Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän ongelma koirien kanssa.

Vierailija
10.08.2020 |

En jaksa alkaa kirjottelemaan mitään romaania, joten: Olen siis seurustellut jo 9kk ajan jätkän kanssa. Hän myönsi juuri vähän aikaa sitten, että ei tykkää koirista (vihaa niitä). Tämä on vähän outoa, koska on aiemmin tullut mukaan kävelyihin missä koirani mukana. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Ei tässä voi muuttua näköjään suunnitella, niin kauan kun koira on elossa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

**MUUTTOA**. Sorry, keyboard bugged.

Vierailija
2/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis suunnitella elämää koiranvihaajan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis suunnitella elämää koiranvihaajan kanssa?

No hän on siis muuten lähes täydellinen ja todella ihana. Toi on yksi ainoista huonoista puolista. Hän kyllä muuttyy hyvin julman oloiseksi, kun puhun koirastani.

Vierailija
4/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku ulkomaalainen? En voi muuten tajuta tuota, että suorastaan vihaa koiria. On niitä, jotka eivät niin koirista piittaa ja sitten erikseen ne, jotka pelkäävät. Mutta vaikea kuvitella että joku suorastaan vihaisi koiria, ellei sitten ole jotain kulttuuritaustaa siihen.

Vierailija
5/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku ulkomaalainen? En voi muuten tajuta tuota, että suorastaan vihaa koiria. On niitä, jotka eivät niin koirista piittaa ja sitten erikseen ne, jotka pelkäävät. Mutta vaikea kuvitella että joku suorastaan vihaisi koiria, ellei sitten ole jotain kulttuuritaustaa siihen.

Ihan suomen kansalainen on. En kyllä edes tiedä, miten tämä liittyy asiaan ja muuten samaa mieltä.

T: Ap

Vierailija
6/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään koiria enkä pidä niiden äänestä (olen muutenkin herkkä melulle). En kyllä varmaankaan alkaisi edes seurustella koiranomistajan kanssa. En kyllä sanoisi, että vihaan koiria, niiden läsnäollessa on vain hankala olla.

M32

Vierailija
7/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan suomen kansalainen on. En kyllä edes tiedä, miten tämä liittyy asiaan ja muuten samaa mieltä.

T: Ap

Vastaan tuon aiemman kyselijän puolesta. Monissa maissa koirat eivät ole lemmikkejä, vaan pelkkiä katujen riesoja. Sen takia liittyy aika paljonkin henkilön kulttuuritausta, että miten suhtautuu koiriin. 

Vierailija
8/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo..

Kiitos hyödyllisistä kommenteista ja kaikkea.

Olkaa onnelisia: saitte minulta kyyneleen valumaan, tänne enää palaamaan enää aio en, olen Ap.

Vierailija
9/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin tuota pikkasen varoittavana asiana. Siis jos 9kk menee ennenkuin kertoo totuuden tuossa asiassa. Ja miten ajatteli jatkon? Odotatte että koirasi kuolee (minkä ikäinen koira) ja sitten muutto yhteen ja teille ei ikinä koiria? Vai olettaako että luopuisit koirastasi nyt kun on kertonut mielipiteensä? Mistä muista sioista on valehdellut/ ollut kertomatta?

Vierailija
10/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse alkaisi seurustelemaan ihmisen kanssa, joka pelkää voimakkaasti tai etenkään inhoaa eläimiä. Tai olisi voimakkaasti allerginen. Mulle eläimet ja etenkin koirat on sellainen asia, että loppuelämäni mulla tulla olemaan koira/koiria, todennäköisesti muitakin eläimiä asuinympäristöstä riippuen. Ei siis hyötyä edes kiinnostua ihmisistä, joiden kanssa eläimen ottaminen olisi mahdotonta. Näin se vaan on.

Vierailija
11/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa oot mun exän tavannu.

Minäkin muutin yhteen kun "tykkää se mun eläimistä ja kyllä se muuttuu"

Lopulta ero tuli kun sanoi, että nää on sit sun vikat eläimet ja kun suuttui kissalle joka koitti syödä hänen leivältään kinkun ja hän heitti kissan seinään.

Kissalle ei onneksi käynyt mitään.

Vierailija
12/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita koiravihaa, jos ei halua sellaista itsellensä tai muuttaa yhteen partnerin kanssa, jolla on koira /koiria. Aika kärjistetty sanavalinta sulta.

Olis.

Vierailija
13/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on koirien vihaajia suomalaisissakin!

Vierailija
14/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tarkoita koiravihaa, jos ei halua sellaista itsellensä tai muuttaa yhteen partnerin kanssa, jolla on koira /koiria. Aika kärjistetty sanavalinta sulta.

Olis.

Ai jos mies itse sanoo että vihaa koiria?

Vierailija
15/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat pitää meteliä, sotkee ja haisee. Eli ihan normaalia ettei normaalit ihmiset jaksa katsella.

Vierailija
16/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo..

Kiitos hyödyllisistä kommenteista ja kaikkea.

Olkaa onnelisia: saitte minulta kyyneleen valumaan, tänne enää palaamaan enää aio en, olen Ap.

Siis mikä tässä sua nyt itketti?? 

Vierailija
17/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole hirveän hyvä lähtökohta yhtään pidemmälle suhteelle.

Joskus aloin seurustella miehen kanssa, joka sanoi tykkäävänsä koirista ja jolla oli treffiprofiilissaankin kuvia itsestään koirien kanssa. Yhteenmuuton jälkeen alkoi puheet koirani siirtämisestä pihakoiraksi (lyhytturkkinen rotu!), puhe siitä että jäähän koira viimeiseksi, oikeasti hän ei osaa rentoutua koirien seurassa, hän pelkääkin vähän koiria ja lopulta yhteisen kaverin kautta, että hän vihaa koiraani. Oliko mies liian kiltti/epätoivoinen/mitälie, mutta ei tuosta jäänyt kuin pa'ska maku suuhun molemmille.

Vierailija
18/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on koirien vihaajia suomalaisissakin!

Linkkiä vahvistamaan han-argumenttiasi?

Vierailija
19/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira piikille, nythän sinulla on mies etkä tarvitse enää korviketta.

Vierailija
20/34 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira piikille, nythän sinulla on mies etkä tarvitse enää korviketta.

Tämä oli hyvä tiivistelmä epäkunnioittavasta ajatusmaailmasta, jossa perheenjäseniään pitää olla valmis tappamaan jonkin random tapailumiehen vuoksi.

Jos mies ei ymmärrä miten pahalta moisen ehdottaminenkin tuntuu, niin ehkä hän ei ole kovin hyvä mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän