Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi hitto! viikko pakkoselibaattia!

Vierailija
04.08.2013 |

joudun lääkekuurille jonka aikana ei suositella yhdyntää :( miten mä kestän. viikko on tosi pitkä aika ilman miehen elintä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee viikon kahden taukoja ihan muutenkin, ellen ihan vonkaamalla vonkaa.

t. Mies.

Vierailija
22/46 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhää on elämä, jos seksi sitä hallitsee noin voimakkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:54"]

Meillä tulee viikon kahden taukoja ihan muutenkin, ellen ihan vonkaamalla vonkaa.

t. Mies.

[/quote]

ok jos se teille sopii. itselle ei todellakaan sopisi. AP

Vierailija
24/46 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:56"]

[/quote]

miksi ei saa naida? sehän tekee hyvää :) viikko ON pitkä aika ilman seksiä.

Vierailija
25/46 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pillussa kasvaa rämeikkö, jossa sammakot hyppelee häpyhuulelta vasemmalle, oikealle, vasemmalle.. luulevat varmaa, että ovat lumpeiden keskellä. Mutta ainiin, onhan mun pillu aikamoinen lumpeenkukka <3 Pikku pikku pimperoiseni <3 Palvokaamme sitä... pus nus nus <3

Vierailija
26/46 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:58"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole kiellettykään, mutta addiktion puolelle menee, jos ei viikkoa pärjää ilman. Onneksi itse pärjään viikon (tai ennemmänkin) ilman seksiä tai alkoholia tai suklaata tai mitä vain, jonka puute ei ole kuolemaksi, vaikka niistä asioista paljon pidänkin.

Vierailija
27/46 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:58"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole kiellettykään, mutta addiktion puolelle menee, jos ei viikkoa pärjää ilman. Onneksi itse pärjään viikon (tai ennemmänkin) ilman seksiä tai alkoholia tai suklaata tai mitä vain, jonka puute ei ole kuolemaksi, vaikka niistä asioista paljon pidänkin.

[/quote]

no onhan se tuskaa, jos muuten nai joka päivä joskus kahestikin päivässä ja sitten viikko ilman!

Vierailija
28/46 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se viikko sua enää tuon hullummaksi tee. Taidat olla jo vähän kuutamolla ajatustesi kanssa. Pyydä seuraavaksi lääke tuohon älyttömään pakkomielteeseesi. Viikon on vaikka löysässä hirressä jos on pakko.

Vierailija
29/46 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 18:26"]

Ei se viikko sua enää tuon hullummaksi tee. Taidat olla jo vähän kuutamolla ajatustesi kanssa. Pyydä seuraavaksi lääke tuohon älyttömään pakkomielteeseesi. Viikon on vaikka löysässä hirressä jos on pakko.

[/quote]

en mä mitään lääkettä taho vaan KYRPÄÄ!

Vierailija
30/46 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyrpä on elämän tärkein asia!

Vierailija
31/46 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:18"]

HAHAHAHAHHAHHAA!!!

Voi teitä typyköitä! Olen elänyt ilman "miehen elintä" 19 vuotta. Erosin tuolloin, eikä minua kukaan huolinut enää koska olin yksinhuoltaja. Nyt on lapset lähteneet maailmalle ja elän yksin edelleen. Elämässä on muutakin kuin seksiseksiseksiseksiseksi.

[/quote]Vain koska sinun elämäsi on surullisen säälittävää, jopa masentavaa, ei se tarkoita, että muut olisivat valmiita elämään tuolla tavalla. 

Vierailija
32/46 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 23:43"]

HAHAHAHAHHAHHAA!!!

Voi teitä typyköitä! Olen elänyt ilman "miehen elintä" 19 vuotta. Erosin tuolloin, eikä minua kukaan huolinut enää koska olin yksinhuoltaja. Nyt on lapset lähteneet maailmalle ja elän yksin edelleen. Elämässä on muutakin kuin seksiseksiseksiseksiseksi.

[/quote]Vain koska sinun elämäsi on surullisen säälittävää, jopa masentavaa, ei se tarkoita, että muut olisivat valmiita elämään tuolla tavalla. 

[/quote]

Miten seksin puuttuminen tekee elämästä surkeaa ja säälittävää? Jääpähän aikaa muuhunkin kuin alapään sheivailulle ja kamasutran lukemiselle kun pitäisi keksiä, miten piristää seksielämää miehen osoittaessa merkkejä vieraisiin lähdöstä.

Seksi ei ole mikään elinehto. Ilman sitäkin tulee toimeen, se kun ei satu kuulumaan perustarpeisiin. 

Meillä on seksiä joka päivä mutta en tee kuolemaa vaikka tulisikin viikon tauko (kuten käy joka kuukausi koska en halua harrastaa seksiä menkkojen aikana). Maistuupa seksi taas paljon paremmalta pienen tauon jälkeen.

Vierailija
33/46 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:47"]

joudun lääkekuurille jonka aikana ei suositella yhdyntää :( miten mä kestän. viikko on tosi pitkä aika ilman miehen elintä.

[/quote]

Mikä lääkekuuri? 

Vierailija
34/46 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinua ole ilman seksiä käsketty olla vaan ilman yhdyntää.

Vierailija
35/46 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 23:43"]

HAHAHAHAHHAHHAA!!!

[/quote]

Miten seksin puuttuminen tekee elämästä surkeaa ja säälittävää? Jääpähän aikaa muuhunkin kuin alapään sheivailulle ja kamasutran lukemiselle kun pitäisi keksiä, miten piristää seksielämää miehen osoittaessa merkkejä vieraisiin lähdöstä.

Seksi ei ole mikään elinehto. Ilman sitäkin tulee toimeen, se kun ei satu kuulumaan perustarpeisiin. 

Meillä on seksiä joka päivä mutta en tee kuolemaa vaikka tulisikin viikon tauko (kuten käy joka kuukausi koska en halua harrastaa seksiä menkkojen aikana). Maistuupa seksi taas paljon paremmalta pienen tauon jälkeen.

[/quote]

kyllä se musta aika tuskalta tuntuu.

Vierailija
36/46 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se seksi on tärkeää, joillekin ei.

Siitä on turha kinastella.

Vierailija
37/46 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan ukkeli tai teinitytöt tänki viestiketjun aloitti? Ja ihmiset kelaa onnessaan omia kommentteja- niinkuin minäkin:) 

Vierailija
38/46 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 00:06"]

Eihän sinua ole ilman seksiä käsketty olla vaan ilman yhdyntää.

[/quote]

no jos ei voi yhtyä eikä mua voida nuolla niin mulle se on ilman seksiä. en mä orgasmia saa vaikka otan mieheltä suihin...

Vierailija
39/46 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 00:18"]

Kukahan ukkeli tai teinitytöt tänki viestiketjun aloitti? Ja ihmiset kelaa onnessaan omia kommentteja- niinkuin minäkin:) 

[/quote]

ei vaan aikuinen nainen. onko se niin outoa jos nainen tykkää seksistä ja ei voi kuvitella elämää ilman sitä?

Vierailija
40/46 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 00:18"]

[/quote]

ei vaan aikuinen nainen. onko se niin outoa jos nainen tykkää seksistä ja ei voi kuvitella elämää ilman sitä?

[/quote]

Jos mies sanoisi jotakin samansuuntaista seksi puutteen kamaluudesta niin vastaus olisi että seksiä ilman pitää osata tulla toimeen. Myötätuntoa tulisi tasan nollan verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi