Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin pyykinpesuaineet: kokemuksia kenelläkään?

Vierailija
04.08.2013 |

Onko kenelläkään kokemuksia (positiivisia/negatiivisia) Lidlissä myynnissä olevista pyykinpesuaineista? Nestemäisistä ja jauhemaisista? Merkkeinä esim. Formil ja W5?

Kannattaako ostaa vai pysytellä perinteisissä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 14:03"]

Formil, se punainen on ihan loistava pesuaine. Eikä meidän pyykit ainakaan miltään sillä haise, siinä ei edes oikeastaan ole tuoksua kun vertaa muihin pesuaineisiin jotka haisee todella voimakkaille. 

[/quote]

Mekin käytämme tuota. Ei TODELLAKAAN tuoksu/haise miltään. Jopa erittäin tarkkanenäiset sukulaisemme käyttävät sitä. Mitä ihmettä te jotka väitätte sen edes lievästi haisevan miltään käytätte?

Vierailija
22/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelpaa saksalaisille niin kelpaa mullekin. :) Hyviä ovat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxitrat-kirjopyykkijauhe on mulla käytössä, ei mielestäni haise millekään ja on pessyt ihan hyvin.

Vierailija
24/36 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuoreempia kokemuksia Lidlin pyykinpesuaineista? Haen mahdollisimman edullista ja mahdollisimman tuoksutonta tuotetta. Muutama huti sattunut ja hajusteettomana ostamani pyykinpesuaine haisikin hyttysmyrkyltä - näitä kun ei voi tuoksutella kaupassa kuten vaikka kosmetiikkaa. Tietääkö joku Lidlin tarjonnasta?

Vierailija
25/36 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin hajustamaton nestemäinen on täällä käytössä. On about miljoona kertaa parempaa kuin mikään muu hajustamaton pesuaine. Pesee paremmin kuin muut ja on oikeesti herkille sopiva ja hajustamaton.

About kaikki vaihtoehdot testannut.

Vierailija
26/36 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin hajustamaton nestemäinen on täällä käytössä. On about miljoona kertaa parempaa kuin mikään muu hajustamaton pesuaine. Pesee paremmin kuin muut ja on oikeesti herkille sopiva ja hajustamaton.

About kaikki vaihtoehdot testannut.

Hei kiitos! Tätä kokeilen kyllä  (ei ole hinnallakaan pilattu että jos jostain syystä epäsopivaksi osoittautuisi niin menetys ei ole suuri).

Vierailija
27/36 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta pesuaineen haju lähtee vaatteista ruokasoodalla. Tölkillinen sitä koneeseen ja ohjelma päälle, puhdasta tulee. Itse pesen ensin liasta puhtaaksi normaalisti käyttämälläni pesuaineella, sitten laitan koneen uudelleen päälle ilman pesuainetta, se pieni tölkillinen soodaa pyykin joukkoon. Lisään vettä käynnistyksen yhteyteen ja pysäytän pesuohjelman puoleksi tunniksi kun vettä on tarpeeksi. Sitten vain koneellinen loppuun normaalisti ja pyykit kuivumaan kuivuriin tai narulle. Ei haise mikään hajuste tuon jälkeen enää, eikä sooda vahingoita pyykkiä.

Tai sitten voi ostaa hajustamatonta pesuainetta. Vettä ja sähköäkin säästyy.

Vierailija
28/36 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Kuluttaja lehdestä, että Lidlin Formil oli kesällä voittanut jonkun pohjoismaisen pesuainetestin.

Vierailija
29/36 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin pesuaineet ovat laadultaan todella hyviä. Eivät ne Omot sun muut ole yhtään sen kummempia. Miksi maksaa liikaa pelkästä nimestä paketin kyljessä? Minä en ainakaan maksa, vain pesuteho ratkaisee. Nyt pyörii juuri koneessa satsi, johon laitoin Lidlin nestemäistä pesuainetta ja puhdasta on tullut tähänkin asti, miksi ei nytkin tulisi.

Vierailija
30/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Formil pyykinpesu geelityynyt (sellaisessa muovirasiassa); pesee hyvin, mutta haju on niin paha ettei voi käyttää. Muistuttaa lähinnä hyönteismyrkkyä ja on todella pysyvä vaatteissa. En suosittele.

Vierailija
31/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nestemmäiset hajuttomat (Sensitive- jotain, Allergia-ja Astmatunnus,Joutsenmerkki)on ihan huippuja!! Loistava pesutulos ja hajuttomia:)

Vierailija
32/36 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt sitä nestemäistä siitä saakka kun Lidl tuli Suomeen. Olen herkkäihoinen ja se on oikein hyvä ja kelvollinen. Haju on mieto.

Vierailija
33/36 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formil black on ainakin hyvää, maksaa 1.5l 3,15e. On tosin aika samoissa hinnoissa kuin rainbow black 1l pullossa 1,99e. Rainbow black täyttöpussi 900ml maksaa 1-50e. Eli hintansa puolesta hyvin samoissa mennään. Rainbow täyttöpussi on edullinen. Tuoksu on ihan hyvä/neutraali kun säännöstelee 50-60ml 8kg koneen ollessa täynnä. Kuivassa pyykissä ei ole tuoksua, kuivuessaan tuoksuu.

Vierailija
34/36 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki Lidlin pyykinpesuaineet hajustettuja? Hajustamattomat pesuaineethan ovat yleensä kalliimpia kuin lemuavat.

Lidlistä löytyy hajustamattomia sensitive ja sensitive color pyykinpesuaineita nestemäisinä. Maksavat 2.99 euroa kpl (litran pullo jos oikein muistan).

Vierailija
35/36 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se niiden oman merkin huuhteluaine ainakin haisee niin järkyttävälle, etten taida varsinaisia pesuaineita kokeillakaan. Haisee siis ihan suoraan jollekin myrkylle, kynsilakanpoistoaine tulee ensimmäisenä mieleen. Ja kun käytin sen (ekan ja vikan) kerran, mun koko koti haisi siltä myrkyltä niin kauan kunnes olin pessyt ne samat vaatteet uudestaan eri tuotteella (eli pessyt niistä tämän Lidlin aineen pois).

Ei ikinä enää. Ärsyttää kun ei saa palauttaa tuotetta - eihän sitä ostaessa tiedä, miltä se haisee tai ainakaan itse en kehtaa availla pulloja haistellakseni sisältöä, ja nyt mulla on koko pullo turhan panttina. Kai mä sitten sen roskiin heitän.

Vierailija
36/36 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, ihan järkyttävä haju! Tulee päänsärky mokomasta. Sen sijaan suosittelen hajusteetonta jauhemaista. Nestemäinen on huono koska tukkii pyykinpesukonetta. Allegro on hyvä, pitää samalla koneen puhtaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi