Mies suuttui minulle, kun käskin olla puhumatta vihjailevasti lasten kuullen...
Mies puhuu minulle usein vihjailevasti. Vihjeet liittyy seksiin, hänen kaluunsa ja muihin intiimeihin juttuihin
Nyt sanoi tytölle nakkia ojentaessa jotakin tähän tyyliin "Tässä sulle kova nakki."
Sanoin hänelle jälkeenpäin, että mitä kovaa siinä nakissa oli. Väitti minun kuulleen väärin ja sanoi puhuneensa nakkipiilosta joita aiemmin söi. Ei puhunut, kun puhui juuri grillatusta Lidlin ohuesta raakanakista, joka ei ole millään tavalla kova.
Ylireagoinko?
Hän puhuu lapsille myös autostamme käyttäen termiä piinattu rellu. Hän on sanonut mitä se on väännettynä, eli reenattu p... Hänen mielestään noin voi puhua, koska lapset ei ymmärrä. Mielestäni taas pitäisi lapset jättää aikuisten vitsien ulkopuolelle.
Tämä ei ole provo.
Ylireagoinko?
Lapset alle 11 vuotiaita koululaisia.
Kommentit (92)
Tekisin rikosilmoituksen miehestä ja lastensuojeluilmoituksen lapsista. Ja luonnollisesti myös ottaisin avioeron.
Omassa lapsuudessani koin ihan tarpeeksi ahdistelua, enkä sietäisi omalta mieheltä nanosekuntiakaan sellaista lapsiin kohdistuvaa käytöstä, jossa olisi edes pieni seksuaalinen vivahde.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole pf, mutta hyvin ajattelematon ja itsekeskeinen joissakin asioissa. Siksi toivoisinkin hänen lukevan tämän viestiketjun ja ymmärtävän miksi on hyvä olla tarkempi mitä sieltä suustansa päästää ja minkälaista esimerkkiä lapsille näyttää. Onneksi aika harvassa nuo letkautukset olleet, kun olen ollut kuulolla. Lapset kuulevat ja huomaavat kyllä kaiken mitä heidän nähden ja kuullen tapahtuu.
T.Ap
Älä puolustele. Mulle tuli edellisen viestin luettuani sellainen fiilis, että sinuna olisin varmaan jo miettinyt lasun tekoa.
Toi ei ole pelkkää räkänokan ajattelemattomuutta ja itsekeskeisyyttä. Se on samanlaista kusipäisyyttä mitä oli tietyillä setämiehillä lapsuudessani.
Minua (ja montaa muuta) ei puolustanut kukaan, koska pervot pitivät hauskaa lasten kustannuksella salaa. En jaksa uskoa, että he olisivat viitsineet salata taipumuksiaan naukuvilta naisilta, jotka olisivat hymistelleet ja ottaneet vastaan pelotteluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole pf, mutta hyvin ajattelematon ja itsekeskeinen joissakin asioissa. Siksi toivoisinkin hänen lukevan tämän viestiketjun ja ymmärtävän miksi on hyvä olla tarkempi mitä sieltä suustansa päästää ja minkälaista esimerkkiä lapsille näyttää. Onneksi aika harvassa nuo letkautukset olleet, kun olen ollut kuulolla. Lapset kuulevat ja huomaavat kyllä kaiken mitä heidän nähden ja kuullen tapahtuu.
T.Ap
Älä puolustele. Mulle tuli edellisen viestin luettuani sellainen fiilis, että sinuna olisin varmaan jo miettinyt lasun tekoa.
Toi ei ole pelkkää räkänokan ajattelemattomuutta ja itsekeskeisyyttä. Se on samanlaista kusipäisyyttä mitä oli tietyillä setämiehillä lapsuudessani.
Minua (ja montaa muuta) ei puolustanut kukaan, koska pervot pitivät hauskaa lasten kustannuksella salaa. En jaksa uskoa, että he olisivat viitsineet salata taipumuksiaan naukuvilta naisilta, jotka olisivat hymistelleet ja ottaneet vastaan pelotteluita.
Ps. Jos tämä ei ole provo, toivon, että "ajattelematon ja itsekeskeinen" miehesi tekee sinusta nimelläsi törkykirjoituksen nettiin. Sen jälkeen hänestä onkin hyvin helppoa tehdä lastensuojeluilmoitus.
Siis hyi äänestin väärin! Luin että puhuu sulle noita kova nakki juttuja nii että lapset kuulee mutta että lapsille suoraan 🤮
Teidän tapauksessa tämä on kai suht lievää mutta tälle on ihan termikin, covert incest. Mun isä oli tuollainen (tosin ei ehkä ihan yhtä paha) muinoin 80-luvulla, luulin että tämä on jäänyt yleisemmin historiaan. Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi äänestin väärin! Luin että puhuu sulle noita kova nakki juttuja nii että lapset kuulee mutta että lapsille suoraan 🤮
Voit muuttaa äänestystulosta äänestämällä uudestaan toisin, kone tunnistaa sut. Voihan sitä muuttaa peukutuksen suuntaakin.
Vierailija kirjoitti:
Teidän tapauksessa tämä on kai suht lievää mutta tälle on ihan termikin, covert incest. Mun isä oli tuollainen (tosin ei ehkä ihan yhtä paha) muinoin 80-luvulla, luulin että tämä on jäänyt yleisemmin historiaan. Hyi hitto.
Covert incest ei ole oikea termi kuvaamaan ap:n miehen toimintaa. Termillä tarkoitetaan sitä, että vanhemman ja lapsen suhteessa on sellaisia emotionaalisia (ei seksuaalisia) puolia, jotka kuuluisivat kahden aikuisen väliseen suhteeseen eivätkä vanhemman ja lapsen väliseen suhteeseen. Vanhempi esim. hakee lapselta sellaista emotionaalista tukea, jota tulisi hakea vain toiselta aikuiselta.
Ap:n miehen toiminta puolestaan on lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Covert incest ei ole oikea termi kuvaamaan ap:n miehen toimintaa. Termillä tarkoitetaan sitä, että vanhemman ja lapsen suhteessa on sellaisia emotionaalisia (ei seksuaalisia) puolia, jotka kuuluisivat kahden aikuisen väliseen suhteeseen eivätkä vanhemman ja lapsen väliseen suhteeseen. Vanhempi esim. hakee lapselta sellaista emotionaalista tukea, jota tulisi hakea vain toiselta aikuiselta.
Ap:n miehen toiminta puolestaan on lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä.
Nyt meni väite kyllä ihan överiksi!
Kyllä mies voi sanoissaan olla tyhmä, mutta ei ne sanat vastaa väitettäsi!
Ainahan sanotaan että "ei ole pf", toivottavasti ei tarvitse katua tuota sinisilmäistä luottamusta.
Ettehän enää sauno kaikki tms.
Onkohan sun miehes sisko meillä töissä?? Kyseessä liki 50 v nainen, valtion virastossa siisteissä toimistotöissä ollaan.
Hänen ”vitsit” on juurikin näitä kova-nakki-vitsejä. Tiedossa on, että jos ollaan jossain tyly -päivällä tai risteilyllä kokouksessa ja hän saa ehkä 12cl valkoviiniä, niin jutut siirtyy täysin munasaannoksiin, silliä-kullekin sekä häipyvät tavut-vitseihin! Pelkästään.
Jumankauta, aikuinen ihminen. Valitettavasti sillä on 3poikaa joten voin kuvitella miten rattoisaa ”huumoria” siellä opetetaan Jälkikasvulle.
Ne jutut on niin huonoja ja mauttomia, että mua/meitä muitakin epäilyttää jopa sen ammatin osaaminen. Mitä sen päässä oikein liikkuu?
Mun isä kertoi muutaman kerran kaksimielisiä sanaväännöksiä lähinnä äidille kai suunnattuna, mutta lasten kuullen. Se vaihe oli avioeron ollessa vielä kesken ja halusi kai purkaa katkeruuttaan (uskottomuutta molemmin puolin). Olin jo lukion viimeisellä enkä enää lapsi, mutta oli minusta ällöttävää ja herätti myötähäpeää. Toisteli vielä niitä tyyliin, että kuulihan kaikki varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Jännää miten kaikki haukkuvat miestä, mutta koko perheelle tarkoitettu Putous-ohjelmassa huumori on juuri tuollaista. Miettikääpä vaikka niitä Aku Hirvimiehen hahmojen tai Munamiehen suustaan päästämiä juttuja. Ihan samanlaista kaksmielistä tavaraa. Ja Putoustahan mammat kyllä katsovat ihan innoissaan lastensa kanssa, eivätkä näe siinä mitään väärää.
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Kuvottavaa pas..a ja se Hirvasniemi juurikin alaikäi..en lääppimisineen ylin älämölöttäjä. Tuota perheohjelmaa oikein lööpeistä sitten seuratasn.
Tilanne eskaloitui niin, että mies soitti minulle 500-600 puhelua eilisen ja tämän päivän aikana. Olisi kuulemma pitänyt poistattaa tämä viestiketju. Äidiltään tuli viesti, kuinka minun pitäisi hankkiutua hoitoon, koska sepittelen kuulemma outoja asioita.
No, suhde on nyt sitten kuopattu.
Kummallisen raivoisan käänteen asia sai, vaikka aloituksessa ei mainita yhtään ketään nimeltä jne. Kerroin ketjussa ettei hän edes sano noin usein. Outoa kerrassaan. Kertoi tekevänsä minusta rikosilmoituksen tästä anonyymistä viestiketjusta, vaikka väitti ettei edes lukenut sitä. Mökiltä ei taida olla enää kotiin menemistä....
T.Ap
Vaikka lapset olisivat täysi-ikäisiä, on tuo silti kauheaa. Ei kukaan halua ajatella omia vanhempiaan puuhissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aina ollut noin mauton, vai onko nyttemmin muuttunut sellaiseksi?
On ollut. Taisi saada jo lukiossa kaverilta avokämmenestä mauttomasta jutustaan.
Sinuun teki kuitenkin vaikutuksen? Kun perheen hänen kanssaan menit perustamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aina ollut noin mauton, vai onko nyttemmin muuttunut sellaiseksi?
On ollut. Taisi saada jo lukiossa kaverilta avokämmenestä mauttomasta jutustaan.
Sinuun teki kuitenkin vaikutuksen? Kun perheen hänen kanssaan menit perustamaan?
Ehkei kaikki luonteenpiirteet paljastu heti. Aika moni eroaa sen takia myöhemmin.
Uskon, että tällaista tapahtuu ja tällaiseen toimintaan täytyy aina puuttua. Mutta tää kyseinen aloitus kyllä tuoksahtaa hieman trollilta, varsinkin ap:n viimeisen viestin jälkeen ..
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että tällaista tapahtuu ja tällaiseen toimintaan täytyy aina puuttua. Mutta tää kyseinen aloitus kyllä tuoksahtaa hieman trollilta, varsinkin ap:n viimeisen viestin jälkeen ..
Saattaa kuulostaa. Trollin tuotos asian ydin ei ole.
Miehen äidiltä tuli uusi viesti, että pitää mennä eri teille ja pitäisi lopettaa uhkailu. Mies on oikea mamman mussukka. Jätti kertomatta soittaneensa minulle satoja puheluita jne. ja kertoi kuinka vaan tuosta noin vaan uhkailin häntä. Yritin saada häntä lopettamaan sekoilunsa, eli taukoamattoman soittelun ja puhelimeen huudon.
Kaksimielisiä heittoja viljelevät miehet on ehdoton turn off. Mulla oli rivarissa naapurina vanhempi ukko jolla oli niin saastainen mielikuvitus että sai asiasta kuin asiasta aina väännettyä jotain kaksimielistä läppää. Piti itseään suurena humoristina ja mua hiekkapildenä kun en repeillyt sen jutuille.
Tuskinpa alettiin.