Poikaystävän ongelma koirien kanssa.
En jaksa alkaa kirjottelemaan mitään romaania, joten: Olen siis seurustellut jo 9kk ajan jätkän kanssa. Hän myönsi juuri vähän aikaa sitten, että ei tykkää koirista (vihaa niitä). Tämä on vähän outoa, koska on aiemmin tullut mukaan kävelyihin missä koirani mukana. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Ei tässä voi muuttua näköjään suunnitella, niin kauan kun koira on elossa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
No ei ole hirveän hyvä lähtökohta yhtään pidemmälle suhteelle.
Joskus aloin seurustella miehen kanssa, joka sanoi tykkäävänsä koirista ja jolla oli treffiprofiilissaankin kuvia itsestään koirien kanssa. Yhteenmuuton jälkeen alkoi puheet koirani siirtämisestä pihakoiraksi (lyhytturkkinen rotu!), puhe siitä että jäähän koira viimeiseksi, oikeasti hän ei osaa rentoutua koirien seurassa, hän pelkääkin vähän koiria ja lopulta yhteisen kaverin kautta, että hän vihaa koiraani. Oliko mies liian kiltti/epätoivoinen/mitälie, mutta ei tuosta jäänyt kuin pa'ska maku suuhun molemmille.
Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin tällainen epätoivossa myötäily! Ollaankohan seurusteltu saman jätkän kanssa :D koirien lisäksi täräytti kerralla kaikki muut asiat joita oli tehnyt vaan mielikseni, ja suuttui kun en ollutkaan kovin iloinen asiasta. Ei oikeasti kyennyt ymmärtämään sitä, että toisten myötäily ihan vaan sen takia ettei kukaan suutu ja jälkikäteen niistä valittaminen on pahempaa kuin asioiden heti suoraan sanominen.
Petollinen kaveri, ei ole ollut oma itsensä kanssa 9 kuukauteen.
Pistäisin vaihtoon.
Itse en siedä sitä hajua mitä koirista tulee. Tästä syystä en yksinkertaisesti pysty tapailemaan naista jolla koira. En ole koskaan suoraan sanonut siitä hajusta, olisi vähän loukkaavaa naista kohtaan jos kertoisin totuuden kuinka kuvottavalta hänen asunnossa haisee ja sen hajun huomaa jopa naisen vaatteista. Kyse ei ole mistään yksittäistapauksesta vaan 3-4 koirallisen naisen kanssa olen deittaillut.
Vierailija kirjoitti:
Itse en siedä sitä hajua mitä koirista tulee. Tästä syystä en yksinkertaisesti pysty tapailemaan naista jolla koira. En ole koskaan suoraan sanonut siitä hajusta, olisi vähän loukkaavaa naista kohtaan jos kertoisin totuuden kuinka kuvottavalta hänen asunnossa haisee ja sen hajun huomaa jopa naisen vaatteista. Kyse ei ole mistään yksittäistapauksesta vaan 3-4 koirallisen naisen kanssa olen deittaillut.
Samat sanat, mielummin tapailen tupakoivaa naista kuin koiran omistavaa, ihan hajun takia. Enkä itse tupakoi.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki koirat haise, riippuu rodusta. Rasvaturkkiset eli vesikoirat haisee voimakkaimmin, jotkut aluskarvattomat rodut esim cottonit ei haise juuri lainkaan.
Tässä eri miehiltä kommentteja lemmikeistäni.
Siis, jos me aletaan vakavasti seurustelee, niin noi lähtee piikille. Miehellä oli oma lemmikki, ja yhteiset olisi tuskin tulleet toimeen.
Kolme on kyllä ihan maksimi, jos yhteen muutetaan.
Mun kodissa, sun lemmikit ei tuu sohvalle ja töissä ollessa, ne pysyy teljettynä kodinhoitohuoneeseen. (Mies ajatteli minun muuttavan hänen luokseen)
Vuoden seurustelun jälkeen, kun oli puhetta yhteen muuttamisesta, niin sai vasta sanottua, et tuskin haluaa uutta pentua ottaa. Oli ollut aikaisemmin myönteinen, kun oli itselläkin ollut kyseinen eläin, ja seurustellut ennenkin naisen kanssa, jolla niitä useampia.
Todella allerginen mies, makasi sohvalla luonani ja lemmikkini istahti miehen mahan päälle. Kertoi vasta silloin allergiastaan ja sanoi, ettei se haittaa🤣
Pidän kodin puhtaana ja lemmikit hoidan hyvin. Eräs entinen mieheni sanoi eron jälkeen, että olisi halunnut minulta enemmän huomiota. Annoin sitä kuulemma liikaa lapselleni ja lemmikeilleni. Ne veivät aikaa pois häneltä. Mulla on ollut näitä lapsesta saakka ja tulee olemaan niin kauan kuin henki pihisee. Jos siis en löydä miestä joka hyväksyy nämä mun mussukat, niin sitten ollaan ilman. Ja oon todellakin tavannut miehiä, jotka olisivat olleet kiinnostuneita minusta ja elämäntyylistäni mutta valitettavasti sitten niistä on vuorostaan puuttunut "se jokin". Ainut asia olisi ollut lapseni allergia, et oisin lemmikeistäni luopunut. Niin paljon hyvää ne on tuonut mun ja lapseni elämään.
Vierailija kirjoitti:
Näitä rakkeja tuntuu olevan nuorilla naisilla yltäkyllin nykyään. Eihän nuoret naiset sitten poikaystävää tarvitse kun on koira alapäätä nuolemassa. Yhtyköön sen elukkansa kanssa kun niitä niin hamstraavat. Kyllä nykymaailma on omituinen, lapsia ei tehdä maailmaan mutta elukoita on joka paikka väärällään. Kyllä on sairaaksi mennyt. Fifi siellä ja Fifi täällä, hau hau hau.......................En yhtään ihmettele, ei kai nyt miehiä kiinnosta hoitaa jotain läähättävää räksyttävää rakkia. Sitä saa mitä tilaa, minä ainakin halusin seurustella poikaystävän kanssa enkä minkään elukan.
No hyí v ttu, tuo kommenttisi kertoo ainoastaan omasta ajatusmaailmastasi eikä mitään näistä naisista.
Itse erosin sen vuiksi kun exäkin "vihasi" koiria. Syy vihaan oli sairaalloinen mustasukkaisuus. Hän ei kestänyt sitä että joku muukin sai huomiota.
Eläimiä vihaavat ihmiset on jotenkin henkisesti rikki.
Vierailija kirjoitti:
Ai jos mies itse sanoo että vihaa koiria?
Miksi hän sitten alkaa seurustelemaan koiraomistajan kanssa? Itse skippaan automaattisesti lemmikinomistajat.
Siis onko mies suoraan sanonut vihaavansa koiria? Mun kokemus naisista on, että heillä on vain kaksi mahdollisuutta: joko mies suuresti rakastaa koiria ja haluaa elää ja nukkua samassa sängyssä niiden kanssa, tai jos näin ei ole, sitten mies vihaa koiria.
Esim. minä en vihaa koiria. Olen tavannut kivoja ja hauskoja koiria. En kuitenkaan halua elää sellaisen kanssa.
Onko ne myrkkylihapullien tekijät eläinrakkaita?
Miten voi joka asiaan edes saada linkkiä, pitääkö olla joku galluppi vain suomalaisille? Ei koirasta tykkääminen ole mikään normi.
Oho löyty ihan vauvafoorumilta yksi keskustelu!
https://www.vauva.fi/keskustelu/2778039/vihaan-koiria