Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa, jos koronarajoitukset iskee taas

Vierailija
10.08.2020 |

Oli ihan hirveä kevät. Koska lähipiirissä on omainen, joka on syöpäsairauden ja ikänsä puolesta riskiryhmässä, en uskaltanut juuri muualla liikkua kuin ruokakaupassa ja kotona. Omaiselle vein kauppaostokset oven taakse tai sitten juteltiin vähän aikaa kynnyksen yli. Viikonloppuisin retkeilin luontopoluilla. Nyt olen todella nauttinut, kun on voinut käydä kahvilla tai ravintolassa syömässä. Täältä Uudeltamaalta tein viikon kesälomareissun sukulaisten ja ystävien luo. Kyllä alkaa taas ahdistaa ja pelottaa, mihin eristyksiin nyt syksyllä joutuu taas Koronan toisessa aallossa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kevät oli todella ahdistavaa aikaa ja sairastuin masennukseen :(

Vierailija
2/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös vaikutti mielenterveyteen, toki sekin että työt meni alta. Silti toivon rajoituksia, koska enemmän mua jatkuva sairastumisen pelko stressaa kuin epidemiaa hillitsevät rajoitukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset toisesta aallosta ja sen tuomasta henkisestä pahoinvoinnista jokaiselle itsekkäälle mulkerolle, joka ei vain voinut pysyä __yhtä AINOAA kesää__ Suomen rajojen sisäpuolella. :))))

Vierailija
4/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kevät nyt niin raskas ollut, kohta jo kaksi vuotta joutunut kotona pysymään, muunkin kuin koronan vuoksi ja siltikin olen vähällä päässyt, sillä monet on sidottuja sänkyyn, sairaalaan, kotiin, pyörätuoliin tms. Miettikääpä kuinka raskasta heillä on.

Vierailija
5/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitokset toisesta aallosta ja sen tuomasta henkisestä pahoinvoinnista jokaiselle itsekkäälle mulkerolle, joka ei vain voinut pysyä __yhtä AINOAA kesää__ Suomen rajojen sisäpuolella. :))))

Miksi puhut yhdestä kesästä? Mikä esimerkiksi ensi kesänä on eri tavalla?

Vierailija
6/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt turhaan etukäteen ahdistua. Nauti nyt elämästäsi.

Vierailija
7/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Kevät oli todella ahdistavaa aikaa ja sairastuin masennukseen :(

Joopa joo, tekosyy....

Vierailija
8/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote voi olla saatavilla ja koko virus voi olla muuntautunut enemmän kausi-influenssan kaltaiseksi.

Vierailija
9/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustajat toivat, kotimaiset ja ulkolaiset.

Vierailija
10/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote voi olla saatavilla ja koko virus voi olla muuntautunut enemmän kausi-influenssan kaltaiseksi.

Ja parantamiseen on voinut löytyä parempia lääkkeitä.

Vierailija
11/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaahan 2 videota niin teille selviää koko pandemia harjoitus oikeilla viruksilla ja ketkä tämän takia. Joe Bidenin sanoin: rokotuksella käynnistetään New world order. Se on siis satanistit( globalistit) vs Trump

1.

THE GREAT RESET: Davos & the Plot to Cancel Trump

2.Watch President Donald Trump's full speech at the Davos World Economic Forum

Ihme ettei suomen media julkaise näitäkään faktoja vaan ajattelemattomat lampaat ajetaan omasta halusta piikille. Lisäksi kuunnelkaa Samuli Perälän youtubea niin suomeksi kuulette faktoja ja lisäksi Robert Kennedy Jr. Videot youtubesta näistä rokotteista. Itse tajusin nyt mistä kyse ja tämä globalistien meno on kuin painajaisesta...

Vierailija
12/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaahan 2 videota niin teille selviää koko pandemia harjoitus oikeilla viruksilla ja ketkä tämän takia. Joe Bidenin sanoin: rokotuksella käynnistetään New world order. Se on siis satanistit( globalistit) vs Trump

1.

THE GREAT RESET: Davos & the Plot to Cancel Trump

2.Watch President Donald Trump's full speech at the Davos World Economic Forum

Ihme ettei suomen media julkaise näitäkään faktoja vaan ajattelemattomat lampaat ajetaan omasta halusta piikille. Lisäksi kuunnelkaa Samuli Perälän youtubea niin suomeksi kuulette faktoja ja lisäksi Robert Kennedy Jr. Videot youtubesta näistä rokotteista. Itse tajusin nyt mistä kyse ja tämä globalistien meno on kuin painajaisesta...

Mitä mieltä oot tästä teoriasta? https://bit.ly/30Iq3lM

Vierailija
13/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveästi vaikuta minun elämään, mutta silti tämä tuntuu ikävältä. Tuntuu, kuin olisi jossain vankilassa.

Vierailija
14/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta voi laittaa täydet rajoitukset, keväällä oli hyvä kun ei ollut ketään missään ja ainut missä oli pakko käydä oli ruokakauppa.

Vierailija
15/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi poloista on se niin kamalaa :(

Vierailija
16/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo kevät nyt niin raskas ollut, kohta jo kaksi vuotta joutunut kotona pysymään, muunkin kuin koronan vuoksi ja siltikin olen vähällä päässyt, sillä monet on sidottuja sänkyyn, sairaalaan, kotiin, pyörätuoliin tms. Miettikääpä kuinka raskasta heillä on.

Kyllä varmasti mutta kai sinä ymmärrät, että jokaisen ihmisen henkilökohtaisessa elämässä tapahtuvat muutokset vaikuttavat jokaiseen ihmiseen henkilökohtaisesti, ei siinä auta muitten murheita miettiä.

Alkaa ärsyttää nämä vähättelijäsankarit. Itsellenikään ei korona aiheuttanut käytännössä merkittäviä muutoksia elämääni, mutta se vähänkin "vapauden" ja ihmiskontaktien menettäminen mitä on ollut saattaa joillekin olla juuri se joka syöksee masennukseen ja yksinäisyyteen.

Ei, sille ei voi mitään, rajoitukset on välttämättömiä. Vähän myötätuntoa luulis kuitenkin ihmisiltä löytyvän, _varsinkin_ heiltä/meiltä jotka ovat valmiiksi eläneet näissä karanteenimaisissa olosuhteissa.

Vierailija
17/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pahoja mielenterveysongelmia joiden kanssa oon tän vuoksi jäänyt yksin. Ei esimerkiksi käyntejä mt-polilla..

No nyt on taas kun yritin tappaa itteni ja sain ääniharhoja. Mut jos uusi sulku tulee niin sit pidän huolen ettei jää yritykseksi.

Vierailija
18/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti mutta kai sinä ymmärrät, että jokaisen ihmisen henkilökohtaisessa elämässä tapahtuvat muutokset vaikuttavat jokaiseen ihmiseen henkilökohtaisesti, ei siinä auta muitten murheita miettiä.

Alkaa ärsyttää nämä vähättelijäsankarit. Itsellenikään ei korona aiheuttanut käytännössä merkittäviä muutoksia elämääni, mutta se vähänkin "vapauden" ja ihmiskontaktien menettäminen mitä on ollut saattaa joillekin olla juuri se joka syöksee masennukseen ja yksinäisyyteen.

Ei, sille ei voi mitään, rajoitukset on välttämättömiä. Vähän myötätuntoa luulis kuitenkin ihmisiltä löytyvän, _varsinkin_ heiltä/meiltä jotka ovat valmiiksi eläneet näissä karanteenimaisissa olosuhteissa.

Kiitos, juuri näin. Itsekkin koen ajan raskaana juuri kontaktien puutteiden vuoksi. Terv; 3x riskiryhmäläinen jolla ei ole perhettä.

Vierailija
20/44 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei mitään kunnon rajoituksia ollutkaan.

Toista se oli monessa Euroopan maassa. Kuukausitolkulla ei ollut asiaa minnekään. Ulkona sai käydä annetun etäisyyden päässä kotoaan.

Se on nyt vaan pakko jaksaa itse kunkin.

Juuri siksi että sulku (lockdown) ei ollut voimassa ja rajoitukset poistettiin liian varhain me ollaan nyt tässä missä ollaan.

Tauti on jo uudelleen vauhdissa. Mitä saimme? Vaillinnaisesta sulusta seuranneet taloustappiot mutta ei kuitenkaan eliminoitua epidemiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi