Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko huono työkaveri jos kertoo raskaudesta vasta rakenneultran jälkeen?

Vierailija
03.08.2013 |

Onko tällainen toiminta epäkohteliasta? Minä en halunnut kertoa aikaisessa vaiheessa, koska kaikki aika meni vain töiden teosta selviytymiseen, enkä halunnut edes mitään ylimääräisiä hyysäämisiä. Silti olen saanut kuulla, kuinka en ole avoin ja muhun ei voi luottaa... Kaikki muut kun ovat avoimia ja kertovat kaikki miestensä aamuerektio-kommelluksetkin... En haluaisi olla tällaisessa työilmapiirissä ollenkaan, mutta eipä tässä työtilanteessa kai vaihtoehtoja ole...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Jokainen kertoo kun haluaa. Kohtahan jäät äitiyslomalle niin pääset pois sieltä. :) Onnea raskaudesta!

Vierailija
2/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, kunnon ihminen olis kertonut jo yhdynnän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo, pomolle ehkä olisin itse kertonut vähän aiemmin jotta hän saisi tarpeeksi aikaa varautua sijaiseen ynnä muuhun

Vierailija
4/4 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 21:47"]

Onko tällainen toiminta epäkohteliasta? Minä en halunnut kertoa aikaisessa vaiheessa, koska kaikki aika meni vain töiden teosta selviytymiseen, enkä halunnut edes mitään ylimääräisiä hyysäämisiä. Silti olen saanut kuulla, kuinka en ole avoin ja muhun ei voi luottaa... Kaikki muut kun ovat avoimia ja kertovat kaikki miestensä aamuerektio-kommelluksetkin... En haluaisi olla tällaisessa työilmapiirissä ollenkaan, mutta eipä tässä työtilanteessa kai vaihtoehtoja ole...

[/quote]

Juu ei tarvitse kertoa todellakaan, en itsekään ole kertonut raskauksissani kuin vasta rakenneultran jälkeen. Ihan siksi, että vasta sitten raskaus joka tapauksessa aiheuttaa poissaoloa, jatkuipa se tai menipä kesken.

Niin ja toisessa raskaudessani mulla oli veristä vuotoa vielä np-ultran jälkeen, ja kolmannessa jouduin onnettomuuteen rv 16, ja mm. lapsivedet meni osittain. En olisi halunnut noissa tilanteissa, jos olisikin käynyt huonosti, joutua selittelemään tilannetta koko työyhteisölle, vaikka pidänkin työkavereistani kovasti.

On väärin, että sinua syyllistetään siitä, että et ole luotettava ja avoin. Tykkään kyllä itsekin työilmapiirista, jossa voi heittää hurttiakin huumoria, ja meiniki on avointa, mutta sen pitää olla vapaaehtoista, eikä toisia saa syyllistää, jos he eivät ole samanlaisia.