fani ja oon sitä edelleen.

Ihana kuulla kokemuksia ja muistoja yhtyeeseen ja sen musiikkiin liittyen. 💕 Ap

Vierailija
17/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barryn ihana hymy 😇 ap

Vierailija
18/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooh, Barry..niin jumalainen.. Uu.. Mut itse suosittelen You Win Again ja Secret Love kappaleisiin tutustumaan, jos eivät ole tuttuja entuudestaan. Ap

Kiitos. Mun suosikkeja niistä rauhallisemmista on Too much heaven ja How can you mend a broken heart. Tulee kylmät väreet pelkästään kun miettii...tai ehkä se oli se Barry taas, haha. Onko muita tuon tyylisiä?

Vierailija
19/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Mun suosikkeja niistä rauhallisemmista on Too much heaven ja How can you mend a broken heart. Tulee kylmät väreet pelkästään kun miettii...tai ehkä se oli se Barry taas, haha. Onko muita tuon tyylisiä?

Onko tragedy kappale tuttu? Barryn ääni ja kaikki niin💗 ap

Vierailija
20/141 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tragedy kappale tuttu? Barryn ääni ja kaikki niin💗 ap

Joo se on tuttu myös :)