Bee Gees
Keskustelua kyseisestä yhtyeestä. Huippu yhtye, täytyy kyllä sanoa!
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakukenttään Barry Gibb ja hyvännäköisiä kuvia löytyypi. 🤭 Ap
Tää on niitä jotka livenä vielä parempia. Ainakin musavideoista päätellen, kattokaa niitä kun tyyppi kävelee ja tuuli vaan tuivertaa hiuksissa. Oh my...
Totta! Kävelee coolina ja hiukset heilahtelee siinä mukana tuulessa. Ja se hymy, jotain niin suloista ja ihanaa! 💗 Ap
Kuunteleeko monen ikäiset Bee Geesiä? Vai vain enemmän tietyn ikäiset? Ap
Hyvä pändi ja hyvä talk show kans :
Vierailija kirjoitti:
Olin teini-ikäinen, kun Alone tuli 1997, joten se taisi olla ensimmäinen kerta kun kuulin Bee Geesiä listaohjelmassa. Sekin kappale jäi hyvin mieleen pitkäksi aikaa. Ajatella, että siinä vaiheessa oli hyviä biisejä tehty jo 30 vuotta. Esim. To Love Somebody julkaistiin 1967.
Kiva ketju, kun saa AV:llä lukea positiivisia juttuja ja fiilistellä jotain :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin teini-ikäinen, kun Alone tuli 1997, joten se taisi olla ensimmäinen kerta kun kuulin Bee Geesiä listaohjelmassa. Sekin kappale jäi hyvin mieleen pitkäksi aikaa. Ajatella, että siinä vaiheessa oli hyviä biisejä tehty jo 30 vuotta. Esim. To Love Somebody julkaistiin 1967.
Kiva ketju, kun saa AV:llä lukea positiivisia juttuja ja fiilistellä jotain :)
🙂 Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pändi ja hyvä talk show kans :
"Talkin about chest hair, talkin about, crazy cool medallions"
Harmi miten vähän jaksoja. En oo pitkään aikaan nauranu vedet silmissä :D
Tykkään ja tykkäsin jo 70-luvulla. Hyvää musaa! Erityisesti Tragedy on hyvä. Ihailen erityisesti heidän stemma- eli moniäänistä lauluaan. Veljeksillä äänet sointuvat yhteen. Joskus se nasaali/falsettisointi alkaa vähän häiritä, mutta sitten lopetan kuuntelun siltä erää.
Heille on varmaan ollut kiva ja ehkä helppoakin tehdä työtä eli musiikkia omien veljien kanssa, jos tulivat hyvin toimeen keskenään.
Ihana bändi on. En silleen varsinaisesti kuuntele eli osta levyjä, mutta joskus saatan youtubesta ihan tarkoituksella laittaa soimaan.
39 v oon
Bee Geesillä on ollut ylä-ja alamäkiä uransa aikana ja eikä varmaa heidän keskinäisetkään välitkään ole aina ollut mutkatonta, mutta uskon että suurimmaksi osaksi heillä on synkannut hyvin ja musiikin teko on ollut kivaa ja helppoa veljesten kesken (suuremmaksi osaksi?) kuka tietää.. Veljesten yhteislaulanta kyllä kuulostaa mahtavalta ja sointuu äänet hyvin yhteen. Falsetti laulutapa toisinaan tökkii, mutta kyl se ohi mennee. Tragedy kappaleeseen ainakin sopii täydellisesti falsetti. 🙂 Ap
Itsekin kuuntelen netistä kyseistä yhtyettä, en omista levyjä (vielä ainakaan). Ai niin, oon kasarin ihan lopulla syntynyt beegees fani. 🙂 Ap
woman in love ja hearbreaker parhaita. night fever you should be dancing ja more than a woman paljon parempia kuin staying alive josta en tykkää.
Kyllä, olen fani. Aina välillä pitää kuunnella tubesta You should be dancing, How deep is your love tai You win again. Lisäksi tykkään biiseistä joita ovat tehneet muille artisteille kuten Diana Ross in Chain reaction ja Barbra Streisandin Guilty.
Bee Gees soi aivan mahtavasti, en tiedä vastaavaa. En kyllästy koskaan kuuntelemaan sitä saundia, Mutta, minusta nuori Robin oli ehdottomasti söpöin :) Harmi että on jo poistunut keskuudestamme kuten Mauricekin. Tubesta olen metsästänyt videopätkiä heidän pitkältä uraltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen fani. Aina välillä pitää kuunnella tubesta You should be dancing, How deep is your love tai You win again. Lisäksi tykkään biiseistä joita ovat tehneet muille artisteille kuten Diana Ross in Chain reaction ja Barbra Streisandin Guilty.
Bee Gees soi aivan mahtavasti, en tiedä vastaavaa. En kyllästy koskaan kuuntelemaan sitä saundia, Mutta, minusta nuori Robin oli ehdottomasti söpöin :) Harmi että on jo poistunut keskuudestamme kuten Mauricekin. Tubesta olen metsästänyt videopätkiä heidän pitkältä uraltaan.
Kyllä, just se saundi 🙂 eikä ne Maurice ja Robin kuolleet kovin vanhoina edes ☹️ ap
Tää on niitä jotka livenä vielä parempia. Ainakin musavideoista päätellen, kattokaa niitä kun tyyppi kävelee ja tuuli vaan tuivertaa hiuksissa. Oh my...