Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin pyykinpesuaineet: kokemuksia kenelläkään?

Vierailija
04.08.2013 |

Onko kenelläkään kokemuksia (positiivisia/negatiivisia) Lidlissä myynnissä olevista pyykinpesuaineista? Nestemäisistä ja jauhemaisista? Merkkeinä esim. Formil ja W5?

Kannattaako ostaa vai pysytellä perinteisissä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti suhtaudun tuotteisiin hieman skeptisesti, sen verran asennevammainen olen edelleen. :/

Toisaalta, mulla on pelkästään positiivista sanottavaa Lidlin W5-siivousaineista, tehoavat ja toimivat ja ovat hintalaatusuhteeltaan aivan huiput! Ainoana minimiinuksena melko voimakas tuoksu, joka sinänsä ei minua itseäni haittaa ollenkaan, mutta ehkä jotakin herkempää ja allergisempaa voi mahd. haitata? Pyykinpesuaineita en ole vielä koklannutkaan, mutta ehkä seuraavalla kerralla? Vaikuttavat ainakin edullisilta.

Vierailija
2/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formil on ollut ihan ok, meillä sitä aina välillä. Ei eroa perinteisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä jauhemainen Formil, ollut jo vuosia, ja mun mielestä ihan ok :) Kerran opiskelijana ostin jotain Extraa tai oliko ES:ää ja se oli ihan kaameeta ja pyykki hais vielä likasenakin siltä pesuaineelta, ei ikinä enää sitä!

Vierailija
4/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Formil nestemäiset pyykinpesuaineet on suorastaan loistavia. Pesutulos on erittäin hyvä enkä muita pesuaineita enää käytäkään. Eipä W5-siivousaineissakaan ole moitittavaa.

Vierailija
5/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

W5 astianpesuaine on hyvää. Itse käytän ½ koneelliseen.

Huuhteluaine sininen isopullo (olisko Formil). Tykkäsin, tuoksu hyvä.

Formil nestemäinen pesuaine, punainen pullo. Pesuaineena ihan ok mutta halu karmaiseva.

Vierailija
6/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut jo vuosia käytössä Formil jauheena. Erittän hyvä. Ja ne W5 tuotteet mitä meillä on ollut ovat myös olleet hyviä.

Vierailija
7/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:28"]

Formil nestemäinen pesuaine, punainen pullo. Pesuaineena ihan ok mutta halu karmaiseva.

[/quote]

siis haju karmaiseva

Vierailija
8/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu sanoi, että hajusteen haju oli niin kamala, ettei lähde millään pois ja vaatteet menivät pilalle. En muista merkkiä. 

Vierailija
9/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä käytössä se Maxitrat tjsp. Lähinnä miehen työvaatteet pesemään sillä, mutta myös muuta pyykkiä jos vakiotuote on loppunut. Tuoksua on jonkun verran, hipoo juuri ja juuri ärsytyskynnystäni, mutta nuukalla annostelulla ja ulkokuivatuksella ok.. 

Vierailija
10/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formil, se punainen on ihan loistava pesuaine. Eikä meidän pyykit ainakaan miltään sillä haise, siinä ei edes oikeastaan ole tuoksua kun vertaa muihin pesuaineisiin jotka haisee todella voimakkaille. 

Vierailija
11/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta pesuaineen haju lähtee vaatteista ruokasoodalla. Tölkillinen sitä koneeseen ja ohjelma päälle, puhdasta tulee. Itse pesen ensin liasta puhtaaksi normaalisti käyttämälläni pesuaineella, sitten laitan koneen uudelleen päälle ilman pesuainetta, se pieni tölkillinen soodaa pyykin joukkoon. Lisään vettä käynnistyksen yhteyteen ja pysäytän pesuohjelman puoleksi tunniksi kun vettä on tarpeeksi. Sitten vain koneellinen loppuun normaalisti ja pyykit kuivumaan kuivuriin tai narulle. Ei haise mikään hajuste tuon jälkeen enää, eikä sooda vahingoita pyykkiä.

Vierailija
12/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta valkosta huuhteluainetta oon käyttäny. Hyvä hinta-laatusuhde.

Onko noissa pesuaineissa zeoliittia? En tykkää yhtään, jos koneeseen kertyy sitä harmaata mössöä...

Vierailija
13/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, nuo Lidlin pyykinpesuaineet ovat ihan vallan mainioita laadultaan. Yksi tuntemani vanhusten hoivapalvela pyörittävä yrittäjä käyttää pelkästään Lidlin pyykinpesuaineita myös firman pyykkeihin. Niissä hinta-laatusuhde on juuri kohdillaan. Minä käytän niitä kotona, miksi maksaa jostain merkkituotteesta itsensä kipeäksi? No. onhan niitäkin tolloja, jotka näin tekevät.

Vierailija
14/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki Lidlin pyykinpesuaineet hajustettuja? Hajustamattomat pesuaineethan ovat yleensä kalliimpia kuin lemuavat.

Vierailija
15/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset on hyvät, käytän vain niitä, sitä nestemäistä, ei siinä ihme hajuakaan ole.

Vierailija
16/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava käyttää ja vannoo niiden nimeen. Koska mies ei suostu niille ostamaan muuta pyykinpesuainetta.

Niiden vaatteet löyhkää aina ihan kauheelle hyttysmyrkylle. En tiedä onko aineessa vai annostelijassa vika. Sen hajun takia en halua edes kokeilla.

Vierailija
17/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 14:18"]

Semmosta valkosta huuhteluainetta oon käyttäny. Hyvä hinta-laatusuhde.

Onko noissa pesuaineissa zeoliittia? En tykkää yhtään, jos koneeseen kertyy sitä harmaata mössöä...

[/quote]

on niissä jauheissa, joten olen jättänyt kauppaan.

Vierailija
18/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liekin pesuaineet hyviä

Vierailija
19/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäisissä haju aivan tyrmistyttävän voimakas. Sekä "sensitive", että normaaliaineessa. Ja annostelin normaalia vähemmän tuon löyhkän vuoksi. Siis pesutehosta en osaa sanoa mitään.

Muutaman pesukerran jälkeen kaadoin loput aineet viemäriin (ongelmajätteisiin ehkä olisivat kuuluneet...). Haju pyykeissä säilyi vielä seuraavankin pesun jälkeen, jonka tein siis ihan toisen firman hajuusteettomalla pesuaineella.

Muita Lidlin kodinpuhdistusaineita meillä kyllä edelleen satunnaisesti käytetään.

Vierailija
20/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin se huuteluaine on ihan hirveen hajuista ja en kyllä toista kertaa osta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan