Huomioni deittipalvelusta
Olen nyt ollut pari viikkoa deittisovelluksessa (ei tinder) ja olen huomannut, että miehet jotka viestittelevät minulle, ovat poikkeuksetta varattuja (lukee siis jo profiilissa) ja amispohjaisia. Tarkoittaako tämä, että olen osunut amislaisten sivulle vai että amislaiset pettää vai mikä selittää tämän yhteyden?
Kommentit (5)
Korkeakoulutetut miehet ovat jättäneet Tinderin, koska jos on korkeakoulutettu ja hyvän näköinen niin pi*lua tulee muutenkin ovista ja ikkunoista ihan tarpeeksi. Jos taas on ylipainoinen tai ruma niin koulutus ei auta kun naiset katsovat Tinderissä vaan ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Kävin kurkkaamassa yhtä deittisivustoa ja järkytys oli melkoinen, kun vertailin Helsingin, Tampereen ja Turun naisia.
Mitä eroja naisissa oli? Oliko niin, että Tampereella oli rumimmat naiset? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutetut miehet ovat jättäneet Tinderin, koska jos on korkeakoulutettu ja hyvän näköinen niin pi*lua tulee muutenkin ovista ja ikkunoista ihan tarpeeksi. Jos taas on ylipainoinen tai ruma niin koulutus ei auta kun naiset katsovat Tinderissä vaan ulkonäköä.
Ei muuten tule pillua ovista ja ikkunoista, vaikka olisi korkeakoulutettu ja hyvännäköinen. Seksikumppanini voi laskea yhden käden sormilla.
M31
Sitten kannattaa katsoa peiliin ja mennä jonnekin esiintymiskurssille jossa opetetaan ihmisten kanssa keskustelua ja kontaktin ottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten tule pillua ovista ja ikkunoista, vaikka olisi korkeakoulutettu ja hyvännäköinen. Seksikumppanini voi laskea yhden käden sormilla.
M31
Sitten kannattaa katsoa peiliin ja mennä jonnekin esiintymiskurssille jossa opetetaan ihmisten kanssa keskustelua ja kontaktin ottamista.
Hyvännäköisellä en kyllä tarkoittanut klassisen komeaa ja olen työtön, mutta joo, esiintymiskurssille minun varmaan kannattaisi mennä 🙄 Sinulle voisi sopia jokin argumentoinnin kurssi.
M31
En tiedä. Kävin kurkkaamassa yhtä deittisivustoa ja järkytys oli melkoinen, kun vertailin Helsingin, Tampereen ja Turun naisia.