Millaisissa tilanteissa tietokoneenne on sanonut "ei"?
Eli milloin on tullut "computer says no" -tilanteita?
Kommentit (17)
Yritin peukuttaa. No EI SITTEN!!!!
Täällä tulee aina "hups sivua ei löydy" :)
yritin patistaa sitä tiskaamaan, ei suostunut.
Yritin kerran katsoa Johanna Tukiaisen keikalta kuvattua videopätkää ja koneen videosoitin sanoi: Ei! Liian hapokasta, ei pysty.
No mulle kävi juuri eilen niin, kun tein haun yhdellä deittipalstalla. Ei tullut yhtään hakuehtoihini sopivaa profiilia. Pari miestä oli silti lähettänyt viestin. :)
AV:lla, kun yritän lähettää viestiä on joskus ollut sellainen tilanne ;). Viestikenttää ei vain tule näkyviin - muut kirjoittelevat tänne eikä ole mitään selainkommentteja, joten silloin on kyse siitä, että oma koneeni on kyllästynyt.
Kakkonen jatkaa:
Yritin etsiä halpaa äkkilähtöä tiettyyn kohteeseen, mutta ei ollut halpoja muuta kuin kahdelle hengelle. Yhden hengen huoneen lisämaksu nosti hintaa. Sinkkuja syrjitään. :(
Kysyin tänään meniskö ulos, kun on niin hieno päiväkin, niin tietokone sanoi että ei.
Kun asiakkaat kyselee tyhmiä huonolla asenteella, "computer says no"
Yritin saada wordia pdf:ksi. Tietokone sanoi ei :(
Tosi usein kun pitäisi tehdä jotain järkevää... En sitten ole uskaltanut uhmata kieltoa, koska tietokoneessa on Googlet ja kaikki, joten kyllä se varmasti tietää minua paremmin. Tyypillinen tilanne on nukkumaanmeno ajoissa.
Tosi usein kun pitäisi tehdä jotain järkevää... En sitten ole uskaltanut uhmata kieltoa, koska tietokoneessa on Googlet ja kaikki, joten kyllä se varmasti tietää minua paremmin. Tyypillinen tilanne on nukkumaanmeno ajoissa.
Just nyt tuntuu tulevan pelkkää eitä.
Nyt oon jo yhdeksästä lähtien kysellyt, että pitäisikö mennä nukkumaan kun huomenna on herätys klo 2.30. Tietokone sanoo koko ajan "ei".
Äsken sanoi, kun oli muka väärä numero tuossa lootassa.
Mistä johtuu, että tietokone sanoo ei, kun on monta välilehteä av:ta auki?
Tänään on tullut eitä niin paljon, että tietokone taitaa olla hidastuslakossa. :/