Mies suuttui minulle, kun käskin olla puhumatta vihjailevasti lasten kuullen...
Mies puhuu minulle usein vihjailevasti. Vihjeet liittyy seksiin, hänen kaluunsa ja muihin intiimeihin juttuihin
Nyt sanoi tytölle nakkia ojentaessa jotakin tähän tyyliin "Tässä sulle kova nakki."
Sanoin hänelle jälkeenpäin, että mitä kovaa siinä nakissa oli. Väitti minun kuulleen väärin ja sanoi puhuneensa nakkipiilosta joita aiemmin söi. Ei puhunut, kun puhui juuri grillatusta Lidlin ohuesta raakanakista, joka ei ole millään tavalla kova.
Ylireagoinko?
Hän puhuu lapsille myös autostamme käyttäen termiä piinattu rellu. Hän on sanonut mitä se on väännettynä, eli reenattu p... Hänen mielestään noin voi puhua, koska lapset ei ymmärrä. Mielestäni taas pitäisi lapset jättää aikuisten vitsien ulkopuolelle.
Tämä ei ole provo.
Ylireagoinko?
Lapset alle 11 vuotiaita koululaisia.
Kommentit (92)
Onkohan mies lukenut ketjun jo. Mielestäni törppä pätee tuohonkin, että raivostuu tällaisesta noin pahasti. Jos kyseessä oli vahinko tai joku ajattelemattomuus, niin tuskin siitä raivostuu niin, että laittaa äitinsä asialle...
Perheessä mahtaa olla paljon salailtavaa, kun anonyymi nettikeskustelukin osuu noin pahasti koko suvun hermoon...
Vierailija kirjoitti:
Perheessä mahtaa olla paljon salailtavaa, kun anonyymi nettikeskustelukin osuu noin pahasti koko suvun hermoon...
Tyhmyys...
Ei ja vielä kerran ei. On väärin puhua lapsille tai lasten kuullen seksuaalisesti vihjailevaan sävyyn. Vitsit mukaan lukien.
Mauton ukko. Aikuiset voivat heittää keskenään kaksimielisiä juttuja. Lapsia ei Pidä sekoittaa tähän.
Mies pyörii äijä porukassa jossa näitä pahoja vitsiä heitellään.
Mun yhdet sukulaiset puhui aina noita ällöttäviä juttuja, koko lapsuuden ja nuoruuden.. inhosin niitä. Sitten kun tulin raskaaksi ja taas joulupöydässä (!) jutut jatkui, niin pimahdin ihan täysin ja pidin pienen "puhuttelun" ja sanoin, että nyt loppuu toi puhe tähän ja ensimmäinen, joka mun lapsen aikana puhuu, ei nää koko lasta enää! Ilmeet oli hyvät, mutta siihen jäi puheet. 🙂
Tietäisittepä mikä viestiketju liittyy tähän samaiseen mieheen.
Samainen mies teki paljon muutakin. Mikään ei ikinä ollut hänen vikansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että tällaista tapahtuu ja tällaiseen toimintaan täytyy aina puuttua. Mutta tää kyseinen aloitus kyllä tuoksahtaa hieman trollilta, varsinkin ap:n viimeisen viestin jälkeen ..
No läppähän tämä on ihan selvästi.
Ja ihme kohkaamista koko asian tiimoilta.
Eiköhän nuo naperot näe ja kuule ”hieman” kovempaa matskua kuin ’kova nakki’ tuolta internetin ihmemaasta, missä jo nykyään eskari-ikäisenä seikkailee...
Sinusta on siis ok, että oma isä vihjailee erektioista lapsilleen? Ihan sama mitä sieltä internetistä löytyy, mutta ei tosiaan ole ok tuollaiset pervot puheet lasten kuullen. Hyi h**vetti! Ei ole millään tapaan hauskaa edes aikuisten kesken.
Tämä mies toimii muissakin asioissa hirviömäisesti.
No läppähän tämä on ihan selvästi.
Ja ihme kohkaamista koko asian tiimoilta.
Eiköhän nuo naperot näe ja kuule ”hieman” kovempaa matskua kuin ’kova nakki’ tuolta internetin ihmemaasta, missä jo nykyään eskari-ikäisenä seikkailee...