Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käyttänyt maskia esim. joukkoliikenteessä tai kaupassa? Miten muut ihmiset ovat suhtautuneet?

Vierailija
10.08.2020 |

Oletko joutunut tuntemattoman ihmisen maskiraivon kohteeksi vai oletko saanut asioida rauhassa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat myytävät maskit on niin huonoja, ettei niitä jaksa pitää myös nenällä koko ajan. Miksi tällasta roskaa yleensäkään myydään? Käytän maskia julkisissa, eikä kukaan katsele eikä kommentoi.

Vierailija
22/25 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä on, että itse pidät käsihygieniasta, maskin käytöstä ja turvaväleistä huolta, jos useimmat muut eivät välitä? Niinpä, ei mitään.

On siitä, kun yhä useampi alkaa käyttämään. Varsinkin kun tauti leviää, niin on yhä todennäköisempää, että se maski on tartuttajan naamalla.

Ei meidän tarvitse tavoitella täydellisyyttä, aina on joku reppana, joka ei hoida osuuttaan taudin torjunnassa, mutta se suurimman osan käyttäytyminen kuitenkin ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavuin nyt elokuussa Suomeen ulkomailta tapaamaan perhettä, kun lennot taas jatkuivat. Piti mennä bussilla kotikaupunkiini ja päätin pitää maskin naamalla kotiin asti ainakin. Heti bussissa joku tuli vinoilemaan, että olenko kenties sairaana liikkeellä tai saapunut jostain ulkomailta virusta levittämään. En vastannut mitään vaan kävelin ohitse.

Muuten olen huomannut, että kukaan ei Suomessa oikein käytä käsidesiä, vaikka sitä on kaikkialla ilmaiseksi tarjolla.

Vierailija
24/25 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt maskia mutta tuntuu olevan jatkuvasti loppuunmyyty tai helvatan kalliita. Tosin eilen tuli netissä vastaan https://nassu.fi/ josta tilasin kerralla 50kpl paketin maskeja. Toivottavasti tulevat ennen kuin suosituksia tai rajoituksia nostetaan.

25/25 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistettuja orjia, eivätkä itse edes tajua sitä, lampaita bääh, herätys ihmiset!!